Dat wil zeggen dat ik er niet meer in hoor?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
k-cash en jij staan er nog in ja
Kloptquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ik er niet meer in hoor?
Ik kom je wel beker warme melk met honing brengen.quote:
ik sta te springen op muziek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kom je wel beker warme melk met honing brengen.
En ik klik nog steeds nietquote:
rebelsquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En ik klik nog steeds niet [ afbeelding ]
neuk met een hond wie weet wat daaruit voortkomt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Laat ook maar, ik neem gewoon geen kinderen. 2 honden en 2 katten, en 1 hamster neem ik later.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot dat je 18 bentquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Laat ook maar, ik neem gewoon geen kinderen. 2 honden en 2 katten, en 1 hamster neem ik later.
/carequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een shiba inuquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
neuk met een hond wie weet wat daaruit voortkomt.
nog een keerquote:
Deadmau5 maakt mij juist altijd droevig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
Liedjes zonder tekst kunnen je ook opvrolijken.
Ja dat kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deadmau5 maakt mij juist altijd droevig.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
Liedjes zonder tekst kunnen je ook opvrolijken.
Wat voor ras zou ik dan nemen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
neuk met een hond wie weet wat daaruit voortkomt.
Herder?quote:
Ja je kinderen worden wel groter dan jou.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Herder?
Het liefst een grote hodenras, worden mijn kinderen niet zo klein weet je.
Oh en ik moet meer tepels hebben dan.
Beter van welquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja je kinderen worden wel groter dan jou.
slaap zacht jochiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:50 schreef Oceanview het volgende:
Oke nu is de muziek vermoeiend, kusjes.
nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging al met een herder trouwen en kinderen krijgen, je bent net te laat, sorry.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moet je met mij trouwen ik ben lang
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:50 schreef Oceanview het volgende:
Oke nu is de muziek vermoeiend, kusjes.
Trusten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |