Die kende ik al. Ik volg maar één Twitter-accountquote:Op donderdag 8 november 2012 23:54 schreef Coos het volgende:
Grappig!
https://twitter.com/MrsvanP/status/266651787572965377/photo/1
Ik ook ?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat iedereen hier behalve ik, opgenomen moet worden.
Altijd even gastvrij die opaquote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef mootie het volgende:
Scrut, je mag je jas gewoon aan de kapstok hangen heb ik vernomen.
En dan iets met een tafeltje waar je je voeten op kan leggen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat iedereen hier behalve ik, opgenomen moet worden.
Ik ben een kunstwerkquote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
Scrutz moeten ze ophangen dan schopt Oop het tafeltje wel weg
en er mag er nog één naast, wie is even niet duidelijk, maar dan schopt ie 2 tafeltjes weg, ik hoop toch niet dat, dat Hop is
ja best welquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef mootie het volgende:
Pb heeft korte pootjes? Dat is ook naar...
En opa laat iemand lekker spartelen tot ze dood is. Gezellig wel.
Miranda is vreemd gegaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:59 schreef Jian het volgende:
tis een ze die andere, nou dat kan alleen maar Miranda zijn. Waarom doet ie nou zo naar tegen zń eigen chatters
Wat? Hij gaat Mimi laten spartelen tot ze dood is? Wat een faalhaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:59 schreef Jian het volgende:
tis een ze die andere, nou dat kan alleen maar Miranda zijn. Waarom doet ie nou zo naar tegen zń eigen chatters
is Mimi een koosnaampje voor Maranda ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat? Hij gaat Mimi laten spartelen tot ze dood is? Wat een faalhaas.
Ja, ik respecteer opa's wens, en spreek niet meer over Mira***.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:02 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
is Mimi een koosnaampje voor Maranda ?
Ja, mootie is een beetje bang geworden en praat liever niet meer over Miranda. De rest van ons probeert het ook zo weinig mogelijk over Miranda te hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:02 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
is Mimi een koosnaampje voor Maranda ?
Ik hoorde het ook en ben net zo verbaasd als jij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:02 schreef Jian het volgende:
Hij zegt net tegen PB, ¨ die Hop moet lekker oprotten, die imbeciel¨ Ik vind het raar
Hoe laat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie komen toch ook? De Big Bell in Scheveningen. Opa trakteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |