Alleen als je dat accoustische concert van een jaar of 3 terug in de ekko niet meetelt (goed, alleen Ken & John). Was overigens een beduidend grotere chaos, en beduidend grotere zuippartij, dan tivoli van de zomerquote:Op woensdag 16 november 2005 23:37 schreef Laxe het volgende:
Zo zijn ze zeven jaar weg, zo zijn ze niet meer weg te slaan! Pfff, moet ik ook maar eens naar de Melkweg, vrees ik.....
Eh, ja, tuurlijk was ik daar ook wel bij, maar dat telde ik niet echt mee....quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Alleen als je dat accoustische concert van een jaar of 3 terug in de ekko niet meetelt (goed, alleen Ken & John). Was overigens een beduidend grotere chaos, en beduidend grotere zuippartij, dan tivoli van de zomer
Helemaal mee eens hoor, ik zei ook "naarmate de avond vorderde"quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik beschouw mezelf niet als een volkomen posies fan, maar de eerste 2 uur (i.e. een riant normaal concert) waren toch wel van fenomenaal niveau hoor. Pas drie kwartier later begonnen de TMF jingle en Lenny Kravitz persiflage echt te irriteren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |