Heul nietquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja zij zou wel goed bij mij passen
Ik denk niet dat ze rookt dus tjaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Misschien houdt zij ook wel van pijpen
Hugo boss, elke dag.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
Wie draagt hier eigenlijk een geurtje?
[ afbeelding ]
Neo-Nazi's en skinheads toevallig? Van die hooligans.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zag laatst op NGC (dacht ik) een programma over nazi's
Echt bizar dat er zulke mensen zijn..... en dat je moet moorden om geaccepteerd te worden in die groep en zo :s
Dat is bij de meeste gangs toch ook zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zag laatst op NGC (dacht ik) een programma over nazi's
Echt bizar dat er zulke mensen zijn..... en dat je moet moorden om geaccepteerd te worden in die groep en zo :s
True, maar blijft eng en gestoord tochquote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste gangs toch ook zo.
Vind ik leukquote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef Lorrelies het volgende:
Huh wat moet je daar mee?
En zijn je ouders gescheiden?
schaakclub heeft wat minder strenge eisenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste gangs toch ook zo.
Ja heb ik gezien inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef Lorrelies het volgende:
Ja die inderdaadEcht van die fucking enge gasten.......
Daar moet je regicide kunnen plegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
schaakclub heeft wat minder strenge eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |