Nee dat mag ik niet doorbrieven in DMquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Iemand die weet waar dit code voor is?
Spacecake. Doen ze een moord voor in de lik.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Iemand die weet waar dit code voor is?
Zet het maar gewoon hier neerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DM
Geeft niet, jij hebt genoeg doorgebriefd voor vanavondquote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DM
Daarom er zijn grenzen!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, jij hebt genoeg doorgebriefd voor vanavond
Normaal rekent Char altijd een bom geld voor een gesprekje, ik vraag me af waarom Oop voor niks te woord wordt gestaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma mag niet meer met grote oma praten. Ze moet gaan slapen zodat hij weer ongestoord kan gaan zitten cyberen met Char en Miranda zeker?
Ik dacht dat hij een kies terugstoptequote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou een blauw pilletje in z'n mond stoppen?
Zag ik ook en die arme oma is al naar bedquote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou een blauw pilletje in z'n mond stoppen?
Ik hoor haar huilen op de achtergrondquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Zag ik ook en die arme oma is al naar bed
Ik kan het niet aan horen ik ga ook slapenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor haar huilen op de achtergrond
Trustenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan horen ik ga ook slapen
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
Opa drinkt nog even een half kratje bier en gaat dan ook.
Ze hebben een vachtje van een herdershond voor haar.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef mootie het volgende:
Gossie, krijgt ze nog wel een dekentje of wordt er een tig keer gedragen shirtje over haar heen gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |