quote:
quote:Hello,
Thank you for your interest in my car. The price for the car is only 2.600 Euro.
The car is in a very good condition. It has no technical or mechanical problems. No engine problems. It has no scratches or dents, no hidden defects.
This is a Dutch car with Dutch registration papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid. I bought it from Netherlands when I worked there in an exchange program. I moved back to United Kingdom and didn't had time to sell the car before leaving Netherlands, so I'm selling it now . In this moment the car is in Manchester, United Kingdom.I'm also selling it because it's very hard for me to drive a Dutch car on UK roads. As you may know, the UK cars have the steering wheel on the right side .This is a dutch car so, the steering wheel is on the left side.
If you are interested to buy my car, we will have a safe and smooth transaction for both of us.
Let me know if you're still interested in purchasing my car so I can explain you more about it.
Best regards,
Please contact me in English.
here take my money. Western Union Money Transfer.quote:
Heb hem geantwoord dat ik toevallig deze maand in Manchester zit. Wanneer kan ik een kijkje nemen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
here take my money. Western Union Money Transfer.
Ik alleen als ik naar een feestje ga of zoquote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
Wie draagt hier eigenlijk een geurtje?
[ afbeelding ]
volgende week. Maar eerst zal hij gepolished worden door een groep weesjes met 1 arm. Hij heeft het geld nodig zodat hij een school kan latrn bouwen waar ze veilig kunnen leren. De auto was van zn broer, een oorlogsveteraan uit angola. Die heeft per ongeluk tijdens een geheime missie een gas geinhaleerd welke ervoor heeft gezorgd dat hij een ijzerfobie heeft ontwikkeld. Zijn broer leeft sindsdien in een kamer gecoat in siliconenkit.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb hem geantwoord dat ik toevallig deze maand in Manchester zit. Wanneer kan ik een kijkje nemen?
Helemaal niets.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, 't is een schande. Walgelijke mods hier
Wat is er mis met haar?!
Heul nietquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja zij zou wel goed bij mij passen
Ik denk niet dat ze rookt dus tjaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Misschien houdt zij ook wel van pijpen
Hugo boss, elke dag.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
Wie draagt hier eigenlijk een geurtje?
[ afbeelding ]
Neo-Nazi's en skinheads toevallig? Van die hooligans.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zag laatst op NGC (dacht ik) een programma over nazi's
Echt bizar dat er zulke mensen zijn..... en dat je moet moorden om geaccepteerd te worden in die groep en zo :s
Dat is bij de meeste gangs toch ook zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zag laatst op NGC (dacht ik) een programma over nazi's
Echt bizar dat er zulke mensen zijn..... en dat je moet moorden om geaccepteerd te worden in die groep en zo :s
True, maar blijft eng en gestoord tochquote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste gangs toch ook zo.
Vind ik leukquote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef Lorrelies het volgende:
Huh wat moet je daar mee?
En zijn je ouders gescheiden?
schaakclub heeft wat minder strenge eisenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste gangs toch ook zo.
Ja heb ik gezien inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef Lorrelies het volgende:
Ja die inderdaadEcht van die fucking enge gasten.......
Daar moet je regicide kunnen plegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
schaakclub heeft wat minder strenge eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |