SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens op tweakers daar hebben ze een topic hierover in het shopping forum gedeelte. Staan emails in. Zit op mobiel nu vnadaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:14 schreef zarGon het volgende: [..] Stuur je mail eens door naar mij... Ik wil 'm ook sturen.
.
In Groningen is er wel een cafetaria/snackbar die lahmacun verkoopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]. Je gaat toch ook geen lahmacun bij de patatzaak om de hoek halen...
Ja... Bakkers verkopen ekmek simiti ('brood' simit).quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef TheMagnificent het volgende:
De Turkse bakker hier maakt ook zogenaamd simit, maar die lijkt niet eens op die in Turkije.
Danke!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Kijk eens op tweakers daar hebben ze een topic hierover in het shopping forum gedeelte. Staan emails in. Zit op mobiel nu vnadaar.
Het is wel relatief goedkoop, maar ik ben het eens met zarGon dat het te duur is. En dan bedoel ik om het frequent te doen. In Turkije kun je zulke dingen dagelijks doen zonder dat het je een fortuin kost. Hier: 5 euro keer 30 dagen = 150 euro in een maand.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef xminator het volgende:
TM dat van simit sarayi lijkt wel op echte sikmit uit Turkije.
zG dan betaal je iets van 4/5 euro is toch normale prijs voor buiten hapje eten en drinken, dat vind ik goedkoop.
Dat is de reden dat ik niet komt, als het uitdraait op een gay orgie is het natuurlijk niet leuk voor de dames dat zij niks te doen hebben, beetje lullig om ze zo in de steek te laten.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:23 schreef xminator het volgende:
Plus ik word bang van jullie, zal de meet wel goed aflopen wanneer mensen zoals zargon en weissman aanwezig zijn. Missen wij alleen nog TS en levo en een gangbang is niet uit te sluiten.
Kom naar meet. Kan je me zien he.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eerst pics om zeker te zijn dat ik niet bij een 56-jarige man thuiskom.
Zie boven.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom naar meet. Kan je me zien he.
Niks te doen? Wij filmen uit verschillende hoeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik niet komt, als het uitdraait op een gay orgie is het natuurlijk niet leuk voor de dames dat zij niks te doen hebben, beetje lullig om ze zo in de steek te laten.
Met mij draait het gegarandeerd uit op een gay orgie.
150 euro is peanuts..quote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is wel relatief goedkoop, maar ik ben het eens met zarGon dat het te duur is. En dan bedoel ik om het frequent te doen. In Turkije kun je zulke dingen dagelijks doen zonder dat het je een fortuin kost. Hier: 5 euro keer 30 dagen = 150 euro in een maand.
Camera's waren toch uit den boze?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niks te doen? Wij filmen uit verschillende hoeken.
Deze man. Maak even 150 euro over naar mij ik pm je bankgegevens wel ok gr grquote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef xminator het volgende:
[..]
150 euro is peanuts..
En die Turken in Turkije kunnen dat niet elke dag doen en voor hun is het weer te duur.
Ik dacht altijd dat jij wel een masculiene type man was, Levo.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik niet komt, als het uitdraait op een gay orgie is het natuurlijk niet leuk voor de dames dat zij niks te doen hebben, beetje lullig om ze zo in de steek te laten.
Met mij draait het gegarandeerd uit op een gay orgie.
Voor smakelijke taferelen maken wij uiteraard een uitzondering.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Camera's waren toch uit den boze?
Ik ben dan ook vaak de pitcher in zo'n orgie.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij wel een masculiene type man was, Levo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |