quote:
Een behang vol met kaarten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Adnap het volgende:
Rewimo heeft een nieuwe heup ! Heel fijn natuurlijk maar nu zit ze vier weken in een revalidatie kliniek. Ook niet zo'n ramp, maar wel als je 200 km van je man en kind zit.... Tijd dus voor een kaartjesbombardement.
Wie helpt mee en zorgt er mede voor dat ze haar kamer daar kan behangen ?
'T adres krijg je via PM !
Fijn, bedankt, kaartje gaat morgen op de post en ik zal er volgende week nog een sturen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Adnap het volgende:
Iedereen hier boven heeft PM, behalve tuinfluitert, je PM is niet beschikbaarheb er een DM van gemaakt
Er zijn drie opties:quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Adnap het volgende:
Done tot leandrais voor mij een beetje bij te houden zo...
Voor Duitsland moet er trouwens een europa zegel op, die zijn 1 euro geloof ik... dus dubbele zegels kan ook
Thanks, pas ik dan even in in mijn DM-etjes !!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn drie opties:
1) Europa Zegel (¤ 0,85)
2) Twee keer een Nederlandse zegel (2 x ¤0,50)
3) Een Nederlandse zegel en een Kerstzegel
Helemaal mee eens dus PM is verstuurd !quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb haar net vorige week een kaartje gestuurd maar met liefde stuur ik er nog één![]()
Overigens: dit is echt een lieve aktie weer
Om met de broer van de achterbuurman van de schoonzoon van de slager te spreken: Des te meer kaartjes, des te loopt-ie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |