Mijn bijna 5 jaar oude Sony laptop is onlangs vervangen door een nieuwe laptop en mag dus weg.
Model:
sony vgn-nr11z/sDe laptop heeft echter een paar problemen:
-De accu gaat helemaal opgeladen nog maar max 30 minuten mee. Daardoor is het gebruik met netstroom aan te raden
-De linkermuisknop (pad) werkt niet helemaal lekker. Moet hard ingedrukt worden. Overigens werkt één keer drukken op het pad wel als zelfde functie.
-Het snoer van de adapter is kapot (kabelbreuk). Komen ook vonken uit dus moet gerepareerd of vervangen worden.
Het snoer werkt in de huidige situatie soms, maakt dus soms contact en soms niet, maar is niet echt veilig volgens mij

. Kan denk ik wel opgelost worden met kroonsteen o.i.d. maar kan ik niet garanderen.
De laptop werkt voor de rest prima.
Specificaties:
Intel Core 2 Duo T7250
2 GB DDR Ram geheugen
200 GB harde schijf
Scherm: 15,4 inch
Wordt schoon geïnstalleerd geleverd met de originele Windows Vista en Sony voorgeïnstalleerde software en gratis AVG virus scanner.
Tevens zitten er 2 herstel dvd's bij om de laptop opnieuw te installeren naar fabrieks-instellingen zoals nu ook gedaan.
Vraagprijs: ¤ 35,- bij afhalen in west Brabant (tussen Breda en Dordrecht) of ¤ 40,- incl. verzenden.
Indien iemand foto's wenst kan ik die vanavond toevoegen.