Klopt, dat is een vergelijkbare maar dit is een 're-make' van dezelfde materialen, daarom minder waard in principe maar dus zeker niet waardeloos.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:52 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Auktion vom 23.09.2006 1253
Fabergé-Ei by Victor Mayer
Pave-Ei Auf drei Standfüßen stehendes Ei mit blauem, transluzidem Email sowie Liliendekor. Auf der Vorderseite zur Öffnung und auf... » details
Schätzpreis ¤
53.000,-
Trollen in V&A?
Dus een goedkope Rip-off? Waarom gebruik je dan een foto van de echte?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt, dat is een vergelijkbare maar dit is een 're-make' van dezelfde materialen, daarom minder waard in principe maar dus zeker niet waardeloos.
Triest getroll?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:54 schreef HyperViper het volgende:
Ga je hem nu echt verkopen Paro? Grappig dat trieste getroll in dit topic. Jelly much? Ik zou hem zo voor 600 van je overnemen Paro, als het van mijn vriendin zou mogen. Dit wordt cashen dude.
Ahh, I see what you did there.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:55 schreef HyperViper het volgende:
Het eitje schijnt ook helende werking te hebben, met name als het gaat om chronische gewrichtsproblemen.
Nja Paro speelt toch gewoon open kaart? Het is niet dat hij bewust mensen probeert te bedonderen. Ik weet toevallig dat deze eieren voor gigantische bedragen verkocht worden, dan heb ik het niet over de originele. Dus hem afschilderen als iemand die de boel probeert te bedonderen is niet tof.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Triest getroll?
Er mist gewoon informatie in de OP. Als alles er duidelijk in stond, hoefden we het er ook niet over te hebben.
Nouja, het is een knock-off van een Fabergé ei. Dus als hij "echt echt" zou zijn zou hij 53K waard zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja Paro speelt toch gewoon open kaart? Het is niet dat hij bewust mensen probeert te bedonderen. Ik weet toevallig dat deze eieren voor gigantische bedragen verkocht worden, dan heb ik het niet over de originele. Dus hem afschilderen als iemand die de boel probeert te bedonderen is niet tof.
Dat is nu inmiddels wel duidelijk, dus het is cool. Toch? Dit mag dan wel geen origineel zijn maar ik heb zo'n zelfde ei als in de OP wel voor meer dan dertienhonderd euro verkocht zien worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het is een knock-off van een Fabergé ei. Dus als hij "echt echt" zou zijn zou hij 53K waard zijn.
Wellicht handig om erbij te zetten dat het een namaak Fabergé ei is.
Ja, door mijn aanvullende info. Dus dan kan je zeiken dat ik loop te trollen, maar dat is natuurlijk bullshit.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is nu inmiddels wel duidelijk, dus het is cool. Toch? Dit mag dan wel geen origineel zijn maar ik heb zo'n zelfde ei als in de OP wel voor meer dan dertienhonderd euro verkocht zien worden.
Je hebt gelijk, echter is het nu klaar dan toch? Laten we ons nu focussen op de verkoop van dit ei.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, door mijn aanvullende info. Dus dan kan je zeiken dat ik loop te trollen, maar dat is natuurlijk bullshit.
Goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, echter is het nu klaar dan toch? Laten we ons nu focussen op de verkoop van dit ei.
Ja ik bedoel meer die werking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |