Nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb wel degelijk het gevoel dat ik als persoon genegeerd wordt dan. Sterker nog: ik stá daar als persoon en doe een beroep op een ánder persoon om de deur open te doen. De collectebus belt niet aan, ik bel aan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:01 schreef cricket het volgende:
[..]
Los van de vraag of negeren wel of niet leuk is, maak je het wel een stuk persoonlijker dan het is. Als de deur niet open wordt gedaan wordt niet jij als persoon genegeerd, maar het doel waarvoor je komt. Dat is nogal een verschil. Jij komt niet namens jezelf aan de deur, maar namens het doel waarvoor je collecteert.
Ik ben ook niet hartverwarmend. Alleen voor vrienden en bekenden. Rest van de mensen doen me gewoon heel weinig. Sorry, maar zo ben ik. Het liefste word ik dan ook niet lastig gevallen; dan raak ik al snel geirriteerd. Dus dan kies ik er voor om mijn deur niet open te maken. Je ziet overigens bij mij toch niet of er iemand thuis is of niet als je aan mijn deur staat. Dus je kan ook niet het gevoel hebben dat je genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo hartverwarmend overkomen, maar dat kan aan mij liggen.
ben je in levensgevaar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb wel degelijk het gevoel dat ik als persoon genegeerd wordt dan. Sterker nog: ik stá daar als persoon en doe een beroep op een ánder persoon om de deur open te doen. De collectebus belt niet aan, ik bel aan.
Dat kan, maar dat klopt niet. Als je om een andere reden zou aanbellen (je bent in een onbekende straat en belt bij een willekeurig adres aan om de weg te vragen, ik noem maar iets) wordt er namelijk wel opengedaan (in de meeste gevallen). Het gaat om het waarom, niet om het wie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb wel degelijk het gevoel dat ik als persoon genegeerd wordt dan.
Op het moment dat jij komt collecteren belt het goede doel aan, niet jij als persoon.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Sterker nog: ik stá daar als persoon en doe een beroep op een ánder persoon om de deur open te doen. De collectebus belt niet aan, ik bel aan.
Tja, je heet niet voor niets leipo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef Leipo666 het volgende:
Robijn![]()
nu hoef ik me nooit meer schuldig te voelen als ik een collectant wegstuur zonder geld, nu hoef ik alleen nog maar aan jou te denken en mijn dag is weer goed
Oké, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]Het liefste word ik dan ook niet lastig gevallen; dan raak ik al snel geirriteerd.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah....ja. Ik ben een troll, omdat ik IETS meer van het leven afweet dan jullie.
Dat mijn gevoel niet klopt, dat kan niet. Je kunt wél zeggen: jouw gevoel is niet nodig. Het hoeft niet want.... etc.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:07 schreef cricket het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat klopt niet. Als je om een andere reden zou aanbellen (je bent in een onbekende straat en belt bij een willekeurig adres aan om de weg te vragen, ik noem maar iets) wordt er namelijk wel opengedaan (in de meeste gevallen). Het gaat om het waarom, niet om het wie.
[..]
Op het moment dat jij komt collecteren belt het goede doel aan, niet jij als persoon.
Jawel hoor, ik ben 22 en zie er jonger uit. Dus ik zeg gewoon, "Sorry mijn vader is niet thuis".quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doe je deur niet meer open. Doe je nu toch ook al niet, autist.
Ik moet opeens aan die SIRE-campagne denken over een 'kort lontje' hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben 22 en zie er jonger uit. Dus ik zeg gewoon, "Sorry mijn vader is niet thuis".
Maarja die teringlijers bellen altijd superlang aan, en de bel staat superhard, en dit is niet aan te passen.
En meestal bellen ze tijdens verkeerde momenten.
Je vader is niet thuis? Je woont dus nog thuis? Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben 22 en zie er jonger uit. Dus ik zeg gewoon, "Sorry mijn vader is niet thuis".
Maarja die teringlijers bellen altijd superlang aan, en de bel staat superhard, en dit is niet aan te passen.
als ik later jouw leeftijd ben mag ik willen dat ik net zo alwetend en net zoveel levenservaring heb als jijquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, je heet niet voor niets leipo.
Haha, doe ik soms ook. Sorry ben pas 15.....sta in het roodquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
tja vroeger was het onderwijs een stuk slechter zo te zien. nooit geleerd goed te lezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je vader is niet thuis? Je woont dus nog thuis? Dat dacht ik al.
Welk formulier?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:12 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik vind een euro geven vaak geen probleem, maar ze willen meteen dat je je rekeningnummer geeft tegenwoordig. 'Ja, je kan er wel zo weer vanaf en je mag zelf weten hoeveel je geeft'. Fuck dat, ik moet minstens 5 euro geven staat op het formulier
Dat zal dan ook welquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als ik later jouw leeftijd ben mag ik willen dat ik net zo alwetend en net zoveel levenservaring heb als jij
Haha, je 'dubbele levenservaring' toch maar even weg geëdit? Zal wel niet al te relevant zijn dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Op de comments, natuurlijk.
Die zijn wel zo kinderlijk.
Wat moet je, jochie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:15 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Haha, je 'dubbele levenservaring' toch maar even weg geëdit? Zal wel niet al te relevant zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |