Scrut is gek, vraag maar aan Oopquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef pos het volgende:
[..]
Je doet vaak naar tegen mij...Pulllup viel het ook al op en Scrut vroeg me waarom ik je (waarschijnlijk) boos gemaakt had.
Na hoeveel liter begint ze bierscheten te laten?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
Ik beveel pos bij deze van harte aan bij opa. Zelden heb ik een vrouw zulke prachtige boeren horen laten na het nuttigen van drie halve liters Heineken
en plat uit de bek hè, ze hoeft zich niet aan te passen, ze lult zo mee met piesplofkont en ajaxkampioenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
Ik beveel pos bij deze van harte aan bij opa. Zelden heb ik een vrouw zulke prachtige boeren horen laten na het nuttigen van drie halve liters Heineken
Luister...mijn vrienden, hier, ..zijn Scrut, sinds kort, mootie, jij, natuurlijk...en PB ...dacht ikquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je omgaat met de afvalligen die hier komen, dan kom je er echt niet op. Je zult ons in het openbaar moeten afzweren ende vervloeken, pas dan gaat Oop je verzoek in overweging nemen
Hij hoeft niet Scrutz toe te laten, domme domme opa tochquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Jian het volgende:
¨Nee pullupie zegt ie, hij laat alleen aardige mensen toe en Scrut is niet gek maar zwaar gestoord!
vrienden is wel een heel groot woord denk ik zo ....quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef pos het volgende:
[..]
Luister...mijn vrienden, hier, ..zijn Scrut, sinds kort, mootie, jij, natuurlijk...en PB ...dacht ik
Best sip allemaal, wat doe ik hier???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij hoeft niet Scrutz toe te laten, domme domme opa toch![]()
Dat lieftallige en enigszins luidruchtige wezentje pos, daar gaat het om.
Tsjonge je moet het hem ook allemaal vijf keer uitleggen
Zo is het scriptje ingesteld...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
Ik snap het echt niet, pos is nooit onvriendelijk geweest tegen Oop, heeft m nooit belachelijk gemaakt, zelfs geen grappen gemaakt over de halve zolen op de chat, zie is geen Marokkaan, Turk of Neger, waarom dan zo iemand weigeren?
Kom jij er eigenlijk nog op ?quote:
..raar he...maar maar...misschien vindt hij me ook raar en stomquote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
Ik snap het echt niet, pos is nooit onvriendelijk geweest tegen Oop, heeft m nooit belachelijk gemaakt, zelfs geen grappen gemaakt over de halve zolen op de chat, zie is geen Marokkaan, Turk of Neger, waarom dan zo iemand weigeren?
Neh, PB hoef je niet af te zweren, die staat in het boekje ¨okee¨ bij Oop, maar de rest zijn ketters, imbecielen en mongolen, daar mot je, je van afkeren, anders geen chat ben ik bangquote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef pos het volgende:
[..]
Luister...mijn vrienden, hier, ..zijn Scrut, sinds kort, mootie, jij, natuurlijk...en PB ...dacht ik
wat weet ji daar nou van vreemdelingquote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
vrienden is wel een heel groot woord denk ik zo ....
meer dan jij ... blijkt uit je reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
wat weet ji daar nou van vreemdeling
Lucky you, maar ik bedoelde de chat inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik mag der nog regelmatig op ... ow w8
Dat heb ik ook regelmatig .. sterker nog ik ben soms niet eens welkom!quote:
blijkt helemaal niet uit mijn reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
meer dan jij ... blijkt uit je reactie
Wellicht zou je hem tips kunnen geven, als je op de chat kon komen danquote:
Moet ik trugzwaaien, of zeg je laat maar?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
blijkt helemaal niet uit mijn reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |