SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klap haar, het is altijd leuk als ze gaat huilen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder noemt me dik omdat ik nu chips eet.
Niet te veel etenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Dikzak.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
Haha, dikzak.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weeg bijna 20 meer, dus niet zeuren.
Gewoon een kalkoen naar binnen werken, maar shit, 100 is veel man. Wou dat ik sneller aankwam.. Dat is wel klote, je kan altijd in de ochtend en avond situps en pushups doen en daarna rekken/strekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik kom verrekte snel aan, vooral deze feestdagen toch, droog ben ik 95 kilo ofzo maar meestal zit ik rond de 100, ach ik ben met stage bezig van 12 tot 11-12 dus heb alleen in vakanties tijd om te trainen...
Ik zeur niet, mijn moeder zeurt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weeg bijna 20 meer, dus niet zeuren.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeur niet, mijn moeder zeurt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klap haar, het is altijd leuk als ze gaat huilen.
had ik al door jaquote:
Als ik mezelf laat kotsen is het wel goed, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verre van. Gewoon een normaal postuur, kunnen zat mensen hier beamen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik mezelf laat kotsen is het wel goed, toch?
Tussen Meso en Endo een beetje in eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gewoon een kalkoen naar binnen werken, maar shit, 100 is veel man. Wou dat ik sneller aankwam.. Dat is wel klote, je kan altijd in de ochtend en avond situps en pushups doen en daarna rekken/strekken.
Wat ben je trouwens? Endo of meso?
[ afbeelding ]
Je hebt een mooi lijf laat die andere maar zeurenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is ook nooit goed, of ik ben te dik, of anorexia. Tss
Ik kan wel kokhalzen, maar vanaf mijn 4e ofzo al niet meer gekotstquote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan mijzelf niet eens laten overgeven.
Ik zit er ook niet mee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt een mooi lijf laat die andere maar zeuren
Gewoon de tandenborstel met de kant zonder haren zo ver mogelijk in je keel stoppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef Snowbells het volgende:
Bedankt voor het melden, voegt weinig toe toch dikke?quote:
Idem, dat reflex werkt ook niet bij mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef Snowbells het volgende:
Pindakaas. kip en eieren eet ik wel genoeg. Ik wil expres geen shakes enzo doen, omdat het meeste rotzooi is, maar heb je er ervaring mee?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tussen Meso en Endo een beetje in eigenlijk.
Beetje tips qua eten om wat aan te komen:
Pindakaas
Tonijn
Pannekoeken
Eiwitshakes
Kipfilet
Kalkoenfilet
Eieren en melk
Eensquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet mee hoor
En daarbij ben ik liever dun dan dik, boeiend.
Ik heb een idee!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, voegt weinig toe toch dikke?
[..]
Idem, dat reflex werkt ook niet bij mij.
Beter ga je gewoon sporten. Tevens:quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een idee!
Ik ga helemaal niets eten voor een week.
quote:
Boh, jeweet.quote:
Ja, veel meer middeltjes zijn daar goed voor, zo kan m'n neef geen kinderen meer krijgen, maar is wel breedquote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik nam na de krachttraining altijd een Whey shake ook voor spierherstel niet alleen opbouw. Creatine schijnt ook te werken om aan te komen, maar ben al een hele tijd gestopt met bodybuilding denk dat je het wel kan vragen in bodybuildingtopic op sportforum
Ik ben net terug van sporten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon sporten. Tevens:
[..]
[..]
Boh, jeweet.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
een keer LH zien en je glijdt van je stoel af
Als je hele dag op FOK rondhangt krijg je dat jaquote:
Merkte je veel verschil of nadelen? Maar als je bodybuilding doet, vooral met je lichaamstype, wordt je dan niet kk sloom enzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik nam na de krachttraining altijd een Whey shake ook voor spierherstel niet alleen opbouw. Creatine schijnt ook te werken om aan te komen, maar ben al een hele tijd gestopt met bodybuilding denk dat je het wel kan vragen in bodybuildingtopic op sportforum
Weet niet wat hij heeft gebruikt?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, veel meer middeltjes zijn daar goed voor, zo kan m'n neef geen kinderen meer krijgen, maar is wel breed
Ik al meer dan een halfjaar/jaar niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook al 2 weken niet meer
Vrijdag weer
Wij ook niet, maar wel iets. Die gast is zo breed als een pakhuis, maar ondertussen zo onvruchtbaar als een bok die je bij gym hebt staan om overheen te springen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weet niet wat hij heeft gebruikt?
Valt ook wel meequote:Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Merkte je veel verschil of nadelen? Maar als je bodybuilding doet, vooral met je lichaamstype, wordt je dan niet kk sloom enzo?
Als ik niet sport ben ik rond 49 kgquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik al meer dan een halfjaar/jaar niet meer.
En toch blijf ik dun.
Dan kan het kloppen, AAS word je het snelst groot van maar heeft vele nadelen, als je een idioot die spuit in je reet laat zetten kan je zelfs dood gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar wel iets. Die gast is zo breed als een pakhuis, maar ondertussen zo onvruchtbaar als een bok die je bij gym hebt staan om overheen te springen.
Ik gok trouwens steroïden.
Valt wel mee, ik sport meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
is 5 uur per week zonder schoolgym meegerekend niet veel dan?
Ik wil wel sporten,maar ik weet niet wat voor een sport ik leuk vind om te doen en te blijven doen voor een tijdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik niet sport ben ik rond 49 kg
En dan krijg ik een beetje dikke bovenarmen
Zou me niets verbazen, die gast is ook nog eens zo agressief als de tering, is over het algemeen ook wel een bijwerking. Zonde, was een leuk joch.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dan kan het kloppen, AAS word je het snelst groot van maar heeft vele nadelen, als je een idioot die spuit in je reet laat zetten kan je zelfs dood gaan.
Basketbal.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil wel sporten,maar ik weet niet wat voor een sport ik leuk vind om te doen en te blijven doen voor een tijd
Wat voor sport doe je?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en in de groei.
Kickboksenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil wel sporten,maar ik weet niet wat voor een sport ik leuk vind om te doen en te blijven doen voor een tijd
Ik telde het ook niet mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
School gym kan je toch niet meetellen
Tenzij piepjestest
De zogenaamde Roid Rage, zoek maar is op is een bekende bijwerking ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, die gast is ook nog eens zo agressief als de tering, is over het algemeen ook wel een bijwerking. Zonde, was een leuk joch.
Oow, je bent meer van kracht dan conditie? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Valt ook wel meeik train wel met een stuk minder gewicht dan 2 jaar geleden.
Ik ben in augustus 19 gewordenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oow, je bent meer van kracht dan conditie? Hoe oud ben je?
Weet ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
De zogenaamde Roid Rage, zoek maar is op is een bekende bijwerking ja.
Zoek dan iets waarbij je meer moet bewegen (nee, niet denigrerend naar basketbal toe).quote:
lolquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Word ik wel sterker van en daar train je ook je buik toch?
Je leert techniek, sterker word je er niet van, het is geen krachttraining.quote:
Ja, het is niet alleen maar stoten en schoppen, maat ook vaak buikoefeningenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Door te hoelahoepen train je je buik ook goed en verbrand je snel veel calorieën.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik haal nooit meer dan 6quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben echt het enigste meisje die het leuk vind volgen mij![]()
Zie je! Ik wist hetquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, het is niet alleen maar stoten en schoppen, maat ook vaak buikoefeningen
Jawel hoor, we doen meer dan technieken?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je leert techniek, sterker word je er niet van, het is geen krachttraining.
Bij basketbal ren je de hele tijd het veld op en neer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik.
Naar wel.
[..]
Zoek dan iets waarbij je meer moet bewegen (nee, niet denigrerend naar basketbal toe).
Jong, toen je serieus ging trainen met gewichten groeide je nog? Hoor namelijk veel dat als je gaat trainen met gewichten dat dat je groei belemmerd.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik ben in augustus 19 geworden
Ah, dan zit ik fout, dacht dat het meer techniek dan kracht was.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel hoor, we doen meer dan technieken?
Dat is een sprookje, weet niet hoe oud jij bent? Maar als je gewoon rustig aan opbouwt kan je gewoon vanaf je 6e al krachttraining al doen bij wijs van spreken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jong, toen je serieus ging trainen met gewichten groeide je nog? Hoor namelijk veel dat als je gaat trainen met gewichten dat dat je groei belemmerd.
Ik kijk er naar uit, vertel je ook hoe het uitspoelen ervan aanvoeldequote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er zit een handdoek omheen nu, maak morgen ochtend wel pics
Je doet beide, afwisselend.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik fout, dacht dat het meer techniek dan kracht was.
Toen je op tc was merkte ik toch wel een beetje overtollig lichaamsvet op hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit was te verwachten, alleen train je er wel je conditie optimaal mee.
Ah oke, 16.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat is een sprookje, weet niet hoe oud jij bent? Maar als je gewoon rustig aan opbouwt kan je gewoon vanaf je 6e al krachttraining al doen bij wijs van spreken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je doet beide, afwisselend.
Het is best wel zwaar hoor, ik doe zelfde oefeningen wat mannen in de 20 doen, dus ik heb iedere keer spierpijn
Neehoor, valt goed mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Toen je op tc was merkte ik toch wel een beetje overtollig lichaamsvet op hoor.
Ik neem zelf dan een weightgainer waar tevens ook een hoop eiwitten in zitten, begon op 57 weeg nu 69 maar geen vet te zienquote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik zal een uitgebreid verslag typenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit, vertel je ook hoe het uitspoelen ervan aanvoelde![]()
Kan ik een uncut tori in me DM krijgen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zal een uitgebreid verslag typen
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Kan ik een uncut tori in me DM krijgen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef ChesterPerry het volgende:
krullenbolletje je bent 16 geloof ik? allemaal jonge mensen btwwat doe ik hier
quote:Seks met hakken!» index» puber- & tienertalk
LH is niet jong hoor, die is al bijna kaalquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat lul je?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Over 3 maanden pasquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Hihi, doe een test.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij ben ik zwanger, ik heb hele tijd honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je jonger dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil 16 zijn ik zeg nergens dat ik ouder ben
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LH is niet jong hoor, die is al bijna kaal
Ben jij dat op je fotoboek btwquote:
Nee, dat is m'n moeder, maar photoshop, hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ben jij dat op je fotoboek btw
Opaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Taexon het volgende:
Wat hoor ik hebben we een opa in de PubSC?!?
Helaas welquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef ChesterPerry het volgende:
Is er wel is gezegd dat je op brainpower lijkt?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Nee idioot, ik loop tegen de dertig en heb wél een baan
luister je nederhop?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
braintje heeft meer geld dan jou hoor
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ovenschotel, broccoli,spekjes,kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop Ga AguyimThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Kan wel, is toch makkelijk om te maken beter dan die patat/friet steedsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt goedVolgende meet doe jij het avondeten?
En dat weet je...hoe?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
braintje heeft meer geld dan jou hoor
Dat sowieso. En wie dan toch fastfood wil, neemt dat dan maarquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan wel, is toch makkelijk om te maken beter dan die patat/friet steeds
Misschien vinden de mensen in het UI topic dat interessantquote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
Ik krijg maar geen goede Mileygif gemaakt.
Deze is te onduidelijk: [ afbeelding ]
gewoon deze houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
Ik krijg maar geen goede Mileygif gemaakt.
Deze is te onduidelijk: [ afbeelding ]
He.. what about jiggy dje? Opgezwolle kone r ook wat van en 0118-vierquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef ChesterPerry het volgende:
Nauwelijks, Sugacane was vroeger goed. Excellent kan er momenteel nog het meest van.
Maak een kerstboom van haar neus.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Flippiee het volgende:
Deze miley kerstvariant maken wordt wel janken denk ik.
Link.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Misschien vinden de mensen in het UI topic dat interessant
zou het daar vragen ;P
Nee, ook daar boeit het me nietquote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Misschien vinden de mensen in het UI topic dat interessant
zou het daar vragen ;P
neequote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maak een kerstboom van haar neus.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop Ga Aguyim![]()
Luister bijna geen nederhop dus kan daar niet over oordelenquote:
Noem de echte underground amerikanen dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Luister bijna geen nederhop dus kan daar niet over oordelen
Slaap lekker Perryquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik ben slapen krijg het koud en ben moe.
Beslemma gappies
Vinnie Paz, Bloodline oa verder ff geen zin want ben moe ik luister eigenlijk het meest nog 1990 - 2005 rapquote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Noem de echte underground amerikanen dan.
Toen was je nog niet eens geboren manquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vinnie Paz, Bloodline oa verder ff geen zin want ben moe ik luister eigenlijk het meest nog 1990 - 2005 rap
Klopt maar gelukkig is er rond die tijd internet gekomen zodat je dingen kan opzoeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen was je nog niet eens geboren man
Die-hard Celtic fanaat hier. Als Celtic wint mag ik van de CEO m'n Celtic shirt aan naar het werkquote:
Baas! Wel leuke sfeer maken ze die supporters van Celtic.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die-hard Celtic fanaat hier. Als Celtic wint mag ik van de CEO m'n Celtic shirt aan naar het werk
2-0!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas! Wel leuke sfeer maken ze die supporters van Celtic.
deja vuquote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef AppelCake het volgende:
Jongens van mijn klas denken dat ze stoer zijn omdat ze condooms hebben gekocht in het Kruitvat.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef AppelCake het volgende:
Jongens van mijn klas denken dat ze stoer zijn omdat ze condooms hebben gekocht in het Kruitvat.
Zei je vanmiddag ook al
Barca eruit dan?quote:
Ja dat welquote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, maar wel keihard voor lul gezet
Hij is wel goed ja, en 90s/80s rapquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vinnie Paz, Bloodline oa verder ff geen zin want ben moe ik luister eigenlijk het meest nog 1990 - 2005 rap
Is ook stoer, kan je super toffe ballonnen van maken :Squote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef AppelCake het volgende:
Ze delen ze uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is ook stoer, kan je super toffe ballonnen van maken :S
Oh god weet nog wel dat daar hele nieuws berichten over warenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
Altijd als ik meiden ga schuren doe ik een condoom om
Altijd trouwens, om hier op terug te komen, heb ze meerdere keren live mogen meemaken en altijd een feest! OOK bij verliesquote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas! Wel leuke sfeer maken ze die supporters van Celtic.
Wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
Laatmaar.quote:
Ja daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oh god weet nog wel dat daar hele nieuws berichten over waren
Dat is wel mooi dan!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd trouwens, om hier op terug te komen, heb ze meerdere keren live mogen meemaken en altijd een feest! OOK bij verlies
Kom danquote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
Old Firm ook meegemaakt een paar jaar terug, dat was de enige wedstrijd die wat minder mooi was na afloopquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Taexon het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huren-in-disco.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dan rellen zeker?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Old Firm ook meegemaakt een paar jaar terug, dat was de enige wedstrijd die wat minder mooi was na afloop
Is toch alweer oud man.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Taexon het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huren-in-disco.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi ik last ''tot ongestelde breedte''.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je kennis strekt zich uit tot ongekende breedte.
Humor ook nogquote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi ik last ''tot ongestelde breedte''.![]()
Blijft lachen inderdaad en dat topic daarover ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik begon er ook niet over maar blijf het gewoon een geniaal nieuwsbericht vinden
Ik rook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake & GayGay ga eens meeten met elkaar en rook een jointje.
Hey hjb, mijn broertje mag dat nog niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
Hij wil dat niet doenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja nogal!
En we zijn binnen voor vanavond![]()
![]()
heb jij nu gewoon miley cyrus als plaatje appel?quote:
Ik breng de kinderwagen wel mee, mag jij hem duwenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey hjb, mijn broertje mag dat nog niet.
Nee, het lijkt alleen maar zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb jij nu gewoon miley cyrus als plaatje appel?
Paddo's wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey hjb, mijn broertje mag dat nog niet.
Hihi, dan lijk ik net een tienermoederquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik breng de kinderwagen wel mee, mag jij hem duwen
jou humorquote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi ik last ''tot ongestelde breedte''.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |