SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou humor is de realiteitquote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is geen humor, dit is de realiteit!
Nee, Miley is geiler.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
leuk plaatje in de OP
anyway appel doe dat konijn naar weer man
Dat is toch stoer?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, dan lijk ik net een tienermoeder
Als je kutje nou schuurt over ene ander kutje wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Oneerlijk, vrouwen kunnen niet klaarkomen van schuren.
Non, je déteste le lapinquote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft dat konijn weer als UI.
Hoe weet jij dat nou??quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je kutje nou schuurt over ene ander kutje wel.
Volgens mijn topic zou jij het kind laten weghalen tijdens je zwangerschap.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, dan lijk ik net een tienermoeder
haha geniaalquote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je kutje nou schuurt over ene ander kutje wel.
quote:
Mensen die geen maand Franse les hebben gehad,quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
We zitten hier op een Nederlands forum
Klopt ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
haha geniaal
noemen ze ook wel scissoring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |