SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, ik weet wel dat je het kunt, hoor. Ik wilde gewoon even de lapo maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:00 schreef Ambipur het volgende:
TM, mijn vraag was retorisch, immers mijn auto kan ik perfect onder controle houden. Gewoon een beetje tegensturen.
Maar ze brengen zoveel vreugde en liefde.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Daarom hou ik niet van dieren in huis. Oké, vissen kunnen nog wel.
Ik aanschouw liever dieren in hun natuurlijke habitat, hoewel gedomesticeerde dieren natuurlijk per definitie in een huiselijke omgeving horen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar ze brengen zoveel vreugde en liefde.
Je kind zal ook wel eens zijn/haar spetterpoep in jouw gezicht mikken tijdens het verschonen. Hoort erbij.
Foto maken en iedere keer als je puberkind stoer tegen baba doet tegenover zijn vrindjes haal je een foto van zijn spetterpoep en luiers tevoorschijn op je Ipad 67quote:
Vertel, dit kan nog wel eens vermakelijk zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef Ambipur het volgende:
Kut. Weer een uitbarsting op mijn werk gehad. Waarom ben ik zo easy gek te maken.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vertel, dit kan nog wel eens vermakelijk zijn.
Deze had ik al eens gezien. Wat een debiel; je voelt toch wel een klodder koude shampoo op je hoofd?!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef xminator het volgende:
''adamlar şampuanı çok bulmuşlar biz hala içine su karıştırıp çoğaltıyoruz.''
Je voedt dus de trollen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeZou mn werkgever niet leuk vinden. Ze plagen me gewoon en ik trip 'n dan een end weg.
Wel herkenbaar, steeds water toevoegen.quote:
Moet je maar Turks leren, daar heb je wat aan in het lever!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ah,ja dat kan ik weer niet lezen.
Klopt, sinds ik Turks spreek kan ik liters Raki wegwerken zonder levercirrose te ontwikkelen!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je maar Turks leren, daar heb je wat aan in het lever!
Pas dan kan je liters Raki wegwerken inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, sinds ik Turks spreek kan ik liters Raki wegwerken zonder levercirrose te ontwikkelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |