Linkje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Huawei Honor 2 is gewoon te koop op www.amazon.cn voor mij persoonlijk een pluspunt want hoef ik niet met alipay te klooien.
Als je niet in China woont, zul jij er weinig aan hebben.quote:
Ah, dat nummer zoekt makkelijker denk ik . Ga er eind januari wrschnlk heen voor n week.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je niet in China woont, zul jij er weinig aan hebben.
Gewoon zoeken op 'U9508', dat is het typenummer van de Honor II.
En ook nog 10 euro prepaid tegoedquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb net voor de gein een LG optimus L3 besteld voor 50 euro bij de bartsmit. Gewoon voor de gein, 20 euro cashback van LG == 30 euro.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1525162
Momenteel alleen de 1GB en die is uitverkocht maar Amazon verkoopt Huawei gewoon dus ik vermoed dat ze binnenkort ook de 2GB versie zullen verkopen.quote:
Oh wat zonde maar een weekje naar China, je bent alleen al twee hele dagen kwijt om er naar toe te reizen. Eind Januari ben ik er trouwens ook nog daarzo, stiekem hoop ik dat de Xiaomi Mi2 dan ook op voorraad is maar ik pin me er niet op vast, want Xiaomi Mi2 das pas echt bang for bucks, net iets meer dan Huawei Honor 2.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ah, dat nummer zoekt makkelijker denk ik . Ga er eind januari wrschnlk heen voor n week.
Het is voor werk, dus een week vind ik lang zatquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Momenteel alleen de 1GB en die is uitverkocht maar Amazon verkoopt Huawei gewoon dus ik vermoed dat ze binnenkort ook de 2GB versie zullen verkopen.
Momenteel is hij gewoon niet zo makkelijk verkrijgbaar, maar bij Amazon kun je met een buitenlandse credit card betalen, al willen ze wel een credit card verificatie althans dat was bij mij zo.
Maar het is gewoon zo handig dat je gewoon kunt bestellen en dan bijvoorbeeld af laten leveren naar je hotel kamer of zoals ik doe ik laat het bij me vriendin afleveren als ik niet in China ben en het word als het op voorraad is binnen 24 uur bezorgd, maar als je morgens vroeg besteld kan het nog dezelfde dag bezorgd worden.
http://www.amazon.cn/s/re(...)B1%E4%BA%AB%E7%89%88
[..]
Oh wat zonde maar een weekje naar China, je bent alleen al twee hele dagen kwijt om er naar toe te reizen. Eind Januari ben ik er trouwens ook nog daarzo, stiekem hoop ik dat de Xiaomi Mi2 dan ook op voorraad is maar ik pin me er niet op vast, want Xiaomi Mi2 das pas echt bang for bucks, net iets meer dan Huawei Honor 2.
LOL! :-)quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt goed. Kan Lightake ofzo niet onder 8 bestellers een all-inclusive fly-in-tour verloten?
http://www.gulfstream.com/products/g650/
Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef shiznuts het volgende:
Shizhen. Dat is echt het walhalla van Chinese gadgetry.
Daar zou ik echt eens een week willen vertoeven.![]()
Het had zo mooi kunnen zijn, m'n masterplan...quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.
Dus ik ga de moeite niet nemen om zo'n telefoon offline te zoeken.
Dan druk je 1 bij je reisgezelschap in de koffer...quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.
Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
Ik zit maar te dollen hoor, ik ga heus niet een lading mobieltjes meenemen. Zelf verzenden is veel slimmer denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.
Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
Ik had het ook over 'slimmer', niet over 'goedkoper'quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee hoor zelf verzenden is alsnog duurder, je vliegticket heb je al betaald dus je hebt de verzendkosten niet.
En dan op vliegveld gewoon doen alsof je achterlijk bent en door het groene poortje lopen en dan maar hopen niet gesnapt te woorden.
Alleen op geflopte modellenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef AnimeFan het volgende:
Ze geven sowieso op geen enkele telefoon 50% korting denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |