Een beetje wel dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:44 schreef Snowbells het volgende:
Is niet erg toch. Het ziet er toch niet uit als een constante boner?
Het valt wel mee dus? Ik zit constant naar beneden te kijken en zie dus gewoon een heuvel die duidelijk uitsteekt maar ik weet dat ik sowieso anders (kritischer) naar mezelf kijk dan anderen dat doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
ohh zo heeft mijn ex dat ook dus ik denk niks om je druk om te maken.
Van voren is het veel minder zichtbaar inderdaad. Van de zijkant niet helaas.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Raban het volgende:
Het is natuurlijk ook logisch dat jij vanuit een ander perspectief erop kijkt dan de mensen om je heen. Van boven naar beneden valt nou eenmaal veel meer op dan van voren zoals de mensen om je heen het zien. Maak je niet druk.
Ik heb juist geen vleeslul, hij wordt ongeveer twee keer zo lang als hij stijf wordt (van 8 naar 16cm).quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef hoerezooi het volgende:
dat heb je met een vleeslul, die gaat simpelweg alleen rechtopstaan en groeit niets.
dat hoort gewoon zo hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand heeft er ooit iets over gezegd trouwens, ik zit mezelf een beetje gek te maken.
Hij heeft een beetje de neiging om naar links te "vallen" in mijn broek en zelfs dat is te zien, fuck.
Nou ja, als ik naar andere mannen kijk is het meestal gewoon plat? En dan niet vanwege het perspectief maar gewoon echt plat.quote:
omdat je er niet gefacineerd van bovenaf op kijkt, in de spiegel zie je het ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Nou ja, als ik naar andere mannen kijk is het meestal gewoon plat?
Ook in de spiegel zie je het heel goed hoor. Die bobbel steekt duidelijk uit vergeleken met mijn benen. Vanaf de zijkant is het het meest opvallend. Het lijkt alsof de mijne meer naar voren staat ook al is hij niet zo groot.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat je er niet gefacineerd van bovenaf op kijkt, in de spiegel zie je het ook niet
Gefeliciteerd, je hebt de grootste lul van je omgevingquote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Nou ja, als ik naar andere mannen kijk is het meestal gewoon plat? En dan niet vanwege het perspectief maar gewoon echt plat.
Dat betwijfel ik. Ik keek trouwens niet naar mijn omgeving maar gewoon naar random mannen op straat om te zien of ze het ook hadden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de grootste lul van je omgeving
Dat is ook je omgeving. En mijn reactie was niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik keek trouwens niet naar mijn omgeving maar gewoon naar random mannen op straat om te zien of ze het ook hadden.
Waar let je allemaal op zegquote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
Grappig, ik was vandaag nog bij een jongen en die had iets soortgelijks en ik vroeg me al af of hij een boner had.Ik vind het bij jou hard mee vallen, sommige broeken vallen ook gewoon zo en dan lijkt het ook op wat jij hebt. Ik heb er zelf iig geen last van als mannen dat hebben, ik zie het wel vaker voorbijkomen.
Ik heb het bij iedere broek precies hetzelfde, zelfs losse joggingbroeken. Het is geen vouw in de stof ofzo (wat weleens gebeurt als ik zit, waardoor het lijkt alsof ik een stijve heb), als je erop drukt voel je direct penis.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
Grappig, ik was vandaag nog bij een jongen en die had iets soortgelijks en ik vroeg me al af of hij een boner had.Ik vind het bij jou hard mee vallen, sommige broeken vallen ook gewoon zo en dan lijkt het ook op wat jij hebt. Ik heb er zelf iig geen last van als mannen dat hebben, ik zie het wel vaker voorbijkomen.
Mannen kijken ook naar borsten van vrouwen dus niet meer dan normaal dat ik ook bij hun naar beneden mag kijken toch?quote:
Tuurlijk, ik ga er ook eens meer op lettenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Mannen kijken ook naar borsten van vrouwen dus niet meer dan normaal dat ik ook bij hun naar beneden mag kijken toch?En bij die jongen mag ik er zeker naar kijken, hij is niet zomaar iemand.
![]()
Nee maar ik dacht er vandaag toevallig nog over, dus vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |