Ho ho ho eens even, hij moet inhalen wat hij overdag mist.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:30 schreef mar456 het volgende:
Dafuq vogelkooi![]()
Last van reactiediarree ofz
En de rest van ons nietquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ho ho ho eens even, hij moet inhalen wat hij overdag mist.
dude hoe was het onder je steen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi!
Wordt er al gespeeld op 1.4 aldiecraft??
Ik heb er anders ook geen idee van, hoor?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dude hoe was het onder je steen?
Feit dit wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb er anders ook geen idee van, hoor?
Then again, worst admin ever.
salaam. Erwifi hier. Waar ies trijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:29 schreef vogelkooi het volgende:
En als erwifi in de trein is dan baggerik nog lekker door.!
Maar a la, we kunnen alleen vergelijken met huib, tom, mender en drumpie.quote:
Hahaha ja ik kan niet meer MC spelen, maar ik bedoelde, is t weer zo druk zoals het begin van aldiecraft?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dude hoe was het onder je steen?
En Pixiio niet vergeten, die was ook goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar a la, we kunnen alleen vergelijken met huib, tom, mender en drumpie.
Alleen voor die laatste doe ik onder.
Ja dat was wel zo maar die ene goede mod schijnt daar niet meer te zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En Pixiio niet vergeten, die was ook goed.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
donder nou eens op met die metal van je
Maar dit betekent dus dat als je bv. bijna dood gaat je nog snel even weg kunt warpen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar we hebben nu dus een survival world, creative world en pvp event world.
Te bereiken dmv
/warp survival
/warp creative
/warp WAR
Ik zal jou eens wegwarpen met je cheatsquote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Warp op mouse 5 binden
Mensen die met/tegen zichzelf pratenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wegwarpen met je cheats
Ik accepteer die toon die je aanslaat niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:30 schreef mar456 het volgende:
Dafuq vogelkooi![]()
Last van reactiediarree ofz
Kirov reportin' trijn werkt en doet tjoek tjoek.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
salaam. Erwifi hier. Waar ies trijn?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |