SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, ik weet wel dat je het kunt, hoor. Ik wilde gewoon even de lapo maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:00 schreef Ambipur het volgende:
TM, mijn vraag was retorisch, immers mijn auto kan ik perfect onder controle houden. Gewoon een beetje tegensturen.
Maar ze brengen zoveel vreugde en liefde.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Daarom hou ik niet van dieren in huis. Oké, vissen kunnen nog wel.
Ik aanschouw liever dieren in hun natuurlijke habitat, hoewel gedomesticeerde dieren natuurlijk per definitie in een huiselijke omgeving horen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar ze brengen zoveel vreugde en liefde.
Je kind zal ook wel eens zijn/haar spetterpoep in jouw gezicht mikken tijdens het verschonen. Hoort erbij.
Foto maken en iedere keer als je puberkind stoer tegen baba doet tegenover zijn vrindjes haal je een foto van zijn spetterpoep en luiers tevoorschijn op je Ipad 67quote:
Vertel, dit kan nog wel eens vermakelijk zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef Ambipur het volgende:
Kut. Weer een uitbarsting op mijn werk gehad. Waarom ben ik zo easy gek te maken.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vertel, dit kan nog wel eens vermakelijk zijn.
Deze had ik al eens gezien. Wat een debiel; je voelt toch wel een klodder koude shampoo op je hoofd?!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef xminator het volgende:
''adamlar şampuanı çok bulmuşlar biz hala içine su karıştırıp çoğaltıyoruz.''
Je voedt dus de trollen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeZou mn werkgever niet leuk vinden. Ze plagen me gewoon en ik trip 'n dan een end weg.
Wel herkenbaar, steeds water toevoegen.quote:
Moet je maar Turks leren, daar heb je wat aan in het lever!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ah,ja dat kan ik weer niet lezen.
Klopt, sinds ik Turks spreek kan ik liters Raki wegwerken zonder levercirrose te ontwikkelen!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je maar Turks leren, daar heb je wat aan in het lever!
Pas dan kan je liters Raki wegwerken inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, sinds ik Turks spreek kan ik liters Raki wegwerken zonder levercirrose te ontwikkelen!
Hmm, zit nog een kern van waarheid in ook nog.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Pas dan kan je liters Raki wegwerken inderdaad.
Een echte dierenliefhebberquote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef Levolution het volgende:
Mijn kat is echt achterlijk, gaat ze tijdens het begraven van haar poepje met haar achterpoot in het poepje staan.
Vorige keer dat ze dat deed had ik poep op het bed dus ik heb haar maar hard vastgepakt en het schoongeveegd met billendoekjes.
Ging me meer om mijn pas gewassen dekbedovertrek.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een echte dierenliefhebber![]()
Zoveel bir in deze man
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, sinds ik Turks spreek kan ik liters Raki wegwerken zonder levercirrose te ontwikkelen!
Lekker toch! Daar maak jij toch ook misbruik van?quote:
Neuh, ik ga nooit te ver omdat je Turks bent; ik discrimineer.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lekker toch! Daar maak jij toch ook misbruik van?
Onbekende mensen toevoegen op FB.quote:De chick op fb wil dat ik haar toevoeg. Dit gaat wat worden.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neuh, ik ga nooit te ver omdat je Turks bent; ik discrimineer.
FBquote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lekker toch! Daar maak jij toch ook misbruik van?
De chick op fb wil dat ik haar toevoeg. Dit gaat wat worden.
Jaja. We weten inmiddels wat je ervan vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
FB![]()
![]()
Fok
Real life contact
Deze chickquote:Op donderdag 8 november 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jaja. We weten inmiddels wat je ervan vindt.
Jij bent ook een beetje bir.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat een stelletje birs.
Ik ga even een tentamen maken. Bid voor mij enzo![]()
Wtf is n bir yaaaa?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje bir.
Alleen maar love voor deze chick![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
uitleg:
Turken op Fok! #625 - Zonder bir grapjes richting het Suikerfeest!
Je kunt je bir achterwege houden dan.. Ik ben geen nationalist en hecht geen waarde aan zulke zaken.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
uitleg:
Bir heeft niks met (politiek) nationalisme te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt je bir achterwege houden dan.. Ik ben geen nationalist en hecht geen waarde aan zulke zaken.
Dit is serieus het eerste oostblokfilmpje waarin de zon waarlijk schijnt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer vage shit op Dumpert...
http://www.dumpert.nl/med(...)s_word_je_sloom.html
Opscheppen?..quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bir heeft niks met (politiek) nationalisme te maken.
Je zat laatst nog op te scheppen over kuru fasulye bij jou thuis. Dat soort dingen. Dat is bir.
Mens, wat is jouw probleem, ik bedoel dat helemaal niet kwaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Opscheppen?..
Oke, dan neem ik mn woorden terug.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mens, wat is jouw probleem, ik bedoel dat helemaal niet kwaad.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Bedoel er helemaal niets mee, hoor!
Was juist gewoon aardig.
Juist, Bir is (een) beschaving opzich en geen natie.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bir heeft niks met (politiek) nationalisme te maken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
uitleg:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:08 schreef Levolution het volgende:
Ey, een Bolulu is geen laz toch? TOCH?
Ik zal mijn bijna-bir status koesteren dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist, Bir is (een) beschaving opzich en geen natie.
Ik lees mijn eigen posts soms met enorme verbazingquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Weissman het volgende:
Insanin ruhu orospu olmayacak, aga. Dan krijg je dit soort situaties
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse ogen
Blonde haren
Doe uit die jurk niks te maar'en
Een pracht van een nacht
Zoiets had ik na een broodje doner nooit verwacht
Snel getrouwd en huis gebouwd
Kind gekregen niks zat tegen
Turkse vrouw in dit land hier
Altijd nummer bir
Mag ook wel tegen Cluj.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef zarGon het volgende:
Netjes van Galatasaray gisteren trouwens.
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Eagle_99 het volgende:
Vanavond Neftçi Baku tegen Rubin Kazan, ik weet niet wie ik moet supportenIk gun het ze beide van harte, maar Rubin is zo goed als zeker uit de groep, dus het zou tof zijn als Neftçi zijn eerste overwinning pakt
![]()
Kurban Berdyev
Neftchi Baku tegen Rubin Kazan, Europa League wedstrijd in de Tovfik Bakhramovstadion(Azerbeidzjan, Baku)quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ging ie goed?
Voetbal. Oke.. Wie tegen wie?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Neftchi Baku tegen Rubin Kazan, Europa League wedstrijd in de Tovfik Bakhramovstadion(Azerbeidzjan, Baku)![]()
Neftchi is de eerste Azerbeidzjaanse voetbalclub die ooit de groepen van een toernooi hebben gehaald, dus ik gun het ze van harte. Maar Rubin Kazan is een belangrijke team voor de Turkse wereld. Ook nog eens Gökdeniz Karadeniz' team![]()
[ afbeelding ]
BerdyevRespect voor deze (Turkmeense) man, dat verdien je als je Barcelona in Nou Camp verslaat
Ook nog met een tespih in zijn handen
Op en top Bir
Fenerbahçe - AEL Limassol (19.00 uur)quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ging ie goed?
Voetbal. Oke.. Wie tegen wie?
Het spreekt je aan dus?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Ambipur het volgende:
Ooooh who am I kidding.. Voetbal is voor homo's.
... Hmm laat maar zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Ambipur het volgende:
Ooooh who am I kidding.. Voetbal is voor homo's.
Deze boy...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef xminator het volgende:
Sowieso, dat weten jullie toch wel van mij.
Succes! Allah zihin açikligi versin.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:37 schreef Ambipur het volgende:
Dan ga ik nu mijn tentamen maken. Zijn er nog mensen die even een gebedje kunnen inschieten voor 'n 6je? Of is mijn opmerking fataal geweest voor nog enig vorm van goodwil?
Ik was met 15m klaarquote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Succes! Allah zihin açikligi versin.
Het siert je totaal niet, dat je een oordeel vormt over iets, waaraan mensen waarde hechten. Sws val ik jou er niet mee lastig, val mij dan niet lastig met je afkeuring.quote:
Gastquote:Op donderdag 8 november 2012 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter dua dan pua, ja toch?
Het ging dus goed?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was met 15m klaarBu ne beeee.
Ja! Wel 30 meerkeuzevragen... Nou nou. Heb 1 uur 15 min geleerd, maar als dit geen voldoende is, weet ik het ook niet.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
na jouw oppepwoorden.. Natuurlijk
Tebrikler! Slimme dame dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Wel 30 meerkeuzevragen... Nou nou. Heb 1 uur 15 min geleerd, maar als dit geen voldoende is, weet ik het ook niet.
Heb gelijk mijn P opgehaald, na één jaarGeen bosje bloemen, niets!
Na één jaar he, niet in één jaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tebrikler! Slimme dame dus.
O, nou, yinede tebrikler.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Na één jaar he, niet in één jaar...Staat 2011 op...
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil iets eten maar we hebben bezoek beneden..echt geen zin om ze te begroeten./autistforlife
Story of my life.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil iets eten maar we hebben bezoek beneden..echt geen zin om ze te begroeten./autistforlife
Cak bacilar (Ayca).quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]Zo was ik ook. En maar boven honger hebben.
Whatsapp je moeder/vader/zusje of hij/zij iets voor je naar boven wil brengen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
Sucuklu yumurta kan altijd!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef Ambipur het volgende:
Heb nu ook zo'n honger, maar gewoon inspiratieloos.
Sucuklu yumurta kan wel als avondeten toch?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Whatsapp je moeder/vader/zusje of hij/zij iets voor je naar boven wil brengen.
Zusje heeft geen internet op haar bb (bbquote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Whatsapp je moeder/vader/zusje of hij/zij iets voor je wil brengen.
Stuur smsje naar je huistelefoon! Works like a charm!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zusje heeft geen internet op haar bb (bb) en de rest heeft niet eens een smartphone!
Waar denk je dat ik nu kijkquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ambi, ooit gehoord van thuisbezorgd/justeat?
Neeis niet lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
Is een donerpizza te eten? Yani is het smakelijk?
Hell yes.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
Gozer ontwikkel smaakpapillen, misschien lekker als je stomdronken bent. Maar dan is alles te eten.quote:
Over smaakpapillen hebben als het om fastfood gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Gozer ontwikkel smaakpapillen, misschien lekker als je stomdronken bent. Maar dan is alles te eten.
Dus alle fastfood is gelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Over smaakpapillen hebben als het om fastfood gaat.
Een pizza is sowieso een ranzige bedoening omdat je alleen maar kaas proeft. Dan heb ik liever een shitload döner erop zodat ik nog wat vlees proef i.p.v. wat zielige groenten waardoor je alleen maar kaas proeft.
Heerlijk als je het van New York Pizza gaat bestellenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
Dan heb jij nooit goeie pizza gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Over smaakpapillen hebben als het om fastfood gaat.
Een pizza is sowieso een ranzige bedoening omdat je alleen maar kaas proeft. Dan heb ik liever een shitload döner erop zodat ik nog wat vlees proef i.p.v. wat zielige groenten waardoor je alleen maar kaas proeft.
Ik probeer te voorkomen dat ik alleen kaas proef en dan raad je mij een margarita aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus alle fastfood is gelijk? Bestel dan een margarita..
New York Pizza dus, kom naar Noord, ik maak het me eigen handen voor jequote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
Buffalo Chicken
Rucola Geitenkaas
Of de donerpizza. Voordeel van het laatste is dat die klein is.
Wat is goeie pizza?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit goeie pizza gehad.
Oeeeh lief!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
New York Pizza dus, kom naar Noord, ik maak het me eigen handen voor je
Rubin Kazan, Tiraxtur Sazi, Türk milletinin iftihariquote:
Als je verbaasd bent, ik ken jou ook niet, maar ik ga je wel leren kennen, WAT DE FUCK? laten we kennis maken ddm? canim, als je wilquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeeeh lief!![]()
Even iets anders, wat staat hier?
şahsen bnde tanımıorum sni ama tanıyo olablcm kşlerden gordum tanslm ddm cnm istersn
Persoonlijk ken ik je ook niet, maar ik zag je voor iemand aan die ik wellicht wel zou kennen. Ik dacht, laten we kennis maken, als je wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeeeh lief!![]()
şahsen bnde tanımıorum sni ama tanıyo olablcm kşlerden gordum tanslm ddm cnm istersn
Neem veggi.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
Buffalo Chicken
Rucola Geitenkaas
Of de donerpizza. Voordeel van het laatste is dat die klein is.
Is het een meid die dat heeft geschreven?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeeeh lief!![]()
Doorgaans Italiaans, wat dus met een dunne bodem is. Eentje met veel beleg, waarbij je de ingrediënten wél proeft.quote:
Beter niet bestellen, vind pizza met dunne en krokante bodem lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik probeer te voorkomen dat ik alleen kaas proef en dan raad je mij een margarita aan.
Welke pizza vind jij dan lekker?
Aciktimquote:
Ik heb wel eens in Italië pizza gegeten maar vond het allemaal maar meevallen. En mijn docent wist precies wat de goeie pizzeria's en ijssalons waren dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doorgaans Italiaans, met een dunne bodem. Eentje met veel beleg, waarbij je de ingrediënten wél proeft.
Ik zag ooit een jongen. hoesten dat hij deed in zijn hand. En bam pakte hij lekker zo'n bol met deeg. Nooit meer domino's dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter niet bestellen, vind pizza met dunne en krokante bodem lekker.
Maar als het toch moet Veggi van dominos zonder spinazie.
Ik vind avondeten zonder vlees niet waardig, vind ik eerder een lunch ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo? Zou liever die kipvariant willen maar die is zonder olijven en champignons.
Next choice:quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik raad jullie dan Pommodori Pesto aan, ook lekker
Een small pizza van NYP is genoeg voor 1 persoon, medium krijg je waarschijnlijk niet opquote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zag ooit een jongen. hoesten dat hij deed in zijn hand. En bam pakte hij lekker zo'n bol met deeg. Nooit meer domino's dus.
Ik ga voor de donerpizza, die heb je nog in een kleine formaat. Rest krijg ik niet op.
Ben ik het met je eens, maar als er geen lekkerdere variant is heb je geen keuze.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind avondeten zonder vlees niet waardig, vind ik eerder een lunch ofzo.
Lava vind ik niets, cheesecake vond ik wel smaken maar ik zou niet weten of jij het ook lustquote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Next choice:
Cheese cake, Tiramisu of die Lava cake?
Ik heb ook in Italië gegeten bij een tent die zogenaamd goed was, maar daar vond ik de pizza's ook maar meevallen. In Nederland heb ik daarentegen wel lekkere pizza's gegeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in Italië pizza gegeten maar vond het allemaal maar meevallen. En mijn docent wist precies wat de goeie pizzeria's en ijssalons waren dus daar ligt het niet aan.
Hmmm.. Cheesecake it is.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Lava vind ik niets, cheesecake vond ik wel smaken maar ik zou niet weten of jij het ook lust
Oke, maar ik wilde voor de mini gaan... Is ook 1 persoons tochquote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Een small pizza van NYP is genoeg voor 1 persoon, medium krijg je waarschijnlijk niet op
Mini is dan weer te klein(kinderpizza). En prijsverschil is er ook niet veel dacht ikquote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm.. Cheesecake it is.
[..]
Oke, maar ik wilde voor de mini gaan... Is ook 1 persoons tochHierna kan ik mijn bestelling plaatsen. Heb hongerrrr.
Oh ik houd er wel van hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook in Italië gegeten bij een tent die zogenaamd goed was, maar daar vond ik de pizza's ook maar meevallen. In Nederland heb ik daarentegen wel lekkere pizza's gegeten.
Maar goed, blijkbaar houd je er echt niet van.
Hierdoor kan ik geen pizza zonder saus eten. Ik moet perse sambal(chilisaus) of knoflook erop hebben, anders smaakt het nergens naarquote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh ik houd er wel van hoor.Alles wat mij vult is welkom. Maar het is geen gerecht wat ik echt bijzonder vind smaken. Ik houd van kruidig eten en pizza is alleen maar: bodem, saus, kaas en nog wat shit erop.
Dan heb ik liever Turks of Indiaas eten waar ze goochelen met kruiden.
Oke, double tasty, doner en die pommodiri. Heb lang geen junkfood gegeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mini is dan weer te klein(kinderpizza). En prijsverschil is er ook niet veel dacht ikJe kan beter een small döner nemen, voor zover ik me herinner was die in aanbieding.
Gewoon pul biber erop mikken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hierdoor kan ik geen pizza zonder saus eten. Ik moet perse sambal(chilisaus) of knoflook erop hebben, anders smaakt het nergens naar
Pommodori is met tomatenschijfjes hequote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, double tasty, doner en die pommodiri. Heb lang geen junkfood gegeten.
Hete chilisaus is heerlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon pul biber erop mikken.
New york pizza, nee het is tomatensausquote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Ayca het volgende:
Eagle waar werkte jij? Zit er paprika in jullie pizzasaus?
New yorkquote:Op donderdag 8 november 2012 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben geen domino's of een pizzahut.
Ik wist niet eens dat je Pizzahut had in NL.. Blijkbaar op 2 locaties in NL.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben geen domino's of een pizzahut.
Ik heb een keer bij een pizzahut gegeten, was niet slecht. Domino's heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Wij hebben ook alleen maar Domino's, hoor. Niet dat ik anders vaak zou bestellen. Maar de beste pizza's vind je sowieso niet bij die tenten, vind ik.
Het is niet slecht, nee, maar plaatselijke tentjes hebben toch meer iets ambachtelijkers, vind ik, met versere en smaakvollere ingrediënten.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij een pizzahut gegeten, was niet slecht. Domino's heb ik geen ervaring mee.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
Ter info: Doner pizza is wel degelijk lekker.![]()
Bir.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
Ter info: Doner pizza is wel degelijk lekker.![]()
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bir.
Neem nou een UI en Borte ook. Ik kan jullie niet uit elkaar houden.
Wings zijn ook lekkaaah! en die pesto ook. Maar had een mini moeten nemen, krijg dit zeker niet op. Of ik moet mezelf dwingenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Overmorgen half spicy half döner maken voor mezelf
Oow, had je ook wings genomen? Dan krijg je het wel moeilijk op jaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
[..]
Wings zijn ook lekkaaah! en die pesto ook. Maar had een mini moeten nemen, krijg dit zeker niet op. Of ik moet mezelf dwingen
Helemaal rechtsboven 'Profiel'quote:
Iedere x dat ik dat doe, zegt ie tooo big.. Dus hoe kom ik aan een normaal plaatje dan? (Ben oud he..)quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Helemaal rechtsboven 'Profiel'
En dan Naar Usericon Manager (klein linkje).
De rest spreekt voor zich. Gewoon plaatje uploaden met de juiste afmetingen.
Photoshop.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iedere x dat ik dat doe, zegt ie tooo big.. Dus hoe kom ik aan een normaal plaatje dan? (Ben oud he..)
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je de olijven vastgeniet?
Ziet er lekker uit!!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Er zit mozarella kaas erop![]()
Zo zag hij er uit:
[ afbeelding ]
Oké, ik maak hem even snel voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://3.bp.blogspot.com/(...)00/ambi-pur-logo.jpg
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oké, ik maak hem even snel voor je.
Vayyyyyy hamarat denk!!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Eagle_99 het volgende:
Goeie ouwe tijd, al 5/6 jaar geleden
Landverrader!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha...
Hier versie zonder Turkse vlag...
[ afbeelding ]
Mijn techniek is wel verandert nu, ik zou een nieuwe film moeten maken eigenlijkquote:
Hahaha, sagol!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha...
Hier versie zonder Turkse vlag...
[ afbeelding ]
Wie zet nou de Turkse vlag onder een luchtverfrissermerk? Wil je zeggen dat Turken stinken ofzo?quote:
Natuurlijk stinken Turken. En ze hebben ook allemaal een plat achterhoofd!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wie zet nou de Turkse vlag onder een luchtverfrissermerk? Wil je zeggen dat Turken stinken ofzo?
Waarom ga ik dan ook werkelijk aan mijn achterhoofd voelen....quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Natuurlijk stinken Turken. En ze hebben ook allemaal een plat achterhoofd!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan ook werkelijk aan mijn achterhoofd voelen....
Gewoon dirty bulk niks mis meequote:Zo! Nu is het moment dat ik spijt heb van mn pizza und wings.
Turanquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Naar aanleiding van jouw post checkte ik ook even voor de zekerheid.
[..]
Tis lang geleden dat ik me echt compleet rond heb gegeten.. De wings at ik met tegenzin, maar oma heeft het er ingestampt, dat ik geen eten mag weggooien. Die ene pizzapunt vergeeft ze me wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Naar aanleiding van jouw post checkte ik ook even voor de zekerheid.
[..]
Gewoon dirty bulk niks mis mee [ afbeelding ]
Ik mag die instelling wel, geen eten weggooien.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis lang geleden dat ik me echt compleet rond heb gegeten.. De wings at ik met tegenzin, maar oma heeft het er ingestampt, dat ik geen eten mag weggooien. Die ene pizzapunt vergeeft ze me wel.
Oma is opgegroeid in armoede.. Dat je zie je terug in haar mentaliteit mbt electriciteit en warmte etc.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik mag die instelling wel, geen eten weggooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ben van plan binnenkort(binnen een jaar tijd) een reis richting oost-europa te maken met klasgenoten![]()
Roemenië, Oekraïne of misschien zelfs Belarus/Moldavië![]()
Als ik richting Moldavië ga wil ik mijn Gagauzische vrienden ook zienEn Transnistrië ook, met mijn goeie ouwe socialistische vriend naar de enige echte socialistische "land" van Europa
![]()
Krim wil ik ook bezoeken, maar eerst geld zien te vinden
Jij zou slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga slapen... Ritme erin douwen is mijn motto. Truste!![]()
Ga k doenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij zou slapen!
Ik ga slapen... Ritme erin douwen is mijn motto. Truste!
Onur Torko?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heette deze Turk ook alweer?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nutteloos! 'T ging over eten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:35 schreef zarGon het volgende:
Zijn jullie nog een beetje lief tegen elkaar?
Even doorlezen hoor. Goedemorgen in ieder geval..
Morning dear.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nutteloos! 'T ging over eten.
Morning Weiss.
cunaydun hamsibalugum..quote:
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 08-11-2012 om 17:45:43"Ay ben yumurta yapmayı bile bilmem ahahahahaha" diyen kız.. Mal mısın, entel misin, ne sikimsin sen amına koyim? Siktiğimin beceriksizi. reageer retweet
Stront kan wel eens eigenwijs zijn. 's Ochtends vooral.quote:
Onetrickpony. Verveelt dat niet ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Weissman het volgende:
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 08-11-2012 om 17:45:43"Ay ben yumurta yapmayı bile bilmem ahahahahaha" diyen kız.. Mal mısın, entel misin, ne sikimsin sen amına koyim? Siktiğimin beceriksizi. reageer retweet
Ja, moest wel even goed persen om alles eruit te krijgen maar ik kan er weer tegenaan.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ben van plan binnenkort(binnen een jaar tijd) een reis richting oost-europa te maken met klasgenoten![]()
Roemenië, Oekraïne of misschien zelfs Belarus/Moldavië![]()
Als ik richting Moldavië ga wil ik mijn Gagauzische vrienden ook zienEn Transnistrië ook, met mijn goeie ouwe socialistische vriend naar de enige echte socialistische "land" van Europa
![]()
Krim wil ik ook bezoeken, maar eerst geld zien te vinden
Natasja's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw kringspieren moeten wel enorm zijn, gezien het drukke verkeer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, moest wel even goed persen om alles eruit te krijgen maar ik kan er weer tegenaan.
Valt wel mee, ik ben zelden de catcher.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Natasja's.
[..]
Jouw kringspieren moeten wel enorm zijn, gezien het drukke verkeer.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ben zelden de catcher.
Iedereen komt netjes tot een orgasme, bij de catcher wordt de prostaat gestimuleerd. Ik ben Ambipur's ex niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef Bilge het volgende:
Gun die Weissman ook eens wat, aso. - wilde ik net schrijven, maar Weissman blijkt in zijn nopjes met de rolverdeling. Wie ben ik dan om te klagen.
"Hell yeaaaaah"quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
En hoe. Is er meer ruimte backstage?
Alan razi, veren razi.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iedereen komt netjes tot een orgasme, bij de catcher wordt de prostaat gestimuleerd. Ik ben Ambipur's ex niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Hell yeaaaaah"
Jij had ooit gezegd dat je FG niet leuk vond maar daar gaat het niet om. Verder dan 0:26 hoef je niet te kijken.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alan razi, veren razi.![]()
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.
[..]![]()
In Turkije had je laatst ook zo'n homo (die ook nog eens pacifistisch was, geloof ik), die niet in het leger wilde dienen en Turkije wegens de dienstplicht voor het EHRM daagde. Hij heeft gelijk gekregen en mag nu 15 maanden lang aardappelen schillen. Of je daar blij van wordt.
Goed geheugen btw.
FG is dan ook enorm droog, gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Hell yeaaaaah"
Jij had ooit gezegd dat je FG niet leuk vond maar daar gaat het niet om. Verder dan 0:26 hoef je niet te kijken.
Deze trailer zag ik gisteren ook. Wel een film om te gaan zien, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Weissman het volgende:
Nu je het over militair hebt, ik wacht op deze film; na Nefes 1 van de betere producties die over het leger gaan.
wanneer komtt ie uuit?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Weissman het volgende:
Nu je het over militair hebt, ik wacht op deze film; na Nefes 1 van de betere producties die over het leger gaan.
en peter!!!quote:
Su haymubarek günde, tamda cuma namazindan önce Yahudi sarkilarla aklimizi celmeye calisiyor düsman, oyuna gelmeyelim arkadaslar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef Bortecinem het volgende:
Nu op TV: Turks reclamespotje met Hava Nagila op de achtergrond!!11
Is verder wel een leuk lied hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Su haymubarek günde, tamda cuma namazindan önce Yahudi sarkilarla aklimizi celmeye calisiyor düsman, oyuna gelmeyelim arkadaslar.
Elhamdulillah.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Su haymubarek günde, tamda cuma namazindan önce Yahudi sarkilarla aklimizi celmeye calisiyor düsman, oyuna gelmeyelim arkadaslar.
De door Dalida gezongen versie vind ik ook prachtig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is verder wel een leuk lied hoor.
Er is nog hoop.quote:
Een Borte die genegenheid richting mij toont.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus.. dit topic voelt zo raar zonder jou.
Ik doe niks anders, hayirsiz!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een Borte die genegenheid richting mij toont.
Dit is zoiets, hoe noemen jullie dat, kiyamet alameti ofzo ?
quote:
QFL!!!quote:
Zo bijzonder is het niet lanquote:
Zal ik hem even bellen? Beer van 'n vent, je zal genieten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iedereen komt netjes tot een orgasme, bij de catcher wordt de prostaat gestimuleerd. Ik ben Ambipur's ex niet.
Ja. En neuh.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef Bilge het volgende:
Jij was toch ook pacifistisch ingesteld?![]()
Ben je niet van jongs af aan gehersenspoeld met militaire outfits, Battal Gazi films en liedjes over onze şanlı tarih en şanlı asker?
Klopt, het is echt een verzameling van grappen. Maar daardoor wel vermakelijk vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
FG is dan ook enorm droog, gaat echt nergens over.
Ik zie de makers ervan al helemaal in een deuk liggen wanneer ze er zelf naar kijken. "so random xD".
Nee sorry, ik houd niet van fatso's.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal ik hem even bellen? Beer van 'n vent, je zal genieten.
Stats?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef Ambipur het volgende:
Ex is niet fatso. Lang, breed gespierd, niet dik.Ik DM je z'n nmr wel
Zijn PR's op deadlift, squat, bench press. Lengte, gewicht, vetpercentage.quote:
1.95, 105 k, rest weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zijn PR's op deadlift, squat, bench press. Lengte, gewicht, vetpercentage.
Als je man minimaal 3x in de week traint komt hij toch wel af en toe zijn stats vertellen?quote:
Nee, goddank niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je man minimaal 3x in de week traint komt hij toch wel af en toe zijn stats vertellen?
gew legpress en curl jewaitquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je man minimaal 3x in de week traint komt hij toch wel af en toe zijn stats vertellen?
Iets zegt me dat hij helemaal niet trainde en die 105kg dus niet zo droog is.quote:
hihi ja die hele stapel op de leg press is wel 100 kilo ofso xDquote:
Believe me. 'N lijf dat ie had..quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij helemaal niet trainde en die 105kg dus niet zo droog is.
Wtf, dus je houdt wel van bodybuilders maar Frank Zane vind je vies? Wat is dat met vrouwen die bang worden als een man mooi droog is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:04 schreef Ambipur het volgende:
http://www.fitnessgeheime(...)at2fit-beginning.jpg
Even zo. Mobiel.
Knappe man ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |