quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef mootie het volgende:
Scrut, je krijgt een persoonlijke uitnodiging! Je moet even langskomen.![]()
Ik ben heel flexibel.quote:Hij gaat je nek omdraaien, maar dat geeft toch niks?
quote:
Dat is ook zo'n handig apparaat om over iemand heen te rijdenquote:
Lijn 3 rijdt hier door de straatquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef pullup het volgende:
Ik bescherm je wel tegen die boze opa hoor Scrutz
sssssssst, straks weet ie waar je woont of hij rijdt gewoon iedereen over op de route van lijn 3 om zeker te zijn dat ie jou ook heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijn 3 rijdt hier door de straat
Jah, gelukkig ziet ie er de humor wel van inquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel blij dat het hem niets uitmaakt wat we hier zeggen.
Het is een beetje zoals Michael Palin in A Fish Called Wanda die dat ouwe wijf probeert om te brengen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef mootie het volgende:
Ik zie het nu voor me, en maar proberen om 10 cm opzij te draaien om Scrut te raken. Maar nee.... fucking rails!!!
Ik hoop het wel, want jullie imbecielen zijn er natuurlijk weer te lui voorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Pearlbitch al klaar zitten met een nieuw deeltje?
Je zou perfect bij Piesplofkontje passen. Echt jouw type.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
IK wilde dat ik bij die normale, lieve mensen op de chat hoorde
Ik ga geen nieuwe proberen te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Pearlbitch al klaar zitten met een nieuw deeltje?
Geil wijfie, lekker net als die Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou perfect bij Piesplofkontje passen. Echt jouw type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |