Dat kun je niet verwachten van haar. Ze heeft het al zo moeilijk nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Markeerstift het volgende:
Is 1,80 meter gratie er eigenlijk al? En is zij ooit nog verhoord?
zal wel weer op een of ander paard zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Markeerstift het volgende:
Is 1,80 meter gratie er eigenlijk al? En is zij ooit nog verhoord?
saskia is gezwicht?!quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Verklaring van #Badrhari klonk niet alsof hij die had opgeschreven. Hij sprak aarzelend, in plat Amsterdams.
Die ziet nu vast in dat Badr het enige slachtoffer is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef eskil het volgende:
Nah ben benieuwd of de rechter gezwicht is door de verdediging.
quote:nu gaat #badrhari zelf iets zeggen, wil niet in beeld.
badr: "heb drie maanden tijd gehad om na te denken. wil excuses aanbieden voor wat er is gebeurd. had nooit mogen gebeuren."
#Badrhari:"had klap Everink nooit mogen geven. ben bang geworden voor hetze en ook de hetze die de aangevers voeren. vraag om laatste kans."
#badrhari tegen rechtbank: "U zult mij hier nooit meer zien, dat beloof ik u."
#Badrhari zegt dat hij al eerder excuses wilde aanbieden, maar "was bang dat het zou worden verdraaid door derden."
#badrhari: "ben sportman in hart en nieren, sinds jeugd hard gewerkt. nu van voetstuk afgezet. m'n wereld staat ondersteboven."
#badrhari : "gevolgen zijn groter dan de officier van justitie schetst."
nu schorsing, rechtbank gaat nadenken over voorlopige hechtenis. kan niet aangeven hoe lang dat gaat duren. #badrhari
Nou emmeren wij hier gemakkelijk 20-30 topics vol, maar is dit in de rest van Nederland nou ook nog steeds het nieuws van de dag? Ik hoor er vrijwel niemand over buiten FOK!?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef Markeerstift het volgende:
Het is allemaal de schuld van de media.
Het gaat er bij mij ook echt niet in dat een vrouw verliefd kan zijn op zo iemand. Dat je je kinderen wil blootstellen aan dit soort dingen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:34 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou Estelle al met evert santegoeds een strategie bedacht hebben hoe ze Badr elegant kan dumpen na een veroordeling?
Manager van d'r is ook al opgestapt wegens te weinig werk, ik kan mij voorstellen dat estelle nu weinig wordt ingehuurd voor schnabbel klusjes
Ja als hij het nog 1x doet is ze echt weg toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij ook echt niet in dat een vrouw verliefd kan zijn op zo iemand. Dat je je kinderen wil blootstellen aan dit soort dingen.
Er is toch maar een reactie op al die agressie: wegwezen.
Nee daarom! Heb het wel eens met vrienden over gehad, maar al voor de Sensationzaak hadden we het er al over dat je geen ruzie met die gast moet krijgen. Dus of het beeld bij hen nu zo anders is dan toen weet ik niet. Hij stond immers al bekend om het doortrappen enz.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou emmeren wij hier gemakkelijk 20-30 topics vol, maar is dit in de rest van Nederland nou ook nog steeds het nieuws van de dag? Ik hoor er vrijwel niemand over buiten FOK!?
Nou ja, De Telegraaf zo nu en dan en RTL Boulevard vanwege Estelle. Verder valt het toch wel mee?
je kent haar hč, desnoods vraagt ze t aan emquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja als hij het nog 1x doet is ze echt weg toch?
Misschien lijdt ze aan het: 'ik kan hem veranderen'syndroomquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij ook echt niet in dat een vrouw verliefd kan zijn op zo iemand. Dat je je kinderen wil blootstellen aan dit soort dingen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef DarkElf het volgende:
ik zou het juist goed van haar vinden als ze gewoon zegt: ik heb mij vergist en weggaat bij hem.
Dat is toch die mislukte pyromaan die zelfs nog is weggestuurd bij die roversbende omdat hij bij een heksenjacht begon tegen Femke Halsema omdat hij haar op de brandstapel wilde hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2012 06:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze columm is leuker...
http://frontpage.fok.nl/c(...)vert-santegoeds.html
Gokje: Het is allemaal niet waar want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar. En als het wel waar is, was het niet zijn schuld. En als het wel zijn schuld was doet-ie het nooit meer. En als-ie het wel ooit weer doet, doet-ie het daarnį nooit weer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben benieuwd welke uitleg ze haar kinderen heeft gegeven over het gedrag van Badr.
In de Story van deze week geeft Estelle aan dat ze vaak met haar kinderen praat over de scheiding en de situatie met Badr, omdat zij daar behoefte aan hebben. Want het is "niet niks wat hen allemaal is overkomen". Mijn klomp (of open damesschoen) brak hiervan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |