Ja ik vermoed ook dat die mail eerder door iets knulligs openbaar geworden is, dan door een evil Ruud... die heeft er helemaal niet zo'n belang bij dat de inhoud naar buiten komt.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei, zo zie je maar hoe belangrijk het is om je password geheim te houden. Op één of andere manier zie ik Ruud er niet voor aan, volgens mij is hij blij dat hij van die troela af is. Of het gaat om geld en kids.
Ruud zit in het story circuit he?![]()
Ik vond jou eerdere post aannemelijker wel aannemelijk, dat Estelle de mail (per ongeluk) doorstuurt naar iederéén
Damm quote je mijn fout, wat Quote al niet te weeg brengt.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik vermoed ook dat die mail eerder door iets knulligs openbaar geworden is, dan door een evil Ruud... die heeft er helemaal niet zo'n belang bij dat de inhoud naar buiten komt.
Ja of de vriendjes van Koen, die afgetapte gesprekken zijn ook wel interessantquote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik vermoed ook dat die mail eerder door iets knulligs openbaar geworden is, dan door een evil Ruud... die heeft er helemaal niet zo'n belang bij dat de inhoud naar buiten komt.
Managerquote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef JaneDoe het volgende:
straks in blvd: estelle's manager scheidt er mee uit!!
Heeft Estelle dan een manager?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef JaneDoe het volgende:
Ik wilde net zeggen: er valt momenteel niet veel te managen en als er wat is regelt Evert het voor haar.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft Estelle dan een manager?![]()
Voor WAT?
om te mennutsjuh natuurlijk!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft Estelle dan een manager?![]()
Voor WAT?
nee, ene mikequote:Op donderdag 8 november 2012 18:34 schreef Leandra het volgende:
Is die Yves Graaigraag haar manager?
Dat wilde ik ook hier posten dat ze haar manager kwijt is.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef JaneDoe het volgende:
Hoi Fan .. Zij is vervangster van Winstonquote:Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gut Daphe Deckers ! Ik wist niet dat die dit programma presenteerde
![]()
Ik kijk normaal nooit
nooit een seconde van gezienquote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam rechtstreeks uit het BZV topic
Hoi !quote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoi Fan .. Zij is vervangster van Winston
Jazeker schandalig die Luuk Koelmanquote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een achterlijke gladiool die Luuk Koelman
Meneer wilde even een punt maken ...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker schandalig die Luuk Koelman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |