clever boyquote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig .. sterker nog ik ben soms niet eens welkom!
Behalve dan op opa's chat
Goede pogingquote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Jian het volgende:
Zeg Oop, ja, ik spreek je rechtstreeks aan; hoe zit het met het lidmaatschap van pos? Waarom mag dat kind niet op jouw chat?
dat moet je niet zeggennnnnnnnnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef pos het volgende:
Vind Oma dr stem zo lief , echt! Weet je...als ik Oma hoor haat ik Miran.....is dat gek??
Idd ik weet heel veel van kansloosquote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
daar weet jij natuurlijk alles van dus je zult wel gelijk hebben
Ik zal wel weer een tuinkabouter krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
Hij is weer off air, hij is ons zat denk ik ....![]()
of hij is met oma aan het overleggen over onze kerstkadootjes
Misschien krijg je dit jaar een tuinlaafquote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een tuinkabouter krijgen
Is het goed dat ik jullie dan ga eren liever en op een voetstuk zetquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je omgaat met de afvalligen die hier komen, dan kom je er echt niet op. Je zult ons in het openbaar moeten afzweren ende vervloeken, pas dan gaat Oop je verzoek in overweging nemen
Heel snel gaat dit deel van de conversatie niet.quote:
Jij weet dus ook al dat ik geen tuin hebquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien krijg je dit jaar een tuinlaaf
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel snel gaat dit deel van de conversatie niet.
nou ja, .... er worden grappen over gemaaktquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij weet dus ook al dat ik geen tuin heb
Heej Jack, kijk je wel uit dat je Oop niet te veel op de kast jaagt vanavondquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Is het goed dat ik jullie dan ga eren liever en op een voetstuk zet![]()
![]()
Avond fok
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel snel gaat dit deel van de conversatie niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |