quote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Soury het volgende:
Wat een toestand, ik ben wel benieuwd hoe die mail zomaar op een bureau van Quote terecht kwam
quote:Adriaan Theeuwes, marketingdirecteur van Multicopy
Je kunt het vergelijken met de rug van een hand.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
Nou mankeert mij kennelijk wat aan de kennis van de anatomie van een schoen, maar wat is de rug van een schoen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef zouzou het volgende:
De foto is getoucheert,ze hebben de boven van de shoen weg gedaan, ik geloof niet dat iemand gaat zo lopen..., niemand gaat met een soort panty lopen,dat zit in deze schoen geen relief, iederen kan het zien,ook de panty zit raar uit.
daarom Ficq bedoeling om over de schoen in 2013 te gaan praten, van Heuvel idee denk ik samen met de politie willen een bewijs fabriekeren,maar mensen zijn niet dom.
zelfs de OM praat niet over de schoenen en dat vind ik raar, misschien gaat hij morgen doen, maar ik geloof het niet.
Maar wat hebben ze er aan om die foto te retoucheren?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef zouzou het volgende:
De foto is getoucheert,ze hebben de boven van de shoen weg gedaan, ik geloof niet dat iemand gaat zo lopen..., niemand gaat met een soort panty lopen,dat zit in deze schoen geen relief, iederen kan het zien,ook de panty zit raar uit.
daarom Ficq bedoeling om over de schoen in 2013 te gaan praten, van Heuvel idee denk ik samen met de politie willen een bewijs fabriekeren,maar mensen zijn niet dom.
zelfs de OM praat niet over de schoenen en dat vind ik raar, misschien gaat hij morgen doen, maar ik geloof het niet.
Wat bazel je toch allemaal over die schoen, het slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef zouzou het volgende:
Dat jij dat niet doorziet!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef mootie het volgende:
Maar wat hebben ze er aan om die foto te retoucheren?
Misschien de veters wegtoverenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat hebben ze er aan om die foto te retoucheren?
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Obladie Oblada Life goes on, brah. lalala how the life goes on![]()
Scherpquote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef zouzou het volgende:
Ik vond dat toen zo'n geweldige serie. Soms ook tranen met tuiten. Toen dat vriendje (Chad Lowe) AIDS bleek te hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef DarkElf het volgende:
*grin we verraden allemaal wel enorm onze leeftijd zo
Nou idd! Ik keek met mijn moeder en zusje en poe wat was het soms heftig zeg. Als je nu een aflevering ziet zie je dat volgens mij niet meer maar toen waren de televisiekijkers veel minder gewend natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond dat toen zo'n geweldige serie. Soms ook tranen met tuiten. Toen dat vriendje (Chad Lowe) AIDS bleek te hebben.
Maar lieve zouzoutje van me, leg me dan eens uit waarom Ficq in de rechtzaak niet zei dat het een fotoshop was maar in plaats van nog een beschuldiging richting de politie, John vd Heuvel, Everink, de media in het algemeen, en de users van FOK! in het bijzonder te uiten, zei ze dat het een vergissing van Badr was geweest dat hij de verkeerde schoenen bij de politie had ingeleverd.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef zouzou het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |