Dat ie groen en geel van ergernis ziet ?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:20 schreef LompeHork het volgende:
En dit zou ook wel het een en ander kunnen verklaren
[ afbeelding ]
Hard op meelachtquote:
Kan niet missen toch:quote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef tong80 het volgende:
Jullie zijn geniaal.
Ik weet net hoe ik mijn PC aan-en uit moet zetten. En dan nog een grote kans dat het misgaat.
Kan niet missen tegen Tong zeggen.quote:
Hard op lachtquote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef Yveske het volgende:
Spreekt voor zich lijkt me...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef Yveske het volgende:
Spreekt voor zich lijkt me...
[ afbeelding ]
*Eens*quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:41 schreef HaJee het volgende:
Ik heb ontdekt waar al die oneliners vandaan komen. In het centrum van Zaltbommel staat dit bedrijfje waar diverse mensen in dienst van tong80 de klok rond oneliners verzinnen. Tevens weten we nu dus hoe tong80 de kost verdient, namelijk met het verkopen van de oneliners die overblijven.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
Omdat ik Zaltbommel heb genoemd en omdat jouw UI op een kaaspizza met een plakje spek lijkt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:10 schreef tong80 het volgende:
Waarom krijg ik steeds een reclamebanner voor Pizza in Zaltbommel
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Volgens mij heeft hij voor zijn deur een ideeënbus opgehangen en denkt heel de buurt met hem mee...![]()
[ afbeelding ]
Wat een lief klein koppie.quote:
Dit koppie is beter.....quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 04:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar de paints zijn echt supertoll.
Net opgestaan.quote:Op maandag 12 november 2012 06:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Slaap je nog niet of ben je al wakker?
Ik rol eerst op m'n zij. Doe één been buiten het bed, steun daarop, vervolgens het andere been. Klein beetje krachtzetten en hop, ik sta.quote:
Respect.quote:Op maandag 12 november 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik rol eerst op m'n zij. Doe één been buiten het bed, steun daarop, vervolgens het andere been. Klein beetje krachtzetten en hop, ik sta.
Nee, met opzet.quote:Op maandag 12 november 2012 06:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Jij bent niet toevallig een Tsjech, die staan ook altijd zo verschrikkelijk vroeg op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |