Dan komt levering aan wholesalers dus dichter bijquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef rene90 het volgende:
Wat ik lees op het jiayu forum is dat de grijze versie nu volledig uitgeleverd is. Dus alle reserveringen voor die kleur zijn nu rond. Ze zitten over de helft van alle reserveringen. Het lijkt alsof ze nu wel wat meer op snelheid komen ook.
Mooi zou zijn als de grijze versie nu ook naar de wholesales gaan
Waarschijnlijk vragen ze morgen eerst of je je order wil omzetten en dan gewoon nog een keer mailen dat je hem gewoon wilt annuleren, heb je maandag of dinsdag je refundquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef tharonny het volgende:
Zo, cancel mail is verzonden. Moet inderdaad nog wel even binnen die 60 dagen vallen. Ik bestel hem wel opnieuw als die eindelijk in stock is. Vind het erg jammer, maar het is niet anders..
Is nog niets vergeleken met RobertNL, janesh of Shiznuts: die bestellen elke week een tabletquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Ik vind gadgets ook leuk maar meestal vind ik een dikke bankrekening of bier leuker
Kan je de coupon vaker gebruiken? Ik denk dat ik toch maar voor de G3 ga inplaats van de Neoquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef RobertNL het volgende:
Nice! had even een gokje gewaagd en op de Jiayumobileshop.com deze besteld:
http://www.jiayumobilesho(...)ge-for-jiayu-g3.html
Ze hadden een coupon van 5 dollar bij het aanmelden van de nieuwsbrief die toen nog prima op deze set werkte(dag daarna stond hij bij minimaal 70 dollar).
Heb nu dus een tracking ontvangen! Denk wel dat ik twee setjes onderweg heb (per ongeluk dubbel besteld). Maar ik denk dat hier wel een liefhebber zit voor die tweede set mocht die ook binnenkomen!
Extra batterij
Cradle (voor externe batterij)
Bumper (zwart)
Hardcase (zwart)
2 x screenprotector
Voor 15.32 dollar lijkt mij een goede koop!
THANKSFORYOUquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:12 schreef Majinster het volgende:
[..]
Kan je de coupon vaker gebruiken? Ik denk dat ik toch maar voor de G3 ga inplaats van de Neo
Powerbutton zit er hier prima/perfect inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:33 schreef Majinster het volgende:
zit jou power button wel recht?en krijg je altijd standaard bumper - case en screen protector?
omg ik wil het bij jiayumobileshop bestellen is het superrrrr traag
Wat heb je daar besteld? De hele jiayu? Die staat nog op 'coming soon' op de homepage.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef Majinster het volgende:
Ok ook besteld bij jiayumobileshop aangezien meerdere daar wel een trackingnummer hebben ontvangen
volgens fastcardtech zijn ze daar op voorraad ($209)quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:58 schreef Anatas het volgende:
Hi iedereen.
Heb een mailtje gekregen van Antelife, waar ik een week of wat geleden onze schattebout bestelt heb. Nu heb ik een mailtje terug gekregen met het aanbod om gratis mijn order in te wisselen voor een Umi X1, voor het geval ik geen zin heb om te wachten. Zijn er mensen met ervaring met dit toestel? Also, ik betaal best wel de hoofdprijs voor de jiayu (200 dorrar), is er een website die ze wel al op voorraad heeft voor die prijs?
X
XDA forum leden weten wel raad mee met rooten en Custom ROMquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat...
1. Rooten daar geen betrekking op heeft, alleen dat je je root dan weer kwijt bent na het updaten
2. Je er sowieso niks aan hebt, want bij mijn weten hebben Chinese smartphones geen OTA updates. Er zijn official ROM releases bij de fabrikant te downloaden die je zelf moet flashen.
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
Item No. Posting Date Status Date Status Description
RQ023910512SG 09-11-2012 09-11-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)![]()
Hij had dus 10 dagen nodig om eindelijk daar terecht te komen dat ie op het vliegtuig/de boot kan naar NL. Wie weet heb ik hem wel met een week tot tien dagen
Met DHL was het snellerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
Item No. Posting Date Status Date Status Description
RQ023910512SG 09-11-2012 09-11-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)![]()
Hij had dus 10 dagen nodig om eindelijk daar terecht te komen dat ie op het vliegtuig/de boot kan naar NL. Wie weet heb ik hem wel met een week tot tien dagen
Ach, gratis laten verzenden is wel OK,maar je weet het he(NL en vage belastingregels)quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef shiznuts het volgende:
Dat heb je pas 100x gezegd, is leuk dat je dat vindt, maar gelukkig is niet iedereen zoals jij, hè.
Laatst ook iemand die weer wat euro's mocht dokken. Verhoogd risico hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |