Ja, maar die vereisen dan altijd een root, en customroms en shit heb ik echt de ballen verstand. Maar die glans, is dat selectieve selectie in PS, en dan lichter maken oid?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Photoshop. Ik zoek een high-res afbeelding van mijn telefoon, knip 'm uit, maak de glans op het scherm na (want het hele scherm heb ik eruitgeknipt) en dan kan ik gewoon de screenshot erin zetten.
Mocht je daar zelf niet zo goed in zijn wil ik het ook wel doen, hoor. En je hebt ook apps waarmee je screenshots kunt maken (of je update je telefoon)
Nee, ik maak een vorm met de Pen-tool. Als je geïnteresseerd bent ben ik wel bereid er een tutorial o.i.d. van te makenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ja, maar die vereisen dan altijd een root, en customroms en shit heb ik echt de ballen verstand. Maar die glans, is dat selectieve selectie in PS, en dan lichter maken oid?
Is dat GO launcher? En ben je daar zelf tevreden van? Want ik vind dat echt een van de slechtste launchers die ik ooit gehad hebquote:
Ja is Go. Het doet wat het moet doen voor mij. Heb geen klachtenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat GO launcher? En ben je daar zelf tevreden van? Want ik vind dat echt een van de slechtste launchers die ik ooit gehad heb
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat GO launcher? En ben je daar zelf tevreden van? Want ik vind dat echt een van de slechtste launchers die ik ooit gehad heb
GO is zeker niet verkeerd. Vind het vooral leuk dat er zoveel handige add-ons voor te krijgen zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja is Go. Het doet wat het moet doen voor mij. Heb geen klachten. Wat vind jij er slecht aan dan?
Veel te veel rommel die erbij zit en maakt mn telefoon niet echt mooier oid.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja is Go. Het doet wat het moet doen voor mij. Heb geen klachten. Wat vind jij er slecht aan dan?
Wel doen! Nova Launcher Prime is veul beter dan de stock launcherquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Veel te veel rommel die erbij zit en maakt mn telefoon niet echt mooier oid.
in het begin vond ik het ook nog wel aardig maar na een tijdje was het wel irritant. (mss dat dat komt doordat ik maar 200mb intern opslaggeheugen heb maar toch)
mn Nexus 4 ga ik zeker niet voorzien van een custom launcher
Na een tijdje misschien. Wil eerst ff genieten van de Nexus ervaringquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wel doen! Nova Launcher Prime is veul beter dan de stock launcher![]()
Het leuke is dat Nova gewoon uitziet als de stock launcher maar met veel meer opties (apps verbergen in de app drawer, overlappende widgets etc.). Gewoon doenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Na een tijdje misschien. Wil eerst ff genieten van de Nexus ervaring
Och dat is voor mij allemaal niet nodig, heb ook een nieuwe Google account gemaakt, en ik ga gewoon de contacten die ik wil behouden zelf invoeren. Dan staan ook alle apps die ik nu ooit eens heb gedownload ook niet meer bij ''mijn apps'', ik weet dat je ze handmatig kan verwijderen maar het zijn er echt teveel om afzonderlijk te doen. Eens een fresh start dusquote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het leuke is dat Nova gewoon uitziet als de stock launcher maar met veel meer opties (apps verbergen in de app drawer, overlappende widgets etc.). Gewoon doen
Jij hebt toch een iPhone?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen custom rom installeren is hetzelfde als een Ferrari begrenzen.
Ik heb een iPhone idd. Maar weet wel wat van Android af.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij hebt toch een iPhone?
maar valt wel mee denk ik. Op mn ace had ik ook wel een custom rom maar volgens mij is dat bij een Nexus niet echt nodig. Misschien dat ik het na een tijdje wel doe hoor
Hoelang ga je die nog houden? Mijn zus is totaal niet tevreden over haar 3GS en toch wil ze nu een iPhone 5 kopen voor 700 euro oidquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone idd. Maar weet wel wat van Android af.
iPhone 4 hou ik tot oktober, zat te kijken naar een Note 2 maar is te groot denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoelang ga je die nog houden? Mijn zus is totaal niet tevreden over haar 3GS en toch wil ze nu een iPhone 5 kopen voor 700 euro oidecht te debiel voor woorden, aangezien je voor 400 euro een high-end smartphone hebt
Misschien tegen dan de nieuwe Nexus of S4?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPhone 4 hou ik tot oktober, zat te kijken naar een Note 2 maar is te groot denk ik
Zie ik dan wel, aboprijzen lopen erg hoog op de laatste tijd lijkt welquote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Misschien tegen dan de nieuwe Nexus of S4?
Gewoon altijd los kopenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie ik dan wel, aboprijzen lopen erg hoog op de laatste tijd lijkt wel
Lang niet altijdquote:
Dat reken je natuurlijk uit van te vorenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Meestal betaal je aanzienlijk meer met een abo
Ach jij moet het weten hequote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat reken je natuurlijk uit van te voren
SPOILER: En de restOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit op 880inc 2 jaar abo (500min/1Gb) met een toestel van 629 euro. Goedkoper ga je niet uitkomenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach jij moet het weten heIk koop ze altijd los, zit goed bij Mobile vikings en je komt steeds goedkoper uit
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:24 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]Ziet er GEWELDIG strak uitSPOILER: En de restOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om even OT te blijven, hier is de mijne. Was weer toe aan wat anders dus
Klikbaar voor high-res![]()
![]()
iPhone much?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ziet er GEWELDIG strak uit
Koop dan een iPhonequote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?quote:
Waarom?quote:
[ afbeelding ]Erg mooi!SPOILER: En de restOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wat het is.
Dit is geen flame hoor, maar vind je het relaxed dat je Note er als een iPhone uitziet? Personlijk vind ik het namelijk erg relaxed om zo minimaal mogelijke homescreens te hebben, maar bijvoorbeeld wel met een agenda fullscreen op een homescreen. De iPhone layout vind ik zelf zo achterhaald en statischquote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Welke nieuws en weer widgets zijn dat?SPOILER: En de restOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
Simple rss widget en Eye in the sky weatherquote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Welke nieuws en weer widgets zijn dat?
Thanksquote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Simple rss widget en Eye in the sky weather
Ik ga het natuurlijk niet instellen als ik 't niks vindquote:
Ik ken dat wel inderdaad, raak ook altijd snel op homescreens uitgekeken. Op zich is dat wel weer een voordeel van iOS: je kunt niets aan je eigen smaak aanpassen dus hoef je er ook niet over na te denkenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ga het natuurlijk niet instellen als ik 't niks vind
Tja, ieder zijn eigen voorkeur. Ik vind zo'n layout van tijd tot tijd ook wel leuk, hoewel ik er na een tijdje dan ook weer op ben uitgekeken.
Vergis je je in dit geval in; ik kan bij mijn launcher (iLauncher) custom icons instellen, dus een beetje à la Jailbroken iPhone. Daar kan ik dus ook mee 'spelen'quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Ik ken dat wel inderdaad, raak ook altijd snel op homescreens uitgekeken. Op zich is dat wel weer een voordeel van iOS: je kunt niets aan je eigen smaak aanpassen dus hoef je er ook niet over na te denken
En als je de rest wilt.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Welke nieuws en weer widgets zijn dat?
Ik gok op een batterij-indicator (is ook compleet in verhouding met het batterijpercentage).quote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Wat is die blauwe streep links bovenin?
Ik vind het altijd wel praktisch, want a) ik ben half blind en b) als ik op een ander deel van mn homescreen zit zie ik het niet, daarom heb ik het nog bovenin staan en c) het is makkelijk om het in één oogopslag te zienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Crisisstudent het volgende:
Ben ik de enige die het vervelend en overbodig vind dat met die klokken en batterij-indicateurs op je scherm dezelfde informatie twee keer op je scherm staat (ook op het balkje bovenaan)?
Yep zit bij deze rom.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik gok op een batterij-indicator (is ook compleet in verhouding met het batterijpercentage).
Waar haal jij jouw achtergronden vandaan? Keep op keer vind ik ze mooi. U heeft smaak!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ga het natuurlijk niet instellen als ik 't niks vind
Tja, ieder zijn eigen voorkeur. Ik vind zo'n layout van tijd tot tijd ook wel leuk, hoewel ik er na een tijdje dan ook weer op ben uitgekeken.
Heb ook om te proberen even zo'n iPhone-skin geprobeerd maar kreeg snel last van claustrofobie.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Dit is geen flame hoor, maar vind je het relaxed dat je Note er als een iPhone uitziet? Personlijk vind ik het namelijk erg relaxed om zo minimaal mogelijke homescreens te hebben, maar bijvoorbeeld wel met een agenda fullscreen op een homescreen. De iPhone layout vind ik zelf zo achterhaald en statisch
Dank! Ik verzamel gewoon wat leuke afbeeldingen die ik tegenkom op het internet. Heb een Dropbox folder met zo'n 200 afbeeldingen (meestal full-HD resolutie). Hieronder een voorbeeld van wat er allemaal in staat. Mocht je er veel interessants tussen vinden wil ik 'm best publiek makenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waar haal jij jouw achtergronden vandaan? Keep op keer vind ik ze mooi. U heeft smaak!
Die eerste foto!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dank! Ik verzamel gewoon wat leuke afbeeldingen die ik tegenkom op het internet. Heb een Dropbox folder met zo'n 200 afbeeldingen (meestal full-HD resolutie). Hieronder een voorbeeld van wat er allemaal in staat. Mocht je er veel interessants tussen vinden wil ik 'm best publiek maken
Nog steeds niet uitgekeken op de iOS launcher, eigenlijk. Wel wil ik een nieuwe ROM aangezien deze het qua performance niet geweldig doet. Maar hee, daar is 't 4.2.2 voor hè.
[ afbeelding ]
Wa's daarmee?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waar haal jij jouw achtergronden vandaan? Keep op keer vind ik ze mooi. U heeft smaak!
Mocht je dergelijke foto's mooi vinden, neem dan eens een kijkje op Wallpaperswide. Daar is een groot aanbod aan goede en mooie foto's te vinden om te gebruiken als achtergrond. Ook voor computer.quote:
Zou je ze eens in een ZIP / RAR kunnen stoppen en dan hier plaatsen? Ik wil eventueel mijn collectie ook wel delen met jullie.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wa's daarmee?
Trouwens, deze best even op volledige grootte bekijken. Even een snel overzicht, weet niet of je er veel aan hebt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed idee. Doe jij dat ook, misschien willen anderen ook wel die van hun delenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou je ze eens in een ZIP / RAR kunnen stoppen en dan hier plaatsen? Ik wil eventueel mijn collectie ook wel delen met jullie.
Waarschijnlijk zijn die toch niet zo scherp meer op de meeste telefoonsquote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had vroeger heel veel mooie achtergronden ook, voor m'n LG Cookie destijds, maar kan de map niet meer vinden
Waren er zeker 300
Ik doe het ook met 10 mb/s, moet lukken als je compressieniveau op hoog zet.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Goed idee. Doe jij dat ook, misschien willen anderen ook wel die van hun delen
EDIT
Doe ik morgen op het universiteitsnetwerk met 70 mb/s... met mijn 10 mb/s thuisaansluiting gaat 't 'm niet worden
[ afbeelding ]
Het zipje is 428.2 MB groot. Volgens Dropbox duurt dat zo'n uur. Laat 'm wel even lopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe het ook met 10 mb/s, moet lukken als je compressieniveau op hoog zet.
Denk het ook niet nee, maar destijds waren het mooie plaatjesquote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die toch niet zo scherp meer op de meeste telefoonsMijn Gnote heeft dezelfde resolutie als mijn MacBook, 1280x800.
Hier 49 minuten. Maar niet via dropbox en minder MB's.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het zipje is 428.2 MB groot. Volgens Dropbox duurt dat zo'n uur. Laat 'm wel even lopen.
Ik heb ze zelf niet echt nodig maar toch netjes Dimens.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Dimens het volgende:
http://speedy.sh/Wm6k6/Windows-Achtergronden.zip
Voor wie wil.
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Dimens het volgende:
http://speedy.sh/Wm6k6/Windows-Achtergronden.zip
Voor wie wil.
Goed bezig! Thanksquote:Op maandag 18 maart 2013 08:53 schreef J.Appleseed het volgende:
Hier issie: http://dl.dropbox.com/u/51903749/Wallpapers.zip
Vinger inhouden op homescreen -> Nova Actions -> App Drawerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:12 schreef beach7 het volgende:
ik heb de nova launcher maar ik kan op geen enkele manier in m'n menu komen. waar kan ik de menu knop toevoegen??
Heel strakquote:
Ik heb die klokwidget er alleen om ook ff snel het weer te kunnen kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Crisisstudent het volgende:
Ben ik de enige die het vervelend en overbodig vind dat met die klokken en batterij-indicateurs op je scherm dezelfde informatie twee keer op je scherm staat (ook op het balkje bovenaan)?
https://play.google.com/s(...)erex.theme.kxnt.miuiquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooi die iconen, hoe kom je daar aan?
mooie wallpaper!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[ afbeelding ]
Slide van links naar rechts:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |