Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot hem kom ik wel eens buiten.
Ja, dit vind ik dus klote hè, nou krijgen we informatie van poezewoes via de DM en dan ga je haar op deze manier bij Oop te kakken zetten. Sorry, dat moest ik toch even zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig vindt opa het niet erg dat Stuit alles doorbrieft.
Nee echt, opa zei: "je doet maar Stuit, mijn maakt het niet uit."quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik dus klote hè, nou krijgen we informatie van poezewoes via de DM en dan ga je haar op deze manier bij Oop te kakken zetten. Sorry, dat moest ik toch even zeggen
Oh, dus hij vindt het goed, okee dan is het goed. Ik vind het wel leuk al die roddels over de chatquote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee echt, opa zei: "je doet maar Stuit, mijn maakt het niet uit."
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa vond het ook leuk dat je er was
kom ook weer snel terug hoor... heb er lol inquote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa vond het ook leuk dat je er was
Ademen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat-ie iets nuttigs aan het doen is. Wat dan in godsnaam?
Miranda is een squirter?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Char? Is dat ook een minnares van die ouwe? Hij moet droog bij haar aankomen
Sjar zoals in sjarretelquote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Char? Is dat ook een minnares van die ouwe? Hij moet droog bij haar aankomen
Dit is wel heel doorzichtig jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
En dan proberen die praatjes zo te verbloemen.![]()
Alsof wij achterlijk zijn.
En oma is net een paar minuten geleden naar bed gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
En dan proberen die praatjes zo te verbloemen.![]()
Alsof wij achterlijk zijn.
De worst? Toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Iemand die weet waar dit code voor is?
Hij gaat een vijl in de taart verstoppen zodat Hop kan uitbrekenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Hop is ook dol op de worst van opa?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |