Maar anderen moet wel rekening houden met jouw wensen en belangen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
En die negeer ik dus. No problemo.
Ligt eraan. Ik 'dring' mezelf niet op aan anderen, dus ben redelijk makkelijk te negeren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar anderen moet wel rekening houden met jouw wensen en belangen?
Wow, dat is eenzijdig.
Je spoort niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je reacties onderbouwen wel de aversie die er hier heerst over collectanten.
Zal ik jou dan ook maar gaan negeren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:51 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik 'dring' mezelf niet op aan anderen, dus ben redelijk makkelijk te negeren.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je spoort niet.
Ik zeg dat de meeste mensen wel normaal doen, en dan zeg jij dat mijn reacties de aversie onderbouuwen die hier heerst over collectanten.
Dan denk ik, uit ervaring, dat het aan de mensen hier ligt.
Ik heb geen slechte ervaringen met de wijk waar ik gecollecteerd heb. Dombo.
Join de paar aso's die er wat dit betreft te zien zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
En die negeer ik dus. No problemo.
Ow dat interesseert me echt niet haha. Wat maakt mij dat nou uit als iemand die ik niet ken me gaat negeren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zal ik jou dan ook maar gaan negeren?
Zeg het maar hoor.
Je hoort bij de paar aso's die ik meegemaakt heb.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als jij voor mijn deur zo staan en je op deze manier zou uitlaten zoals je hier op het forum doet dan had ik heel hard de deur voor je neus dicht gegooid.
Sta je ook af en toe voor de Jumbo, je reageert haast hetzelfde als die John Williams kloon.
Dus je hebt jarenlang mensen lastig gevallen, en jouw idealen aan hen opgedrongen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jochie, ik heb jarenlang gecollecteerd voor de Hartstichting.
Ik vertel enkel mijn ervaringen. En die waren goed, enkel een paar mensen die aso deden.
De rest deed normaal. Nu jij weer.
Maar snap je wat ik wil aangeven: genegeerd worden is niet leuk. (Tenzij je het wilt natuurlijk.)quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ow dat interesseert me echt niet haha. Wat maakt mij dat nou uit als iemand die ik niet ken me gaat negeren?
Het is toch totaal niet logisch of realistisch om te verwachten dat iedereen maar meegaat in het feit dat jij iets hebt gevonden waar je zo erg achterstaat? Dat je dat hebt is verder prima, maar is uiteindelijk alleen voor jou van belang. Jij moet alleen aan jezelf verantwoorden in welke mate je jezelf al dan niet inzet voor dat doel. Door collecteren of op een andere manier. Wat de een aan het hart gaat is voor een ander totaal oninteressant.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee Cricket, nu doe ik toch even een beroep op je voorstellingsvermogen. Draai het eens om. Jij collecteert voor iets wat jou aan het hart gaat. Daar steek je je nek voor uit door overal om een bijdrage te vragen. Dan zijn reacties alsof het hele Russische leger voor iemands deur staat, uiteraard niet leuk voor jou als collectant.
Dat ga ik verder niet uitleggen, dat kun jij ook wel snappen.
Doe je deur niet meer open. Doe je nu toch ook al niet, autist.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus je hebt jarenlang mensen lastig gevallen, en jouw idealen aan hen opgedrongen?
Ik zou trots op mezelf zijn
Onwetende..
Dat jij mij als aso ziet kan ik geen probleem vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hoort bij de paar aso's die ik meegemaakt heb.
Ongeveer nog geen procent van de mensen waarbij ik gecollecteerd heb.
Als dit antwoord wat korter en begrijpelijker kan, hou ik me aanbevolen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef cricket het volgende:
[..]
Het is toch totaal niet logisch of realistisch om te verwachten dat iedereen maar meegaat in het feit dat jij iets hebt gevonden waar je zo erg achterstaat? Dat je dat hebt is verder prima, maar is uiteindelijk alleen voor jou van belang. Jij moet alleen aan jezelf verantwoorden in welke mate je jezelf al dan niet inzet voor dat doel. Door collecteren of op een andere manier. Wat de een aan het hart gaat is voor een ander totaal oninteressant.
Sommigen zullen het heel goed van je vinden, de meesten staan er neutraal tegenover. Een aantal zullen inhoudelijke problemen hebben met het doel waar je voor collecteert. Of met het inhoudelijke collecteren op zich. Geen enkele van die standpunten is beter of slechter dan een van de anderen.
Ik snap dat jij het niet leuk vindt, ik geef er geen zak om. Maar het verschil is ook dat jij collecteert en ik niet. Maar de volgende keer zal ik open maken en met een chaggerijnige kop zeggen dat ik niets geef. Daar zullen ze wel vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar snap je wat ik wil aangeven: genegeerd worden is niet leuk. (Tenzij je het wilt natuurlijk.)
Jij dus ook, dus opkankeren van mijn deur.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal met anderen en de belangen/wensen van anderen te maken Funk_Doc....
Je bent een aso, ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij mij als aso ziet kan ik geen probleem vinden.
Ik zou als ik jou was me wel heel anders gedragen bij het collecteren dan dat je hier doet, Je gedraagt je hier namelijk zeer asociaal.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent een aso, ja.
En een internetheld.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hoort bij de paar aso's die ik meegemaakt heb.
Ongeveer nog geen procent van de mensen waarbij ik gecollecteerd heb.
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Als ik jou was, zou ik de volgende keer voor de Alzheimerstichting gaan lopen. Kon je wel eens nodig gaan hebben.quote:....Ik heb geen slechte ervaringen met de wijk waar ik gecollecteerd heb. Dombo
Ik vind je niet zo hartverwarmend overkomen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het niet leuk vindt, ik geef er geen zak om. Maar het verschil is ook dat jij collecteert en ik niet. Maar de volgende keer zal ik open maken en met een chaggerijnige kop zeggen dat ik niets geef. Daar zullen ze wel vrolijk van worden.
Los van de vraag of negeren wel of niet leuk is, maak je het wel een stuk persoonlijker dan het is. Als de deur niet open wordt gedaan wordt niet jij als persoon genegeerd, maar het doel waarvoor je komt. Dat is nogal een verschil. Jij komt niet namens jezelf aan de deur, maar namens het doel waarvoor je collecteert.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar snap je wat ik wil aangeven: genegeerd worden is niet leuk. (Tenzij je het wilt natuurlijk.)
Wat voordeuren betreft, kom je bijzonder overgevoelig over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij dus ook, dus opkankeren van mijn deur.
Ga maar lekker bij je vrienden/familie bedelen.
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo hartverwarmend overkomen, maar dat kan aan mij liggen.
Wat stoer van jou!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:01 schreef THEFXR het volgende:
Als een collectant bij mij aanbelt dan is ie al op mijn terrein onuitgenodigd, als ie vervolgens op mijn bel gaat rammen zonder toestemming, dan die ik de deur open, ram hem op zijn bek en rip die bus, dat is pas ASO, in Texas vliegen de kogels om je oren, als je op iemand anders zijn terrein komt!
ik bepaal of ik de deur open doe of mijn gsm opneem en niemand anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |