LOL! :-)quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt goed. Kan Lightake ofzo niet onder 8 bestellers een all-inclusive fly-in-tour verloten?
http://www.gulfstream.com/products/g650/
Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef shiznuts het volgende:
Shizhen. Dat is echt het walhalla van Chinese gadgetry.
Daar zou ik echt eens een week willen vertoeven.![]()
Het had zo mooi kunnen zijn, m'n masterplan...quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.
Dus ik ga de moeite niet nemen om zo'n telefoon offline te zoeken.
Dan druk je 1 bij je reisgezelschap in de koffer...quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.
Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
Ik zit maar te dollen hoor, ik ga heus niet een lading mobieltjes meenemen. Zelf verzenden is veel slimmer denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.
Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
Ik had het ook over 'slimmer', niet over 'goedkoper'quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee hoor zelf verzenden is alsnog duurder, je vliegticket heb je al betaald dus je hebt de verzendkosten niet.
En dan op vliegveld gewoon doen alsof je achterlijk bent en door het groene poortje lopen en dan maar hopen niet gesnapt te woorden.
Alleen op geflopte modellenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef AnimeFan het volgende:
Ze geven sowieso op geen enkele telefoon 50% korting denk ik
Je zou ook eens naar reviews van de Ascend D Quad kunnen kijken, heeft voor zover ik weet identiek dezelfde specsquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee geloof ik zelf ook niet dat je het goedkoper gaat krijgen dan de aanbevolen richtprijs van de fabrikant, maar in Nederland is dat wel anders als je kijkt naar HTC's en Samsungs in de pricewatch van tweakers.net
Ohja ik heb al vele reviews van die Honor 2 gelezen, ik ben van de benchmarks niet direct onder de indruk, maar het zit op een lijn met de andere A9 quadcores zoals de Tegra 3, Samsung Exynos 4412.
Maar kijkende naar de prijs in vergelijking met andere grote merken is die Huawei Honor 2 veel goedkoper, de HTC One X+ met 2GB ram kost bijna 3x zoveel en het is vooral de hogere klok snelheid waarom die HTC One X+ hogere scoort.
Batterij in de Huawei Honor 2 is 2230mAh dus dat is best wel groot voor een smartphone.
Hier dus weer een andere review http://digi.tech.qq.com/a/20121110/000117.htm
Postbedrijven staan allemaal óf onder toezicht van de overheid of zijn (via via) eigendom van de overheid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Creqaw het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de situatie is in China ivm die verkiezingen? Schijnt namenlijk slecht te zijn voor de post maar om de een of andere reden kan ik niet vinden of die al afgelopen zijn.
Wat ik dus vroeg (met andere woorden), wanneer is dat "straks" dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Postbedrijven staan allemaal óf onder toezicht van de overheid of zijn (via via) eigendom van de overheid.
Daardoor is de laatste 3/4 weken ongeveer 100% controle uitgevoerd op pakketen.
Dat houd in dat je geen batterijen/accu's, geen aanstekers(gevuld), geen dit geen dat... mag versturen.
En dat dus de helft van de pakketjes weer terug naar ontvanger is gegaan.
Hopelijk versoepelen ze de bende straks weer een beetje....
Niet te zeggen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Wat ik dus vroeg (met andere woorden), wanneer is dat "straks" dan?
Die regeling was voor zover ik weet tot en met 7 november.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Creqaw het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de situatie is in China ivm die verkiezingen? Schijnt namenlijk slecht te zijn voor de post maar om de een of andere reden kan ik niet vinden of die al afgelopen zijn.
Maak me niet druk (Ben al veels te lang china shopper om dat nog te kunnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat jullie je daar druk om maken, ja alles is in China nu wellicht net ietsjes strengere, maar dat legt de economie in China niet plat dus pakjes en degelijk komen ook gewoon deze richting in, wellicht met vertraging maar het komt wel.
Maar kerstmis komt er wel aan, over een dikke 6 weken is het al zover namelijk.
Ik denk dat je beter de cpu's laat voor wat het is, omdat ze toch heel heel vergelijkbaar zijn. Je gaat meer plezier hebben door te zoeken naar andere voordelen die voor jou doorslaggevend kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben nog wat Googlen op die Huawei quadcore toestellen, het ziet er goed uit zeg, maar die processor van Huawei was vreselijk vertraagd, maar je ziet die komt prima mee met de andere quadcores.
Alleen de S4 zal in benchmarks beter presteren, maar zo weet ik eigenlijk nog niet welke beter is, de GPU score in nemamark van die quadcore chip van Huawei.
[ afbeelding ]
Hier weer een mooie benchmark van die Huawei Honor 2. De Samsung Galaxy Note 2 heeft een hogere geklokte CPU, namelijk 1.6Ghz dat verklaard deels waarom die dus hoger eindigd in benchmarks.
Hier hetzelfde, tien dagen geleden verzonden maar tracking nr tast in het duister. Wachten is geen probleem voor me, maar pakjes die te lang van de radar verdwijnen wél.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef Creqaw het volgende:
Ik maak me er druk om omdat ik nu geen tracking updates krijg en dat maakt me nou eenmaal bezorgd.
Oei, met welke post is dat verzonden dan? :squote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, tien dagen geleden verzonden maar tracking nr tast in het duister. Wachten is geen probleem voor me, maar pakjes die te lang van de radar verdwijnen wél.
Ik heb Singapore Post en dan dit bericht: INFORMATION RECEIVEDquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Oei, met welke post is dat verzonden dan? :s
Ik heb vrijdag van lighttake mijn tracking nummer gekregen (hong kong post blijkbaar) en als ik op de site van hong kong post zoek geeft hij:
The item (RC.........HK) was posted on 10-Nov-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Of hebben jullie dit ook maar dan niets meer?
Hmmm, da's wel irritant natuurlijk als dat het enige is dat je ziet. Zou niet weten wat dat betkent vermits het ook maar mijn eerste keer is dat ik iets laat overkomenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik heb Singapore Post en dan dit bericht: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Ja dat heb ik gezien dat die Xiaomi Mi2 voor veel meer verkocht word dan Xiaomi hem verkoopt, Maja die Xiaomi Mi word echt een hard to get Chinese telefoon, er zou een 250000 batch in November weer eraan komen, maja ook die batch zal wel zo uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef Dafok het volgende:
Op Taobao wordt er toch een stevige meerkost gerekend voor de Xiaomi Mi-2 vanwege de slechte beschikbaarheid (ik zie gemiddeld 2499 Yuan ipv 1999 voor het model met 16GB), dus dan wordt het prijsverschil met de Huawei Honor 2 nog groter (die wel voor de aangekondigde prijs van 1888 Yuan op Taobao staat).
Hoe lang heb je dat bericht al zien staan op die status? Want ik heb dat ook tien dagen moeten aanzien, tot ik gisteren een update ontving. (shipping overseas) Mijn gok is dat zolang het pakket nog in het binnenland onder weg is naar het Internationale verdeelcentrum, je dat bericht blijft houden. Dit omdat ze alleen vanaf China naar Nederland kunnen traceren en niet binnen China.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik heb Singapore Post en dan dit bericht: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
RA..........CN, dus China Post registered.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Oei, met welke post is dat verzonden dan? :s
Het kans soms voorkomen dat pakketen op een hoop worden gegooid en pas bij een bepaald aantal verstuurd worden door een nevenbedrijf van de Post inderdaad. Je pakket wordt dan wel al voorzien van een trackingcode, maar nog niet verstuurd.quote:Op zondag 11 november 2012 00:08 schreef Creqaw het volgende:
Het betekent schijnbaar dat er dus een tracking code voor is aangevraagt maar dat er verder dus niets gebeurd is en dat ze het pakket niet hebben en nooit hebben gezien =S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |