Nou binnen sommige competities kan je sterren verdienen. Bijvoorbeeld door 10 keer eerste te worden zoals in Nederland. In de Premier league kan dat volgens mij sowieso niet, maar Man City heeft 3 sterren, gewoon omdat het er leuk uit ziet.quote:
Thuis winnen van Dortmundquote:Op woensdag 7 november 2012 04:45 schreef Shreyas het volgende:
Nu maar hopen dat we derde in de poule kunnen blijven
O dat wist ik niet, zou leuk zijn als FIFA daar een Europese regel van maakt(10 titels= 1 ster).quote:Op woensdag 7 november 2012 08:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou binnen sommige competities kan je sterren verdienen. Bijvoorbeeld door 10 keer eerste te worden zoals in Nederland. In de Premier league kan dat volgens mij sowieso niet, maar Man City heeft 3 sterren, gewoon omdat het er leuk uit ziet.
Dit is wel heel optimistisch maar het zou wel fucking geweldig zijnquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
In tegenstelling tot de TT ben ik niet zo tevreden over het eindresultaat van Ajax.
Ik bedoel daarmee dat als je binnen een halfuur met 0-2 voorstaat het wel erg knullig is als je uiteindelijk met een 2-2 eindstand de kleedkamers weer opzoekt.
Ajax speelde bij vlagen Manchester City gewoon van de mat en had over de hele linie het betere van het spel. Tegen Dortmund heb ik er aan hard hoofd in en tegen Real Madrid ook.
Kortom Ajax heeft het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt in deze poule en moet De Boer maar eens gaan leren van zijn fouten want dit is niet de eerste keer dat Ajax een goed begin resultaat omzet in een matige eindprestatie.
Knullig inderdaad om een 0-2 voorsprong weg te geven tegen een team met 11 topspelers.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
In tegenstelling tot de TT ben ik niet zo tevreden over het eindresultaat van Ajax.
Ik bedoel daarmee dat als je binnen een halfuur met 0-2 voorstaat het wel erg knullig is als je uiteindelijk met een 2-2 eindstand de kleedkamers weer opzoekt.
Ajax speelde bij vlagen Manchester City gewoon van de mat en had over de hele linie het betere van het spel. Tegen Dortmund heb ik er aan hard hoofd in en tegen Real Madrid ook.
Kortom Ajax heeft het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt in deze poule en moet De Boer maar eens gaan leren van zijn fouten want dit is niet de eerste keer dat Ajax een goed begin resultaat omzet in een matige eindprestatie.
Je weet dat City geen AIK Solna is?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
Kijk jij sowieso wel eens voetbal?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
In landen met een kleine of eenzijdige ompetitie heb je dan alleen in no-time vijftien sterren op je borst staan.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:16 schreef truedestiny het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, zou leuk zijn als FIFA daar een Europese regel van maakt(10 titels= 1 ster).
Familie van Steven?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef alors het volgende:
Iwanius niet kennenkomt niet gehinderd door enige kennis in willekeurige topics aankakken met die onzinstatements.
Zo dacht ik voorheen dat Bayern al meer dan 40 titels had, bleek dat je ze daar voor 5 kampioenschappen krijgt.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou binnen sommige competities kan je sterren verdienen. Bijvoorbeeld door 10 keer eerste te worden zoals in Nederland. In de Premier league kan dat volgens mij sowieso niet, maar Man City heeft 3 sterren, gewoon omdat het er leuk uit ziet.
Is niet erg toch, dat weet je dan ook wel van zo'n land. Maar sterren van Nederlandse teams betekenen dus blijkbaar niets in andere landen, omdat het daar voor de mooi is.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In landen met een kleine of eenzijdige ompetitie heb je dan alleen in no-time vijftien sterren op je borst staan.
Ik was altijd van de overtuiging dat die sterren in ieder land betekenis hadden.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Is niet erg toch, dat weet je dan ook wel van zo'n land. Maar sterren van Nederlandse teams betekenen dus blijkbaar niets in andere landen, omdat het daar voor de mooi is.
quote:
Niet helemaal, sommige landen gebruiken inderdaad dat systeem (oa turkije als ik het goed heb) en in duitsland krijg je na 3 titels 1 ster, na 5 titels 2, na 10 titels 3 en de 4e na 20 titels. De 5e weet ik niet. Stom systeem en imo zou het in heel europa hetzelfde moeten zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo dacht ik voorheen dat Bayern al meer dan 40 titels had, bleek dat je ze daar voor 5 kampioenschappen krijgt.
Die komen overeen met 1 ster hoop ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Glasgow rangers is trouwens recordhouder landstitels met 53 titels meen ik mij te herinneren.
54 keer zelfs, en ik snap je reactie niet helemaalquote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef tech4u het volgende:
[..]
Die komen overeen met 1 ster hoop ik.
Nou ik vind 54 keer kampioen van Schotland niet meer waard dan 1 ster. Zijn toch maar 8 clubs ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
54 keer zelfs, en ik snap je reactie niet helemaal
Eerlijk gezegd vind ik het een bijzondere prestatie dat die club toch maar al die keren de moeite heeft genomen om op te komen dagen voor die verschrikkelijke potjes voetbal in die natte kutstadionsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef tech4u het volgende:
[..]
Nou ik vind 54 keer kampioen van Schotland niet meer waard dan 1 ster. Zijn toch maar 8 clubs ofzo.
Touchéquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het een bijzondere prestatie dat die club toch maar al die keren de moeite heeft genomen om op te komen dagen voor die verschrikkelijke potjes voetbal in die natte kutstadions
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |