Het werkte wel! Michiel Romeijn speelde vorig jaar ook goed voor dirigent, alleen werkte dat totaal niet. Ja, op de lachspieren, dat welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:26 schreef golfer het volgende:
Knap hoe die Carlo een dirigent nadeed, maar ja, die kan heel veel typetjes nadoen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:51 schreef StephanL het volgende:
Ik zit nu zo te denken. Dit is een geniaal concept voor een spel voor de Xbox met een Kinect ding, of ieder ander spelcomputer die beweging kan zien. Aansturen van een orkest met een digitale dirigeerstok
Wat een raar figuur blijft het toch. Wel respect voor hem.quote:
Ik ken het stuk niet, maar ik kon er geen hele rare dingen in horen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat een raar figuur blijft het toch. Wel respect voor hem.
Lucilleover stevig op de benen staan gesproken
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Spike kan dit nog best goed gaan leren denk ik.. en Lucille ook
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Zó erg was het toch ook weer niet in vergelijking met Sylvana bijvoorbeeld?
Nee, vond dit best ok klinken, maar ben geen klassieke muziek kennerquote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
ben net ingeschakeld maar dit leek echt nergens naarquote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee klopt, maar als je het vergelijkt met wat daarvoor was (wat je gemist hebt) was het niet veel slechterquote:Op donderdag 6 november 2014 21:09 schreef komrad het volgende:
[..]
ben net ingeschakeld maar dit leek echt nergens naar
zeker daar kun je je aardig in vergissen. Wel grappig als ze compleet de weg kwijt raken en dat willekeurig gaan slaanquote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je het vergelijkt met wat daarvoor was (wat je gemist hebt) was het niet veel slechtervond ik dan..
Ik heb voor mijn havo examen muziek wel eens wat mogen dirigeren om dat eens te voelen. Pokkelastig is dat![]()
maar een voldoende om precies te zijn, maar ik snapte het ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond Frans Duijta vrel slechter dan Hammerstein (qua resultaat van t orkest vooral). Waar hij die voldoendes voor krijgt
Is eigenlijk gewoon moderne muziekquote:Op donderdag 6 november 2014 21:19 schreef StephanL het volgende:
Uit 1928 de Bolero, dat is nog niet eens 100 jaar oud, nog niet eens klassiek, maar wel zo mooi dat het weer klassiek is![]()
Ja, bijna wel jaquote:Op donderdag 6 november 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon moderne muziek.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff dat deed ze goed.. (helaas, vind haar een beetje vervelend, mag er van mij wel uit)
vind het bijna hoerig voor zo op de bokquote:Op donderdag 6 november 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
Oftewel, de kleding is veel te overdreven.
Ik vind het hoerig in elke situatie behalve een nachtclub.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef komrad het volgende:
[..]
vind het bijna hoerig voor zo op de bok
Nou ja, expressief zijn is wel een proquote:
Lucillequote:Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat een raar figuur blijft het toch. Wel respect voor hem.
Lucilleover stevig op de benen staan gesproken
bravoure doet het goed bij de muzikantenquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:02 schreef golfer het volgende:
Carlo blijft het goed acteren en het hele orkest speelt het mee.
Ik denk dat het tijd wordt je mening te herzienquote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef golfer het volgende:
Opnieuw flikt ie het om zonder techniek het orkest mee te krijgen, maar hij valt steeds meer door de mand, die Carlo.
Eigenlijk vanaf aflevering één al jaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Geef die eindoverwinning maar gelijk aan Carlo
Lijkt me niet zo gek dat je gaat oefenen als je weet dat je mee gaat doen, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef Attitude het volgende:
Was er niet op de radio geweest dat die Carlo al voordat de show begonnen was , al aan het oefenen was. Dat het een vooropgezet plan is om hem te laten winnen.
Idd, en die andere kandidaten staat het toch ook vrij om te oefenen ?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gek dat je gaat oefenen als je weet dat je mee gaat doen, toch?
Ja, ik herzie mijn mening. Trouwens dat deed ik vorige week al een post boven de jouwe.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt je mening te herzien
Weet ik, maar ik wrijf het er graag even inquote:Op donderdag 27 november 2014 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik herzie mijn mening. Trouwens dat deed ik vorige week al een post boven de jouwe.
Ik moet deze aflevering nog in de herhaling zien. Maar vanaf het begin imponeerde ie me. Echt geweldig ben benieuwd naar deze tienen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf aflevering één al ja
Echt briljant door Carlo gedaan en oprechte emoties na afloop.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:08 schreef komrad het volgende:
Gnomusdat is wel echt lastig om te dirigeren
Wanneer je wil. Op uitzendinggemist.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:40 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is de herhaling ? Kut-voetbal altijd. Vergeet je de belangrijke dingen des levens.
FF kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Wanneer je wil. Op uitzendinggemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |