SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 22:24:05 ]
Op die eerste foto he? In je hand, aan de rechterkant, ik weet wat dat isquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef krullenbolletje het volgende:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Snowbells het volgende:
Looks good! Eigen kleur is meestal het mooiste.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op die eerste foto he? In je hand, aan de rechterkant, ik weet wat dat is![]()
![]()
dat is mijn hand nietquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op die eerste foto he? In je hand, aan de rechterkant, ik weet wat dat is![]()
![]()
Uhuquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat is mijn hand nietmaar een falende poging mijn trui weg te photoshoppen zodat mijn haarkleur beter te zien is
Dit ja krul. Mooiquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Snowbells het volgende:
Looks good! Eigen kleur is meestal het mooiste.
Ik kon niet omgaan met nektasjesquote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
a die lekkere chick in de op is ook weer terug
Trustenquote:
ik wou dat ik mijn wenkbrauwen zo kon wiebelenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uhu [ afbeelding ]
Maar je eigen kleur staat je het best, sowieso
dankjewelquote:
Mooiquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef krullenbolletje het volgende:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |