Vader zonder kinderen WTFquote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben een alleenstaande vader zonder kinderen
Dat zei mijn ex ook altijdquote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben een alleenstaande vader zonder kinderen
Dat zeg je toch niet over jezelf?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef Ratelbandolero het volgende:
En ik ben erg onaantrekkelijk
Je mag me gewoon niet he....?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker filmpje wel, je moet alleen het geluid uitzetten
Leuk, en wat toevallig Coos is nog op zoek naar een leuke adoptiedochter van een jaar of 18quote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Neem ze met plezier ik ben alleenstaande moeder
Ik ben niet je ex toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:22 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd
Gelukkig zijn ze jongerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk, en wat toevallig Coos is nog op zoek naar een leuke adoptiedochter van een jaar of 18
Mij niet hoor Posquote:Op donderdag 8 november 2012 23:25 schreef pos het volgende:
Sorry, ik zie dat ik de "mannen" chat stoor
Leuk, ga je met Sinterklaas nog naar Oop dan? Oop speelt Sinterklaas op 5 december en dan mogen ze bij 'm op schoot en krijgen ze een kadootje. Zo'n leuke aardige man die Oopquote:Op donderdag 8 november 2012 23:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
6 en 8 jaar en wie eraan komt maak ik deaud
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk, ga je met Sinterklaas nog naar Oop dan? Oop speelt Sinterklaas op 5 december en dan mogen ze bij 'm op schoot en krijgen ze een kadootje. Zo'n leuke aardige man die Oop
Nee? Jammer, Scrut is er ook geloof ik, die speelt zwarte piet, alleen dan zonder zwarte schmink want Oop heeft het niet zo op negersquote:
Blackface vindt-ie wel leuk hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee? Jammer, Scrut is er ook geloof ik, die speelt zwarte piet, alleen dan zonder zwarte schmink want Oop heeft het niet zo op negers
Mijn ex lijkt op scarfacequote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blackface vindt-ie wel leuk hoor.
Deed hij ook wel eens een klusje voor opa?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Mijn ex lijkt op scarface
Nee dat kwam door zijn kroegentochtenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deed hij ook wel eens een klusje voor opa?
die was 1.67 meter hoogquote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Mijn ex lijkt op scarface
Ik snap dat nooit. Als ik naar de kroeg ga dan blijf ik meestal in één kroeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nee dat kwam door zijn kroegentochten
Toen ik het bgreep was het al te laatquote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Als ik naar de kroeg ga dan blijf ik meestal in één kroeg.
Ik ga alleen weg als de drank op isquote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. En bij sluitingstijd eens denken over de volgende.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits je nog lopen kan, zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga alleen weg als de drank op is
Ja toch? Je hebt ook van die mensen die na een half uur of drie kwartier alweer door willen naar de volgende kroegquote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. En bij sluitingstijd eens denken over de volgende.
Je fetisj voor foute mannen viel in de praktijk wat tegen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Toen ik het bgreep was het al te laat
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Je fetisj voor foute mannen viel in de praktijk wat tegen?
Accu leeg dus aan het lopen ws.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
Waar is mootie eigenlijk, nog steeds aan het fietsen?
Nah, dat lukt meestal wel, behalve als ik flink aan de waterpijp heb gezeten, dan blijf ik meestal maar slapenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits je nog lopen kan, zeker?
Ja lekker dan weer, juist vandaag konden we iedereen gebruiken om pos op die chat te krijgen en dan ga jij gewoon liggen knorren .....quote:
Overjarige hippiequote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, dat lukt meestal wel, behalve als ik flink aan de waterpijp heb gezeten, dan blijf ik meestal maar slapen
Ik hoorde het en waarom is die Hop nu opeens een tyfusmongool ???quote:Op donderdag 8 november 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat zijn chatters ook niet goed snik zijn.
Voor hetzelfde geld was hij altijd al een tyfusmongool.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoorde het en waarom is die Hop nu opeens een tyfusmongool ???
Ik weet het niet, opa's wegen zijn ondoorgrondelijk. Misschien is hij wat in de war omdat Miranda er niet is, dat hij zich in de steek gelaten voelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoorde het en waarom is die Hop nu opeens een tyfusmongool ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |