SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, het is dan ook leuk dat je je telefoon helemaal naar je eigen stijl kunt customizenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toch wel mooi dat Android zo op het eerste gezicht
alleen jammer dat ik nooit écht tevreden benquote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef Navida het volgende:
[..]
Jazeker, het is dan ook leuk dat je je telefoon helemaal naar je eigen stijl kunt customizen
Hmm, gaat niet ten kosten van snelheid ook? Kan op iPhone ook genoeg customizen, maar de snelheid...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef Navida het volgende:
[..]
Jazeker, het is dan ook leuk dat je je telefoon helemaal naar je eigen stijl kunt customizen
Als je een beetje degelijke hardware hebt gaat dat prima. Maar met een mobieltje van 200 euro word dat 'm natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, gaat niet ten kosten van snelheid ook? Kan op iPhone ook genoeg customizen, maar de snelheid...
Mwah, de meeste launchers draaien een stuk vloeiender dan de stock Sense / Touchwiz launcher die je er meestal bij krijgt. 't Zijn vooral live widgets die wat performance wegsnoepen, maar wat icons en klokwidgets maken weinig verschil hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je een beetje degelijke hardware hebt gaat dat prima. Maar met een mobieltje van 200 euro word dat 'm natuurlijk niet.
Jouw linkjes zijn doodquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Wallpaper: lockscreen | homescreen
Werkt hierquote:
Thans dude!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb ze even opnieuw geüpload:
Lockscreen
Homescreen
Ben nu weer even back to basic met iLauncher. Wel custom icons uiteraardquote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef Vaatwastablet het volgende:
[...]
Thans dude!Keep up the good work!
Niceeeeequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Wallpaper: lockscreen | homescreen
Is dat niet gewoon MIUI?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben nu weer even back to basic met iLauncher. Wel custom icons uiteraard
[ afbeelding ]
Klopt, dat is MIUI maar aangezien ik nog steeds niet doorheb hoe ik een custom theme voor MIUI maak is het gemakkelijker om iLauncher te gebruiken als ik andere icoontjes wil hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon MIUI?
(Hoe maak je trouwens zulke screenshots met je Samsung zoals je die nu weergeeft?)
'k heb nog te oude versie voor screenshotsquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef J.Appleseed het volgende:
Mensen toch, blaas dit topic weer eens wat leven in!![]()
[ afbeelding ]
Photoshop. Ik zoek een high-res afbeelding van mijn telefoon, knip 'm uit, maak de glans op het scherm na (want het hele scherm heb ik eruitgeknipt) en dan kan ik gewoon de screenshot erin zetten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb nog te oude versie voor screenshots
hoe doe je trouwens zo'n glans over je screenshot heen, wat die bedrijven ook altijd gebruiken bij de marketing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |