abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118945183
Verkapt "ik-heb-een-grote-lul topic". :')

Nee serieus, ik heb dus altijd een bobbel in mijn broek. Mijn penis is echt niet bijzonder lang, maar wel nogal dik, en bovendien ben ik erg slank. Je ziet dus altijd een bobbel omdat mijn hele scrotum een beetje uitsteekt vergeleken met mijn lichaam, ook als hij niet stijf is. Wat vinden vrouwen daarvan? Ik weet niet of het nou raar is of juist leuk. Ik weet dat vrouwen naar het kruis van mannen kijken dus ik ga ervan uit dat ze het wel zien, en ben benieuwd wat ze er van denken.
pi_118945770
Het is trouwens niet zo dat ik mensen onthoofd als ik me omdraai ofzo, het valt ook wel mee, maar het is wel een zichtbare bobbel. Het steekt ongeveer 2-3cm uit vergeleken met mijn riem, van bovenaf gezien.

[ Bericht 11% gewijzigd door PindakaasMetVlokken op 07-11-2012 18:49:13 ]
pi_118945812
Is niet erg toch. Het ziet er toch niet uit als een constante boner?
pi_118945838
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:44 schreef Snowbells het volgende:
Is niet erg toch. Het ziet er toch niet uit als een constante boner?
Een beetje wel dus. :') Bij andere mannen zie ik zoiets nooit eigenlijk (ja ik heb er een tijdje op gelet). Ik draag trouwens strakke boxers, anders is het misschien nog erger.
pi_118946487
Zorg dat ie niet in een boogje recht voor je uithangt, maar tape hem stevig vast aan een bovenbeen naar keuze
-XOXO-
pi_118946721
Ik vraag me nu echt af of het misschien gewoon tussen mijn oren zit en iedereen dit heeft. Mijn penis is namelijk helemaal niet groot in slappe toestand, wel nog dikker dan bij een erectie (door de slappere huid).

Pics incoming.. :')
pi_118947128

Niemand heeft er ooit iets over gezegd trouwens, ik zit mezelf een beetje gek te maken.

Hij heeft een beetje de neiging om naar links te "vallen" in mijn broek en zelfs dat is te zien, fuck.
pi_118947455
ohh zo heeft mijn ex dat ook dus ik denk niks om je druk om te maken.
pi_118948032
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
ohh zo heeft mijn ex dat ook dus ik denk niks om je druk om te maken.
Het valt wel mee dus? Ik zit constant naar beneden te kijken en zie dus gewoon een heuvel die duidelijk uitsteekt maar ik weet dat ik sowieso anders (kritischer) naar mezelf kijk dan anderen dat doen.

Als ik een erectie heb is het helemaal erg, hij blijft dan schuin naar beneden gericht in mijn broek maar wordt wel groter waardoor de bobbel nog 2x zo ver uitsteekt. Vaak stop ik hem dan onder mijn riem om het te verbergen.
pi_118948832
Het is natuurlijk ook logisch dat jij vanuit een ander perspectief erop kijkt dan de mensen om je heen. Van boven naar beneden valt nou eenmaal veel meer op dan van voren zoals de mensen om je heen het zien. Maak je niet druk. ;)
pi_118948909
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Raban het volgende:
Het is natuurlijk ook logisch dat jij vanuit een ander perspectief erop kijkt dan de mensen om je heen. Van boven naar beneden valt nou eenmaal veel meer op dan van voren zoals de mensen om je heen het zien. Maak je niet druk. ;)
Van voren is het veel minder zichtbaar inderdaad. Van de zijkant niet helaas.
pi_118949399
dat heb je met een vleeslul, die gaat simpelweg alleen rechtopstaan en groeit niets.
pi_118949892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef hoerezooi het volgende:
dat heb je met een vleeslul, die gaat simpelweg alleen rechtopstaan en groeit niets.
Ik heb juist geen vleeslul, hij wordt ongeveer twee keer zo lang als hij stijf wordt (van 8 naar 16cm).
  woensdag 7 november 2012 @ 20:25:16 #14
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118950677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[ afbeelding ]

Niemand heeft er ooit iets over gezegd trouwens, ik zit mezelf een beetje gek te maken.

Hij heeft een beetje de neiging om naar links te "vallen" in mijn broek en zelfs dat is te zien, fuck.
dat hoort gewoon zo hoor :')
pi_118950938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dat hoort gewoon zo hoor :')
Nou ja, als ik naar andere mannen kijk is het meestal gewoon plat? En dan niet vanwege het perspectief maar gewoon echt plat.
  woensdag 7 november 2012 @ 20:30:06 #16
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118950978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:

[..]

Nou ja, als ik naar andere mannen kijk is het meestal gewoon plat?
omdat je er niet gefacineerd van bovenaf op kijkt, in de spiegel zie je het ook niet
pi_118951053
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

omdat je er niet gefacineerd van bovenaf op kijkt, in de spiegel zie je het ook niet
Ook in de spiegel zie je het heel goed hoor. Die bobbel steekt duidelijk uit vergeleken met mijn benen. Vanaf de zijkant is het het meest opvallend. Het lijkt alsof de mijne meer naar voren staat ook al is hij niet zo groot.
pi_118952488
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:

[..]

Nou ja, als ik naar andere mannen kijk is het meestal gewoon plat? En dan niet vanwege het perspectief maar gewoon echt plat.
Gefeliciteerd, je hebt de grootste lul van je omgeving *O*
She met monsters.
pi_118953247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Sanna_ het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt de grootste lul van je omgeving *O*
Dat betwijfel ik. Ik keek trouwens niet naar mijn omgeving maar gewoon naar random mannen op straat om te zien of ze het ook hadden. :')
pi_118953978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Ik keek trouwens niet naar mijn omgeving maar gewoon naar random mannen op straat om te zien of ze het ook hadden. :')
Dat is ook je omgeving. En mijn reactie was niet serieus bedoeld. :)
She met monsters.
pi_118955552
Grappig, ik was vandaag nog bij een jongen en die had iets soortgelijks en ik vroeg me al af of hij een boner had. :') Ik vind het bij jou hard mee vallen, sommige broeken vallen ook gewoon zo en dan lijkt het ook op wat jij hebt. Ik heb er zelf iig geen last van als mannen dat hebben, ik zie het wel vaker voorbijkomen.
pi_118955977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
Grappig, ik was vandaag nog bij een jongen en die had iets soortgelijks en ik vroeg me al af of hij een boner had. :') Ik vind het bij jou hard mee vallen, sommige broeken vallen ook gewoon zo en dan lijkt het ook op wat jij hebt. Ik heb er zelf iig geen last van als mannen dat hebben, ik zie het wel vaker voorbijkomen.
Waar let je allemaal op zeg o|O
pi_118956230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
Ik heb het bij iedere broek precies hetzelfde, zelfs losse joggingbroeken. Het is geen vouw in de stof ofzo (wat weleens gebeurt als ik zit, waardoor het lijkt alsof ik een stijve heb), als je erop drukt voel je direct penis. :X

Misschien komt het door mijn onderbroeken, dat zou nog wel kunnen. Even testen.
pi_118956576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Waar let je allemaal op zeg o|O
Mannen kijken ook naar borsten van vrouwen dus niet meer dan normaal dat ik ook bij hun naar beneden mag kijken toch? :P En bij die jongen mag ik er zeker naar kijken, hij is niet zomaar iemand. ;)
Nee maar ik dacht er vandaag toevallig nog over, dus vandaar.
pi_118956683
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef msacras het volgende:

[..]

Mannen kijken ook naar borsten van vrouwen dus niet meer dan normaal dat ik ook bij hun naar beneden mag kijken toch? :P En bij die jongen mag ik er zeker naar kijken, hij is niet zomaar iemand. ;)
Nee maar ik dacht er vandaag toevallig nog over, dus vandaar.
Tuurlijk, ik ga er ook eens meer op letten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')