ow daar hoef ik denk ik niet veel voor te doen Jian gewoon hier posten bleek gister al genoeg te zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Jack, kijk je wel uit dat je Oop niet te veel op de kast jaagt vanavond
Ik vond je op de een of andere manier wat hebberigquote:
Ik zei de original....duhh bordaux roodquote:
Oooh! Liar, liar, pants on firequote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef pos het volgende:
[..]
Je doet vaak naar tegen mij...Pulllup viel het ook al op en Scrut vroeg me waarom ik je (waarschijnlijk) boos gemaakt had.
Zwaar gestoord? Welnee, ik ben een herdershondquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Jian het volgende:
¨Nee pullupie zegt ie, hij laat alleen aardige mensen toe en Scrut is niet gek maar zwaar gestoord!
Hop is een beetje irritant zoals hij zich avond na avond weet op te dringen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
Hop is weer online geloof ik, die gasten krijgen best veel internettijd als ze in isoleer zitten
wat dan, heb je dennengeur op?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Jacq
Wat ruikt het hier lekker opeens hè?
ja zeker en jij lig nog niet onder zijn tram en ik ben nog niet verzopenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Jacq
Wat ruikt het hier lekker opeens hè?
En opa denkt: "Hop zit ook in bier, laat ik hem maar te vriend houwah."quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hop is een beetje irritant zoals hij zich avond na avond weet op te dringen.
Ik snap dat hij na zo'n lange dag in de cel om een praatje verlegen zit maar soms is hij gewoon even niet gewenst.
Ik vind die Hop eigenlijk nooit gewenst, misschien kunnen we bij Oop het verzoek indienen om hem te bannenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hop is een beetje irritant zoals hij zich avond na avond weet op te dringen.
Ik snap dat hij na zo'n lange dag in de cel om een praatje verlegen zit maar soms is hij gewoon even niet gewenst.
kijk nu komen we ergens, maar houd ie zoveel van pos dat hij haar wil aanhoren op de chat ?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom vers onder de douche vandaan.
Opa houdt van pos zegt-ie nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |