quote:
Annemarie Jorritsma heeft aan rtl5 in een gesprek laten weten dat zij het totaal niet vind kunnen dat mensen zomaar iets over haar zeggen. Nou ik zou zeggen, nu weet je voor het eerst hoe
Pim Fortuyn zich voelde.
--------------------------------
compleet off-topic, maar ja... en wat dacht je wat die Fortuyn meneer allemaal zei over zijn ''collegas'' met name Rosemuller en Ad Melkert ??? Mag dat wel ?? wie Demoniseert nou wie ? Fortuynstemmers, jullie zijn zo scheinheilig als de pest
jah, nah, echt een zeikonderwerp dit, maar daar ist hier ook klaagbaak voor
Dat jij niet vond dat Fortuyn meer en op een andere manier zwart is gemaakt dan overige politici?
Een deel vind van wel en een ander deel vind van niet. De rechter heeft beslist dat er geen strafbare dingen zijn gebeurd en dus blijft het in de sfeer van persoonlijke meningen hangen.
Maar jij zegt met zoveel wooorden, dat mensen die het wel vinden hun mening eigenlijk voor zich moeten houden?
Pim was een man met ballen die durfde het te zeggen zoals het was en al die andere die lullen er maar omheen.
Dit was mijn mening
quote:Met uispraken zoals die van jou blijkt alleen nog maar meer dat er verschrikkelijk dom volk rondloopt op deze aardkloot.
Op vrijdag 23 augustus 2002 01:44 schreef SquallVIII het volgende:
Ik wil niks zeggen, ik wou ff lekker zeiken.
En iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar het moet niet te buitensporig worden. Extreem voorbeeld: Pim Fortuyn. (eigenlijk t beste voor nederland dat ie dood is, ja, dat is een mening ja. )
quote:gaaaaaaaap
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:56 schreef f.vanderlaan het volgende:
Pim heeft het zo gewild
quote:Afgezien van het feit dat ik niemand echt dood wens, is het toch niet beter dat hij dood is. Want hij is nu vermoord op zijn hoogtepunt zeg maar. De perfecte martelaar. Anders was hij nu zelf het middelpunt van allerlei gedonderr in zijn eigen partij geweest. Want hoe je het ook wendt of keert, dat is een zootje ongeregeld. Misschien had hij ze net wat langer in bedwang kunnen houden, maar uiteindelkijk was-ie ook ten onder gegaan. (Wel eens van Boer Koekkoek gehoord....?)
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:30 schreef SquallVIII het volgende:
neenee, je moet ff doordenken. Pim Fortuyn demoniseerde wel !!! alleen willen mensen dat nooit geloven. En echt, het is het beste voor nederland dat ie dood is !!!! Stel je nou voor dat fortuyn in de kamer was gekomen om ons land te besturen... chaos
quote:lekker om iemand dood te wensen
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:30 schreef SquallVIII het volgende:
neenee, je moet ff doordenken. Pim Fortuyn demoniseerde wel !!! alleen willen mensen dat nooit geloven. En echt, het is het beste voor nederland dat ie dood is !!!! Stel je nou voor dat fortuyn in de kamer was gekomen om ons land te besturen... chaos
Waarom zijn Fortyn stemmers dom? Is er een wettelijke maat overschreden
Kom op mensen het is gewoon beter om iedereen in zijn/haar waarde te laten
ik was zo "slim" om niet op pim te stemmen
maar fortuyns nalopers maken er nu alsnog wel een potje van in de 2e kamer, daar hebben ze premier 'pim roels' niet voor nodig
IS ALLEEN JAMMER DAT ZE NU OOK REGEREN...
Helaas lopen er nog een heleboel van die zaaddodende mensen rond.
Iemand die zoveel los maakte bij de mensen de vinger op de zere plek had,word vermoord.
Is maar goed,ooit is nagedacht waarom er zoveel mensen het met hem eens waren.
Ipv je te verschuilen achter wazige en nietszeggende kreten?
PS
ben het wel eens dat de huidige LPF niks meer met Foruyn te maken heeft,en net als de doorsnee LUL wordt/is
Zakken vullen hoop roepen en maar met je geile bek op tv komen.
quote:omdat ze op een DOOIE hebben gestemd!!!
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:43 schreef amnesiac het volgende:
Leuk om al die kortzichtigheid te lezenWaarom zijn Fortyn stemmers dom?
quote:Deel 1: eens, maar deel 2: niet zoveel mensen waren het met hem eens. Het overgrote deel van de kiezers heeft weinig benul vcan wat de partij/persoon waar ze op stemmen eigenlijk wil, da's niet alleen met LPF zo. Zoveel mensen waren de 'oude' politiek zat en voor hun was Fortuyn het enige alternatief. Want als ze echt wisten waar-ie voor stond. Het vreemde is dat de plannen die Fortuyn had, niet zo best waren voor het overgrote deel van zijn stemmers (kijk nu maar: afschaffen spaarloon, afschaffen milieuvoordeel auto's, nieuwe bvezuinigingen, afschaffen kwartje Kok uitgesteld etc etc)
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:48 schreef nossio het volgende:Iemand die zoveel los maakte bij de mensen de vinger op de zere plek had,word vermoord.
quote:Huidige LPF heeft nog genoeg met Fortuyn te maken, want die kankkers zouden nu om hen heen gezeten hebben. Misschien als ja-knikker, maar in ieder geval heb ik niet zo'n hoge pet van op..
PS
ben het wel eens dat de huidige LPF niks meer met Foruyn te maken heeft,en net als de doorsnee LUL wordt/is
quote:Dat is dan ook weer waar.
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:53 schreef El_Jefe het volgende:[..]
omdat ze op een DOOIE hebben gestemd!!!
![]()
![]()
quote:Hulde!
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:43 schreef amnesiac het volgende:
ik was zo "slim" om niet op pim te stemmen
quote:Waarom mocht Fortuyn wel naar Melkert en Rosemuller uithalen, maar andersom niet? Dan viel het meteen in de categorie 'demoniseren', en als Fortuyn Melker/Rosemuller aanpakte, dan was het 'juist goed'.
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:51 schreef weermenneer het volgende:
Pim fortuyn demoniseerde helemaal niemand maar ik kan me best voorstellen dat hij melkert en rosemuller af en toe eens even flink tegen de benen aan trapte.
quote:hahaha nee hoor ik ben juist absoluut niet zo.. Ik vind namelijk Pim Fortuyn wel oke, maar de voorstanders niet! Dat zijn (tenminste, gemiddeld, en wat ik heb gezien) alleen maar van die campingmensen in trainingspakken die zich helemaal niet verdiepen in de politiek, en als er dan volgens HUN (niet volgens mij) een rechts iemand komt; hupsakee naar de stembus.
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:48 schreef nossio het volgende:
Heerlijk dat mensen aankomen met sterke argumenten als
Fortuyn stemmers zijn dom
Dit zijn ook de mensen die als er een gesprek is dat ze niet begrijpen of kunnen winnen beginnen met brullen;
Racist,rechts,democratie en meer van dat gebralHelaas lopen er nog een heleboel van die zaaddodende mensen rond.
Iemand die zoveel los maakte bij de mensen de vinger op de zere plek had,word vermoord.
Ipv je te verschuilen achter wazige en nietszeggende kreten?PS
P.s. ik vind Pim Fortuyn een beste man maar zou er nooit op stemmen, niet omdat ik die partij nou echt heel slecht vind maar omdat ik de andere partijen toch beter vind.
Oh enne, dat zielig doen over dat ie z'n mening niet mocht uiten en dat links hem heeft vermoord enz, daar kots ik echt op.. Ook de opmerking van zo'n man die Pim Fortuyn helemaal niet gekend heeft bij die begrafenis: ' 't is alsof ik een kind verlies ' kom nou toch zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |