Mwa hoewel het inderdaad is nageaapt vind ik dit tenminste nog een dragelijke versie. Wat die Schotten gister lieten zien/horen sloeg echt alles.quote:
Spielberg en Lucas hebben geen film over YNWA gemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spielberg en Lucas zijn FCT, YNWA het slachtoffer
dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Krijg je gister Celtic en dan nu bij twente YNWA. Lijkt net of je eerst het lekkerste meisje van de klas neukt en een dag later je dikke buurvrouw.
Of:quote:Op donderdag 8 november 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb ik toch liever OEHHH AHHHHH in de ArenA hoor
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spielberg en Lucas hebben geen film over YNWA gemaakt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat refereert hier naar?
[ afbeelding ]
Een feyenoord plaatje?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat refereert hier naar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of:
....
In het Philips Stadion.
www.fr12.nl is dat de site van ajax????quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat refereert hier naar?
[ afbeelding ]
ja maar feyenoord leidt spelers op voor twente, hetzelfde wat sparta voor psv doet snap jequote:Op donderdag 8 november 2012 21:04 schreef JanCees het volgende:
hehe cabral speelt toch bij feynoord
Zometeen rapbattle tussen Brama en de 4e officialquote:Op donderdag 8 november 2012 21:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
waarom is er een mic bij de toss?
Ik ben jaloers. Was weer een enorme zaadpartij.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Psv![]()
Gelukkig heb ik de hele wedstrijd gemist.
Alle officials dragen een microfoonquote:Op donderdag 8 november 2012 21:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
waarom is er een mic bij de toss?
oh op die manier net als almere city en ajax zegmaarquote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar feyenoord leidt spelers op voor twente, hetzelfde wat sparta voor psv doet snap je
Ajax Capetownquote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh op die manier net als almere city en ajax zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |