Tuurlijk niet, pffft... Oop eet verder gezond, beweegt genoeg, dus dat komt goed hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet hij voordat hij weer zo'n zak chips leegvreet ook insuline spuiten?
ERquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef pos het volgende:
Mis mootie en de rest ook, best saai nu...oja voetbal he
Wat heeft mootie voor op de rest?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef pos het volgende:
Mis mootie en de rest ook, best saai nu...oja voetbal he
Wij zijn gewoon altijd de anderenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heeft mootie voor op de rest?
mootie, ... o ja en de rest
mmm, de rest, als in; datgene dat overblijft, o, ja die bestaan ook nog, het wormvormig aanhangselquote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon altijd de anderen
Je moet Miranda overtuigen geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef pos het volgende:
Hoi...heb een vraagje aan Oop, of de woordvoerder Ajax....nog iets of PB ofzo..
Zou graag op Oops zn chat willen, lukt gewoon niet. Wat nu?
durf het niet eens meer te proberen...enne ben heus niet als de rest...ehhh...sommigequote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef pos het volgende:
Hah, jij denk dat Miranda jou nog gaat toelaten na gisterenavondquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef pos het volgende:
Je mag me gewoon niet he Jian?...Oop wel en daar gaat het omquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, jij denk dat Miranda jou nog gaat toelaten na gisterenavond![]()
en normaliter zou pullup nog wonderen kunnen verrichten met zijn invloed op Miranda, maar ja, die hoort natuurlijk maar bij de rest .....
ik sta tijdelijk in een wat minder gunstig daglicht bij haar sinds ik haar met piesplofkont heb vergelekenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, jij denk dat Miranda jou nog gaat toelaten na gisterenavond![]()
en normaliter zou pullup nog wonderen kunnen verrichten met zijn invloed op Miranda, maar ja, die hoort natuurlijk maar bij de rest .....
Ik hou van iedereen hier ... nou ja, niet van piesplofkont, maart voor de rest ben ik één en al liefdequote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef pos het volgende:
[..]
Je mag me gewoon niet he Jian?...Oop wel en daar gaat het om
Wat doe ik hier...Oop ziet me niet eens staan...en..en...ik kijk elke avondquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
ik sta tijdelijk in een wat minder gunstig daglicht bij haar sinds ik haar met piesplofkont heb vergeleken
Jah, maar piesplofkont zit wel mooi op de chat, die welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
ik sta tijdelijk in een wat minder gunstig daglicht bij haar sinds ik haar met piesplofkont heb vergeleken
Volgens mij was dat gewoon bluf of dronkevrouwspraat.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar piesplofkont zit wel mooi op de chat, die wel
Je doet vaak naar tegen mij...Pulllup viel het ook al op en Scrut vroeg me waarom ik je (waarschijnlijk) boos gemaakt had.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen hier ... nou ja, niet van piesplofkont, maart voor de rest ben ik één en al liefde
Ja, als je omgaat met de afvalligen die hier komen, dan kom je er echt niet op. Je zult ons in het openbaar moeten afzweren ende vervloeken, pas dan gaat Oop je verzoek in overweging nemenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef pos het volgende:
[..]
Wat doe ik hier...Oop ziet me niet eens staan...en..en...ik kijk elke avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |