Klopt gister alleen even geresized dus eve kijken of ik het straks als ik thuis ben kan fiexenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nieuwe ui speelt op mijn autisme.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:16 schreef MineraalWater het volgende:
Grand Theft Auto 5 is groter dan Grand Theft Auto IV, Red Dead Redemption en Grand Theft Auto: San Andreas bij elkaar
en het is allemaal meer van hetzelfdequote:Op vrijdag 9 november 2012 07:16 schreef MineraalWater het volgende:
Grand Theft Auto 5 is groter dan Grand Theft Auto IV, Red Dead Redemption en Grand Theft Auto: San Andreas bij elkaar
Altijd negatiefquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en het is allemaal meer van hetzelfde![]()
Vice city is nog steeds de bestequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en het is allemaal meer van hetzelfde![]()
maar ik heb wel 100% gelijkquote:
quote:EUR MY HERO .... Wayne Rooney believes Robin van Persie can lead United to Champions League glory
GTA Vice City was wel grappig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GTA nooit van mijn leven gespeeld/t en ik heb niet het idee dat ik een onvervangbare ervaring mis
1x 10 minuten halo gespeeld. Kon mij niet boeien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef Mordecai het volgende:
Ik krijg echt alleen maar Halo 4 reclames op youtube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
nabouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |