Maakt niet uit. Verveel me.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Voet bal forum geen spellingswedstrijd + automatische woorden van mijn telefoon
Samsung??quote:
Ik ga crack roken, misschien lijkt het nog wel watquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga maar eens kijken of er al een fatsoenlijke crack van FM 13 is. Dit is gewoon niet om aan te gluren.
leuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga crack roken, misschien lijkt het nog wel wat
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depeche Modehoogtepunt van deze voetjebalavond
spanje.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht, wéér een tegenstander die met 11 man in de eigen goal hangt (en jankend op het veld ligt te huilen na een tikje)
verder speelt twente natuurlijk de sterren van de hemelquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht, wéér een tegenstander die met 11 man in de eigen goal hangt (en jankend op het veld ligt te huilen na een tikje)
Kom op man, Twente is gewoon dramatisch. Gejank over tegenstandert altijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en het veld in zweden was slechtquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, maar ze proberen iig te voetballen, i.t.t. die jankzakken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
verder speelt twente natuurlijk de sterren van de hemel
beste pot die ze ooit op de mat hebben gelegd
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar ze proberen iig te voetballen, i.t.t. die jankzakken.
Zet je bril afquote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar ze proberen iig te voetballen, i.t.t. die jankzakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |