Sjar zoals in sjarretelquote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Char? Is dat ook een minnares van die ouwe? Hij moet droog bij haar aankomen
Dit is wel heel doorzichtig jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
En dan proberen die praatjes zo te verbloemen.![]()
Alsof wij achterlijk zijn.
En oma is net een paar minuten geleden naar bed gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
En dan proberen die praatjes zo te verbloemen.![]()
Alsof wij achterlijk zijn.
De worst? Toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Iemand die weet waar dit code voor is?
Hij gaat een vijl in de taart verstoppen zodat Hop kan uitbrekenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Hop is ook dol op de worst van opa?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DMquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Spacecake. Doen ze een moord voor in de lik.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Zet het maar gewoon hier neerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DM
Geeft niet, jij hebt genoeg doorgebriefd voor vanavondquote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DM
Daarom er zijn grenzen!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, jij hebt genoeg doorgebriefd voor vanavond
Normaal rekent Char altijd een bom geld voor een gesprekje, ik vraag me af waarom Oop voor niks te woord wordt gestaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma mag niet meer met grote oma praten. Ze moet gaan slapen zodat hij weer ongestoord kan gaan zitten cyberen met Char en Miranda zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |