Het wordt een topavond! We doen allemaal onze herdershond-shirt aan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:25 schreef Jian het volgende:
O ja hij gaat op stap met z;n vrienden en Scrut
Jij gaat toch mee stappen met Opa en kornuiten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hallo opa en Miranda, hier is jullie beste vriend weer
Haha en dan komen jullie niet dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hadden 'm vandaag niet meer online verwacht.
Klopt. Gezelliequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij gaat toch mee stappen met Opa en kornuiten?
Aan je nick te zien geef jij geen rondjequote:
Jij gaat ook al meequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Jammer dat Hop in isolatie zit en dus niet mee kan
Ik zou eerst wel gaan, maar toen Oop gisteren zo liep te roddelen over Hop ben ik afgehaakt, ik ben zeer teleurgesteld in Oop, z'n vriend zo afzeiken, bahquote:
Ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou eerst wel gaan, maar toen Oop gisteren zo liep te roddelen over Hop ben ik afgehaakt, ik ben zeer teleurgesteld in Oop, z'n vriend zo afzeiken, bah
Waar baseer je dat op? Wat denk je dat Scrutinizer betekent?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Aan je nick te zien geef jij geen rondje![]()
![]()
Scrooginizer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Wat denk je dat Scrutinizer betekent?
Jij hoort echt dingen die hij niet zegt, Jian.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Jian het volgende:
Die Scrut moeten ze echt z'n nek omdraaien, woont ie niet in Den Haag![]()
Weet je zeker dat je meegaat vanavond Scrut?
Ooooh, Scrut....niet gaan hoor!!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Jian het volgende:
Die Scrut moeten ze echt z'n nek omdraaien, woont ie niet in Den Haag![]()
Weet je zeker dat je meegaat vanavond Scrut?
Ik kan het ook eigenlijk niet geloven, zo is Oop toch nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hoort echt dingen die hij niet zegt, Jian.
...waarschijnlijk was het een grapjequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan het ook eigenlijk niet geloven, zo is Oop toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |