Party, toga, toga, togaquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie komen toch ook? De Big Bell in Scheveningen. Opa trakteert.
Als jij gaat kom ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie komen toch ook? De Big Bell in Scheveningen. Opa trakteert.
Hij kan beter ook de tering krijgen anders moet hij steeds uit z'n stoel naar het toilet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef mootie het volgende:
En dat de cholera hem ook snel mag treffen!
Hij wil vast geen ziekte met ons delen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan beter ook de tering krijgen anders moet hij steeds uit z'n stoel naar het toilet.
Nou ja, vooruit .... laat hem dan maar de kolere krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil vast geen ziekte met ons delen.
Yep. Kleine oma ligt vooraan want die moet wel voor twaalf uur haar bed uit.quote:
Mijn kikkerbadjasje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Kleine oma ligt vooraan want die moet wel voor twaalf uur haar bed uit.
Heb jij je pyjamaatje ook al aan of is het een nachtjaponnetje?
En op de een of andere manier lijkt hij er ook totaal ongevoelig voor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja nu opa niet meer meeleest hoef je je tietjes niet meer te laten zien natuurlijk.
Ik ben benieuwd of hij goed kan multi-tasken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
En op de een of andere manier lijkt hij er ook totaal ongevoelig voor.
Vreemd.
Hij heeft toch de pest aan multi-taskers?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij goed kan multi-tasken.
Aan wie of wat heeft hij eigenlijk niet de pest? Behalve dan Miranda, Heineken, Ajax en dooie herdershonden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft toch de pest aan multi-taskers?
Wat een miezerig leventje, gossie...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan wie of wat heeft hij eigenlijk niet de pest? Behalve dan Miranda, Heineken, Ajax en dooie herdershonden.
Gelukkig heeft hij dat zelf niet door, dat zou onherroepelijk zijn einde betekenen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een miezerig leventje, gossie...
Miranda was er zeker niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij was niet in een erg goede stemming vanavond. Alsof iets hem dwarszat of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |