Gisterenmiddag mijn eerste cold turkey, na een weekend vol visite begon het allemaal al wat moeilijker te worden, momenten waarbij het klamzweet in mijn handen stond, de gedachten niet echt meer bij de gespreken te houden waren en hoe leuk de visite ook was, die ene gedachte....wat zou er nu gebeuren, hou is het met de bewoners en wat zou ik in godsnaam gemist hebben?
Ach het weekend ging nog wel, uiteindelijk waren er wel momenten waarbij ik met bibberende vingers achter het toetsenbord kon kruipen en snel bij kon lezen, het is behelpen maar de indruk was aardig en alles was goed te volgen, kortom mijn 'honger naar meer' was even goed gemaakt.
Maandag, die bewuste dag waarbij ik met lood in de schoenen toch aan mijn verantwoordelijkheidsgevoel moest denken en de centjes die verdiend moesten worden. Met tegenzin mijn boterhammetjes gesmeerd omdat dit toch alleen maar kostbare (lees: niet bruikbare streamtijd kost) Wetende dat er 1) werk klaar lag wat er die dag echt ff doorheen gejast moest worden en 2) ik echt geen tijd zou hebben om de streams vanaf mijn werk te kunnen volgen, zakte mijn humeur naar een historisch dieptepunt.
Vraag me niet hoe, maar ik heb het gered, met moeite dat weet ik zeker, kan me niet zo veel meer herinneren, misschien was het een van die vrijwillige blackouts, waarbij alles op automatisch gaat en je doet wat gedaan moet worden, misschien was het het droevige gevoel van onrechtvaardigheid, dat de bewoners daar in dat huis ergens in Almere maar door gingen met activiteiten die ik niet kon volgen. Hoe durven ze! Dat BB er niet even rekening mee houdt dat niet iedereen de mazzel heeft om actief mee te kunnen blijven doen! De wereld is in en in slecht echt ik heb het maandag definitief doorgekregen.
5 uur, snel de computer afsluiten, ondertussen nog even een vlug gesprek met mijn baas om hem er van te overtuigen dat ik toch echt die extra monitor nodig had, waarom was de vraag? Snel met wat moeilijke termen gegooid, ik geloof wel dat het voor elkaar is.
In de auto, als een speer iedereen links-rechts en dan weer links inhalende om maar zo spoedig mogelijk weer plaats te kunnen nemen achter die vervloekte streams. Ik? verslaafd!? hoe kom je daar nu bij, ach een junk geeft zijn verslaving toch nooit toe? Forum open, streams erbij, BBspy opengegooid, chat, alles stond klaar voor de verzadiging van mijn 'shot', te laat de computer afgesloten, het afscheid was emotioneel, de tranen stonden nog net niet in mijn ogen, en bijna....bijna... kon ik de bewoners horen roepen, dag blauwe...dag, snel terug en tot morgen! *snik*
Draaiend in mijn bed, ogen dicht, proberende de gedachtes op andere dingen te zetten, lukt natuurlijk nooit. Een vriendin die al enigzins teleurgesteld was in een vriend die totaal van de wereld verdwenen lijkt te zijn en alleen maar aandacht heeft voor een paar wazige, kleine schermpjes en kijk eens! ze bewegen af en toe ook nog eens, een wonder der techniek! Na een uurtje toch maar gezegd dat ik niet kon slapen, was natuurlijk geen waar, maar jah je moet wat doen om je verslaving geheim te houden. Snel op blote voeten de trap op. De streams stonden nog op, kost allemaal tijd om de zooi weer op te starten en tijd is gel....euh...streams.
Vandaag gaat het al weer wat beter, baas was vanmorgen niet aanwezig, scheelt al snel een paar uurtjes aan streams, speakers afgetroggeld van een collega... na een blik toegeworpen te hebben van 'durf het eens te vragen', was de vraag 'waarom heb je die speakers nodig?' snel opzijgeschoven, ach je moet het af en toe afdwingen he?
Ondertussen stiekem dit aan het schrijven, switchend tussen schermen met belangrijke data en het fokforum kom ik mijn dag wel door, hoop ik tenminste, het wordt al weer wat moeilijker voor me, nog zeker 3 kwartier, het is druk achter mijn rug, kan dus niet meer dan maximaal 5 minuten streams kijken. Praatgroep voor BB-verslaafden is al gebeld, morgen een intake gesprek.
Beste Fok!kers ik moet nu, wil niet, het doet me pijn, ik MOET gewoon mijn shot nog een keer nemen, ga dan diep adem halen en toch proberen het tot 5 uur uit te houden, mocht ik het niet overleven het ga jullie goed en anders tot een paar minuten over 5 maar dan thuis, veilig, safe en MET streams.
Een Junk.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 19-09-2000 16:22]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |