Als ik jou een plezier doe met 1 reepje wil ik ze best los verkopen. Het is echter oorspronkelijk een kit, en ik ben echt een leek op dit gebied: zijn zulke reepjes ook los te gebruiken?quote:Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef Xu het volgende:
Ik heb toevallig maar 1 reepje nodig, verkoop je ook per stuk? Zo niet wil ik alvast een bod plaatsen van 8 euro incl verzenden voor 2 stuks.
Lijkt me prima. Stuur maar een DM met je gegevens, dan doe ik ze morgen op de post. In een gewone envelop, met de reepjes tussen twee stukken stevig karton en met tape er omheen?quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef Xu het volgende:
Reepjes zijn zeker los te gebruiken, ik wil er best 2 van je kopen meer is altijd beter, wat vind je van 8 euro incl. verzenden dan?
Ja zeker, goed verpakkenquote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef ava85 het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Stuur maar een DM met je gegevens, dan doe ik ze morgen op de post. In een gewone envelop, met de reepjes tussen twee stukken stevig karton en met tape er omheen?
PM terug!quote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Xu het volgende:
[..]
Ja zeker, goed verpakkenIk heb je PM gestuurd!
quote:Op zondag 18 november 2012 16:08 schreef ava85 het volgende:
Zou dit topic weer open mogen:
V&A / [TK] 2GB DDR2-533 SDRAM
Reden: de koper had netjes betaald en ik heb de reepjes naar hem verzonden. Hij had echter niet van te voren gecheckt of ze compatible waren met zijn moederbord, wat niet het geval bleek te zijn. Omdat ik hem niet wilde opschepen met iets waar hij niets aan heeft heb ik aangeboden de reepjes terug te nemen, en daar heeft hij gebruik van gemaakt. Ze zijn dus opnieuw te koop.
hij ziet er vanaf dus als je wil is ie van jou.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik laat hier ook maar even weten dat ik interesse heb in het geval Uchiha1911 er nog niet mee vandoor is.
Excuses, heb de laatste tijd alleen nog op m'n telefoon op Fok! gezeten en hier overheen gekeken. Geheugen is verkocht aan d4v1d, dus topic mag op slot!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |