abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:00:36 #251
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119046967
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt goed. Kan Lightake ofzo niet onder 8 bestellers een all-inclusive fly-in-tour verloten?
http://www.gulfstream.com/products/g650/
LOL! :-)

Hoeveel kan er eigenlijk in mn koffer, en hoe weinig kleren zou je nou per se mee moeten nemen? ;) *kansen ziet*
pi_119047321
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef shiznuts het volgende:
Shizhen. Dat is echt het walhalla van Chinese gadgetry.
Daar zou ik echt eens een week willen vertoeven. :D _O_
Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.

Dus ik ga de moeite niet nemen om zo'n telefoon offline te zoeken.
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:25:41 #253
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119048000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:17 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik zelf ben maar heel kort in Shenzhen geweest en verblijf altijd in Guangzhou als ik in China ben, in begin ging ik dan nog op jacht naar die tablets maar je vond alleen de slechte versies in shops.

Dus ik ga de moeite niet nemen om zo'n telefoon offline te zoeken.
Het had zo mooi kunnen zijn, m'n masterplan... ;)
pi_119049604
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.

Maja twee Huawei Honor 2 zit al over dat bedrag.
pi_119049685
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je bedoeld er een aantal in je koffer meenemen? Je mag tot ¤ 430 mee nemen in waarde, dus als je meerdere mee meent moet je maar hopen dat je er niet tussen uit gepikt word.

Dan druk je 1 bij je reisgezelschap in de koffer...
en plak je 1 aan je lijf :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:32:39 #256
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119051864
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

Ik zit maar te dollen hoor, ik ga heus niet een lading mobieltjes meenemen. Zelf verzenden is veel slimmer denk ik :)
pi_119052337
Nee hoor zelf verzenden is alsnog duurdere, je vliegticket heb je al betaald dus je hebt de verzendkosten niet.

En dan op vliegveld gewoon doen alsof je achterlijk bent en door het groene poortje lopen en dan maar hopen niet gesnapt te woorden.

http://cn.engadget.com/20(...)-quad-core-hands-on/

Hands on van engadet China, die foto samples ziet er goed uit zeg, de benchmarks komt de Huawei Honor 2 goed mee met de Tegra 3, wat eigenlijk ook interessant is de duur van de batterij.

Maar de benchmarks zijn van de 1GB versie en de CPU draait op 1.4Ghz dat zal voor energie besparing zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door Diqiu-Long op 10-11-2012 15:39:08 ]
pi_119055602
net ook maar even 5 screenprotectors en een zwarte case voor voor de neo gehaald :D
indien de batterij nog goed word geprijsd, misschien ook nog wel een reserve batterij..

en sd kaartje besteld:

http://www.digitalsonline(...)/mic16gbsa-c10p.html

[ Bericht 27% gewijzigd door Downstar op 10-11-2012 16:12:59 ]
pi_119056124
Blijkbaar is er een actie gaande op TMall waarbij je op alle(?) artikelen een korting van 50% kan genieten. Via MisterTao kan je er ook aanspraak op maken: http://www.mistertao.com/help/tmall.html

De actie duurt wel maar tot 11 november (morgen dus!). Jammer genoeg staat de 2GB versie van de Huawei Honor 2 er nog niet op! Maar als je de 1GB voor 944 Yuan (=~ ¤120) zou kunnen kopen...!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dafok op 10-11-2012 16:45:24 ]
pi_119056266
Er gaat alleen 50% van een product af als er '1111购物狂欢节' bij staat.
pi_119056316
Hij staat ook op de promotie pagina hier http://sjsm.tmall.com/vie(...).1000855.w3.3.06HBSv, maar zogezegd komt ie van 2499 Yuan en is 'ie aan 1888 Yuan al afgeprijsd... :s

[ Bericht 2% gewijzigd door Dafok op 10-11-2012 16:38:04 ]
pi_119056618
Natuurlijk krijg je geen 50% korting op die Huawei Honor 2 en als je die wel ergens vind dan ben je waarschijnlijk opgelicht.
pi_119056649
Ze geven sowieso op geen enkele telefoon 50% korting denk ik
pi_119056690
is ook alleen maar als je de bestelling op 11de plaatst he ;)..
en idd alleen geselecteerde producten!
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:49:40 #266
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119056819
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee hoor zelf verzenden is alsnog duurder, je vliegticket heb je al betaald dus je hebt de verzendkosten niet.

En dan op vliegveld gewoon doen alsof je achterlijk bent en door het groene poortje lopen en dan maar hopen niet gesnapt te woorden.
Ik had het ook over 'slimmer', niet over 'goedkoper' ;) Ik heb helemaal geen zin om bij de douane te moeten bluffen dat ik niets teveel invoer, met alle risico's van dien. Verzenden kost niet de wereld, en kent beperktere risico's. Bovendien, het ticket wordt betaald, dus ik wil best íets neerleggen hoor ;)
pi_119058143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef AnimeFan het volgende:
Ze geven sowieso op geen enkele telefoon 50% korting denk ik
Alleen op geflopte modellen 8)7
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:22:41 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119061968
Of ze verhogen de prijs en geven je dan korting.
Of de korting is helemaal geen 50% maar eerder 5% ofzo.
Het is in ieder geval Tmall Carnaval en sommige spullen zitten 'korting' op.

Zag ook een tablet met 11.11-aanduiding in de aanbieding, dan kreeg je wel 100 yuan korting en mogelijk 200~500 CNY extra korting, maar een andere verkoper die niet aan die toestanden deed, daarvan was de prijs al zo goedkoop leek het. Verwacht niet dat je nieuwe spullen onder de aanbevolen richtprijs van de producent zult krijgen. Eerder normale uitverkoop koopjes op spullen die weg moeten omdat ze gedateerd zijn, voornamelijk seizoenskleding.

Oh, en na m'n 2nd paid hebben ze m'n G3 gelukkig ook nog op de post gedaan! Yes! Was al bang dat dat maandag pas zou worden. Hopelijk verschijnt in een paar daagjes eerst maar eens m'n N02-M. :D Cool cool cool.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119062681
Doet het postkantoor dan wat op Zaterdag? Ze kunnen het alsnog pas maandag doen en alvast op verzonden hebben gezet.
pi_119062862
Nee geloof ik zelf ook niet dat je het goedkoper gaat krijgen dan de aanbevolen richtprijs van de fabrikant, maar in Nederland is dat wel anders als je kijkt naar HTC's en Samsungs in de pricewatch van tweakers.net

Ohja ik heb al vele reviews van die Honor 2 gelezen, ik ben van de benchmarks niet direct onder de indruk, maar het zit op een lijn met de andere A9 quadcores zoals de Tegra 3, Samsung Exynos 4412.

Maar kijkende naar de prijs in vergelijking met andere grote merken is die Huawei Honor 2 veel goedkoper, de HTC One X+ met 2GB ram kost bijna 3x zoveel en het is vooral de hogere klok snelheid waarom die HTC One X+ hogere scoort.

Batterij in de Huawei Honor 2 is 2230mAh dus dat is best wel groot voor een smartphone.

Hier dus weer een andere review http://digi.tech.qq.com/a/20121110/000117.htm
pi_119063779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee geloof ik zelf ook niet dat je het goedkoper gaat krijgen dan de aanbevolen richtprijs van de fabrikant, maar in Nederland is dat wel anders als je kijkt naar HTC's en Samsungs in de pricewatch van tweakers.net

Ohja ik heb al vele reviews van die Honor 2 gelezen, ik ben van de benchmarks niet direct onder de indruk, maar het zit op een lijn met de andere A9 quadcores zoals de Tegra 3, Samsung Exynos 4412.

Maar kijkende naar de prijs in vergelijking met andere grote merken is die Huawei Honor 2 veel goedkoper, de HTC One X+ met 2GB ram kost bijna 3x zoveel en het is vooral de hogere klok snelheid waarom die HTC One X+ hogere scoort.

Batterij in de Huawei Honor 2 is 2230mAh dus dat is best wel groot voor een smartphone.

Hier dus weer een andere review http://digi.tech.qq.com/a/20121110/000117.htm
Je zou ook eens naar reviews van de Ascend D Quad kunnen kijken, heeft voor zover ik weet identiek dezelfde specs :)
En je moet oppassen met benchmarks, die zijn vaak geoptimaliseerd voor één bepaalde processor familie en kan dus vaak verkeerde indrukken geven. Real life performance dat is het belangrijke! :D
pi_119064651
Ja met het verschil dat de processor in de Ascend op 1.5Ghz geklokt is, het ziet er inderdaad allemaal goed uit, mooi scherm ook in die Honor 2, goeie 8MP camera dus totaal plaatje vind ik al goed.

En Android op Honor 2 is ook bijna helemaal puur, alleen paar stukjes zijn door Huawei aangepast. Real life performance zit op meeste quadcore telefoons wel goed, ik prefereer ook een zuinigere toestel met lagere kloksnelheid dan zo'n hoog geklokt toestel, dat gaat mooi ten koste van de batterij.
pi_119065101
Weet iemand trouwens hoe de situatie is in China ivm die verkiezingen? Schijnt namenlijk slecht te zijn voor de post maar om de een of andere reden kan ik niet vinden of die al afgelopen zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:49:58 #274
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119065198
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Creqaw het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de situatie is in China ivm die verkiezingen? Schijnt namenlijk slecht te zijn voor de post maar om de een of andere reden kan ik niet vinden of die al afgelopen zijn.
Postbedrijven staan allemaal óf onder toezicht van de overheid of zijn (via via) eigendom van de overheid.

Daardoor is de laatste 3/4 weken ongeveer 100% controle uitgevoerd op pakketen.
Dat houd in dat je geen batterijen/accu's, geen aanstekers(gevuld), geen dit geen dat... mag versturen.
En dat dus de helft van de pakketjes weer terug naar ontvanger is gegaan.

Hopelijk versoepelen ze de bende straks weer een beetje....
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_119065308
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Postbedrijven staan allemaal óf onder toezicht van de overheid of zijn (via via) eigendom van de overheid.

Daardoor is de laatste 3/4 weken ongeveer 100% controle uitgevoerd op pakketen.
Dat houd in dat je geen batterijen/accu's, geen aanstekers(gevuld), geen dit geen dat... mag versturen.
En dat dus de helft van de pakketjes weer terug naar ontvanger is gegaan.

Hopelijk versoepelen ze de bende straks weer een beetje....
Wat ik dus vroeg (met andere woorden), wanneer is dat "straks" dan?
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:53:51 #276
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119065342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Wat ik dus vroeg (met andere woorden), wanneer is dat "straks" dan?
Niet te zeggen... ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_119065511
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Creqaw het volgende:
Die regeling was voor zover ik weet tot en met 7 november.
Dat vertelden ze me tenminste op AliExpress :P
pi_119066395
Dan zal volgende week hopelijk alles weer normaal zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:28:00 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119066629
Vandaag was de overdracht dacht ik ;) dus daarna zal het wel weer rustiger worden.
Zelfs duiven mochten niet buiten vliegen :')!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:30:15 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119066718

quote:
November 8 to 14
~ source
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119066921
Nog een paar dagen dus...
pi_119068249
Dat jullie je daar druk om maken, ja alles is in China nu wellicht net ietsjes strengere, maar dat legt de economie in China niet plat dus pakjes en degelijk komen ook gewoon deze richting in, wellicht met vertraging maar het komt wel.

Maar kerstmis komt er wel aan, over een dikke 6 weken is het al zover namelijk.
pi_119069117
Ik maak me er druk om omdat ik nu geen tracking updates krijg en dat maakt me nou eenmaal bezorgd.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:31:25 #284
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119069505
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat jullie je daar druk om maken, ja alles is in China nu wellicht net ietsjes strengere, maar dat legt de economie in China niet plat dus pakjes en degelijk komen ook gewoon deze richting in, wellicht met vertraging maar het komt wel.

Maar kerstmis komt er wel aan, over een dikke 6 weken is het al zover namelijk.
Maak me niet druk (Ben al veels te lang china shopper om dat nog te kunnen :') ), gewoon interesse ;)
pi_119069862
Ik ben nog wat Googlen op die Huawei quadcore toestellen, het ziet er goed uit zeg, maar die processor van Huawei was vreselijk vertraagd, maar je ziet die komt prima mee met de andere quadcores.

Alleen de S4 zal in benchmarks beter presteren, maar zo weet ik eigenlijk nog niet welke beter is, de GPU score in nemamark van die quadcore chip van Huawei.

Hier weer een mooie benchmark van die Huawei Honor 2. De Samsung Galaxy Note 2 heeft een hogere geklokte CPU, namelijk 1.6Ghz dat verklaard deels waarom die dus hoger eindigd in benchmarks.

Als ik die score met mijn Nexus 7 vergelijk is die inderdaad beter dan de Tegra 3.
pi_119070011
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben nog wat Googlen op die Huawei quadcore toestellen, het ziet er goed uit zeg, maar die processor van Huawei was vreselijk vertraagd, maar je ziet die komt prima mee met de andere quadcores.

Alleen de S4 zal in benchmarks beter presteren, maar zo weet ik eigenlijk nog niet welke beter is, de GPU score in nemamark van die quadcore chip van Huawei.

[ afbeelding ]

Hier weer een mooie benchmark van die Huawei Honor 2. De Samsung Galaxy Note 2 heeft een hogere geklokte CPU, namelijk 1.6Ghz dat verklaard deels waarom die dus hoger eindigd in benchmarks.
Ik denk dat je beter de cpu's laat voor wat het is, omdat ze toch heel heel vergelijkbaar zijn. Je gaat meer plezier hebben door te zoeken naar andere voordelen die voor jou doorslaggevend kunnen zijn ;) Zoals de sd-kaart slot in de Huawei zoals je zelf al eens zei, ik zou zeggen zoek nog andere van die dingen die misschien de keuze gemakkelijker kunnen maken :)
pi_119070575
Ja gelijk heb je, ik ben zelf toch wel beetje een consument die steeds wat beters wilt maar uiteindelijk ook voor een mooie prijs.

En inderdaad hij heeft al voordeel dat hij een sd kaart slot heeft en dan kan ik hem direct het beste vergelijken met de Xiaomi Mi2 met 32GB opslag welke 2299 yuan kost en de Huawei Honor 2 gaat over de toonbank voor 1888 ( Reden voor vergelijken met de 32GB versie van Xiaomi Mi2 is omdat ik al een class 10 32GB kaartje heb ).

Dat is dus inderdaad toch weer een verschil van ¤ 50 en verdere heeft de Huawei Honor 2 een grotere batterij, namelijk 2230mah en tenminste een toestel welke uiteindelijk goed verkrijgbaar zal zijn en omgerekend dus ¤ 238 kost ( Of de huidige koers ).
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:51:40 #288
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119072834
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef Creqaw het volgende:
Ik maak me er druk om omdat ik nu geen tracking updates krijg en dat maakt me nou eenmaal bezorgd.
Hier hetzelfde, tien dagen geleden verzonden maar tracking nr tast in het duister. Wachten is geen probleem voor me, maar pakjes die te lang van de radar verdwijnen wél.
pi_119072954
Op Taobao wordt er toch een stevige meerkost gerekend voor de Xiaomi Mi-2 vanwege de slechte beschikbaarheid (ik zie gemiddeld 2499 Yuan ipv 1999 voor het model met 16GB), dus dan wordt het prijsverschil met de Huawei Honor 2 nog groter (die wel voor de aangekondigde prijs van 1888 Yuan op Taobao staat).
pi_119072977
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, tien dagen geleden verzonden maar tracking nr tast in het duister. Wachten is geen probleem voor me, maar pakjes die te lang van de radar verdwijnen wél.
Oei, met welke post is dat verzonden dan? :s

Ik heb vrijdag van lighttake mijn tracking nummer gekregen (hong kong post blijkbaar) en als ik op de site van hong kong post zoek geeft hij:
The item (RC.........HK) was posted on 10-Nov-2012 and is being processed for delivery to the addressee.

Of hebben jullie dit ook maar dan niets meer?
pi_119073072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ik heb vrijdag van lighttake mijn tracking nummer gekregen (hong kong post blijkbaar) en als ik op de site van hong kong post zoek geeft hij:
The item (RC.........HK) was posted on 10-Nov-2012 and is being processed for delivery to the addressee.

Of hebben jullie dit ook maar dan niets meer?
Ik heb Singapore Post en dan dit bericht: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
pi_119073418
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Creqaw het volgende:

[..]

(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Hmmm, da's wel irritant natuurlijk als dat het enige is dat je ziet. Zou niet weten wat dat betkent vermits het ook maar mijn eerste keer is dat ik iets laat overkomen :) Ben precies wel blij dat Lightake dan HK post gebruikt
pi_119073477
Het betekent schijnbaar dat er dus een tracking code voor is aangevraagt maar dat er verder dus niets gebeurd is en dat ze het pakket niet hebben en nooit hebben gezien =S
pi_119074327
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef Dafok het volgende:
Op Taobao wordt er toch een stevige meerkost gerekend voor de Xiaomi Mi-2 vanwege de slechte beschikbaarheid (ik zie gemiddeld 2499 Yuan ipv 1999 voor het model met 16GB), dus dan wordt het prijsverschil met de Huawei Honor 2 nog groter (die wel voor de aangekondigde prijs van 1888 Yuan op Taobao staat).
Ja dat heb ik gezien dat die Xiaomi Mi2 voor veel meer verkocht word dan Xiaomi hem verkoopt, Maja die Xiaomi Mi word echt een hard to get Chinese telefoon, er zou een 250000 batch in November weer eraan komen, maja ook die batch zal wel zo uitverkocht zijn.

Dus valt nog te zien of die Xiaomi Mi2 ooit goed verkrijgbaar zal zijn, want nu zijn ze weer een batch van 250000 Xiaomi Mi(s) het verkopen en volgens mij zijn er nog wachtlijsten ook.

Maar je moet in iedere geval zo'n preorder / koop proces bij Xiaomi zo snel mogelijk door been gaan, want anders is het weer uitverkocht, die 50000 batch was in minder dan 3 minuten uitverkocht.
pi_119074363
Verkeerde knopje, deed mezelf perongeluk citeren.
pi_119077486
Voor de mensen die een Neo N02-m hebben, hebben jullie de playstore al aan de praat ?
dat houdt me namelijk nog een beetje tegen om deze te bestellen.
pi_119077528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dat bericht al zien staan op die status? Want ik heb dat ook tien dagen moeten aanzien, tot ik gisteren een update ontving. (shipping overseas) Mijn gok is dat zolang het pakket nog in het binnenland onder weg is naar het Internationale verdeelcentrum, je dat bericht blijft houden. Dit omdat ze alleen vanaf China naar Nederland kunnen traceren en niet binnen China.

Dusse hakuna matata ;) Komt wel goed, schatje :P
mag het weten
  zondag 11 november 2012 @ 09:55:59 #298
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119077580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

RA..........CN, dus China Post registered.

Bij mij dus niet eens de melding dat er een pakketje onderweg is, laat staan bij hen aangeboden.

Volgens LT moest ik een dezer dagen maar even mailen als er nu nog niks te zien was. Dus dat ga ik morgen even doen.

"Don't wolly my fliend..." :)
pi_119077902
Ah, 10 dagen. Als ik weekende niet meetel is maandag mijn 10e dag.
pi_119078148
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 00:08 schreef Creqaw het volgende:
Het betekent schijnbaar dat er dus een tracking code voor is aangevraagt maar dat er verder dus niets gebeurd is en dat ze het pakket niet hebben en nooit hebben gezien =S
Het kans soms voorkomen dat pakketen op een hoop worden gegooid en pas bij een bepaald aantal verstuurd worden door een nevenbedrijf van de Post inderdaad. Je pakket wordt dan wel al voorzien van een trackingcode, maar nog niet verstuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')