Powerbutton zit er hier prima/perfect inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:33 schreef Majinster het volgende:
zit jou power button wel recht?en krijg je altijd standaard bumper - case en screen protector?
omg ik wil het bij jiayumobileshop bestellen is het superrrrr traag
Wat heb je daar besteld? De hele jiayu? Die staat nog op 'coming soon' op de homepage.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef Majinster het volgende:
Ok ook besteld bij jiayumobileshop aangezien meerdere daar wel een trackingnummer hebben ontvangen
volgens fastcardtech zijn ze daar op voorraad ($209)quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:58 schreef Anatas het volgende:
Hi iedereen.
Heb een mailtje gekregen van Antelife, waar ik een week of wat geleden onze schattebout bestelt heb. Nu heb ik een mailtje terug gekregen met het aanbod om gratis mijn order in te wisselen voor een Umi X1, voor het geval ik geen zin heb om te wachten. Zijn er mensen met ervaring met dit toestel? Also, ik betaal best wel de hoofdprijs voor de jiayu (200 dorrar), is er een website die ze wel al op voorraad heeft voor die prijs?
X
XDA forum leden weten wel raad mee met rooten en Custom ROMquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat...
1. Rooten daar geen betrekking op heeft, alleen dat je je root dan weer kwijt bent na het updaten
2. Je er sowieso niks aan hebt, want bij mijn weten hebben Chinese smartphones geen OTA updates. Er zijn official ROM releases bij de fabrikant te downloaden die je zelf moet flashen.
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
Item No. Posting Date Status Date Status Description
RQ023910512SG 09-11-2012 09-11-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)![]()
Hij had dus 10 dagen nodig om eindelijk daar terecht te komen dat ie op het vliegtuig/de boot kan naar NL. Wie weet heb ik hem wel met een week tot tien dagen
Met DHL was het snellerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
Item No. Posting Date Status Date Status Description
RQ023910512SG 09-11-2012 09-11-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)![]()
Hij had dus 10 dagen nodig om eindelijk daar terecht te komen dat ie op het vliegtuig/de boot kan naar NL. Wie weet heb ik hem wel met een week tot tien dagen
Ach, gratis laten verzenden is wel OK,maar je weet het he(NL en vage belastingregels)quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef shiznuts het volgende:
Dat heb je pas 100x gezegd, is leuk dat je dat vindt, maar gelukkig is niet iedereen zoals jij, hè.
Laatst ook iemand die weer wat euro's mocht dokken. Verhoogd risico hè.
Ik zag dat die Umi ook geen gorilla glass had, dus dat was voor mij daarna ook wel einde oefening. Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ze de leverdatum van de Jiayu schatten. Eerder schatten ze het op 3/4 weken of eerder. Even om te controleren dat ze dat mailtje niet gewoon stuurden als customer service van: hey, tis niet chill dat het zo lang duurt dus wil je misschien wat anders etc. Als het veel later word zoek ik wel een andere zaak. Iemand al ervaring met http://www.jiayumobileshop.com?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb net als Anatas ook een mailtje van antelife.com gekregen, helaas niet leverbaar.
ps Anatas, de Umi heeft een batterij van 1750mAh. Dus ik vraag mijn geld terug
Badman van tweakers heeft het van jiayumobileshop ontvangen. Maar volgens mij is jiayumobileshop ook van antelifequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef Anatas het volgende:
[..]
Ik zag dat die Umi ook geen gorilla glass had, dus dat was voor mij daarna ook wel einde oefening. Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ze de leverdatum van de Jiayu schatten. Eerder schatten ze het op 3/4 weken of eerder. Even om te controleren dat ze dat mailtje niet gewoon stuurden als customer service van: hey, tis niet chill dat het zo lang duurt dus wil je misschien wat anders etc. Als het veel later word zoek ik wel een andere zaak. Iemand al ervaring met http://www.jiayumobileshop.com?
Lol echt? Had er nu bijna een order geplaatst xD Nou ja, dan eerst maar even een mailtje van Antelife afwachten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef Majinster het volgende:
Badman van tweakers heeft het van jiayumobileshop ontvangen. Maar volgens mij is jiayumobileshop ook van antelife
DHL,FedEx en UPS hebben eigen douane service?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
DHL heeft een eigen douaneservice als het goed is, FedEx en UPS sowieso wel, die worden dus in de meeste gevallen wel onderzocht, maar die douane werkt veel sneller (met paar uurtjes klaar) dan de Nederlandse douane waar het wel dagen/weken kan duren.
Hier zie je de grijze en de zwarte naast elkaar. Ik heb 100% zeker die rechtse, de iron gray dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef ReDoX het volgende:
Ziet er strak uit!![]()
Is dit nou de zwarte of de iron gray?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef gz_robert het volgende:
Ik zal hier ook nog even wat fotootjes plaatsen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:22 schreef gz_robert het volgende:
Hier even wat foto's van de cover die ik bij mijn G3 kreeg. Hij is van hard plastic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef gz_robert het volgende:
Nog wat foto's...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef gz_robert het volgende:
Hier nog even twee foto's die ik vandaag met de G3 gemaakt heb. Ik moet zeggen dat de camera voor foto's op facebook, instagram, dat soort dingen, best voldoet. De camera is heerlijk snel en de kleuren zijn best mooi. Ook de verschillende scenes (bijv. nacht, feest en dergelijke) zijn echt bruikbaar. Binnen fotograferen gaat de G3 best goed af, als je het mij vraagt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stop nou eens met mooie pics postenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Is het klepje van binnen zwart of ook iron gray?
Want ik kan aan m'n frontje niet echt lekker zien of het nu zwart of iron gray is.
Zou zo eerder denken Iron gray ook, maar misschien reflecteert dat geborstelde staal wel heel erg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat klepje is van binnen wel echt zwart lijkt het. Geen foto van de achterkant gekregen.
Die van andere Robert(NL) is wel echt zwart, maar werkt aan de voorkant ook best 'licht'...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga soms weleens eerder slapen zodat het sneller de volgende dag is en ik m'n status overal kan checken en/of pakketjes van de postbode mag ontvangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Mandéra het volgende:
Laat het maandag zijn, laat MisterTao mijn G3 bemachtigen!
Thanks, klinkt goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef gz_robert het volgende:
Even nog over de batterij. Ik ben daar echt superpositief over! Gisteren en vandaag de hele dag niet opgeladen. Toch twee dagen lang aardig wat gebruikt: Spotify aan gehad, veel foto's gemaakt, scherm heel vaak aangehad om foto's van de G3 te maken, diverse apps gedownload, Wi-Fi lange tijd aangehad, aantal leveltjes van Angry Birds Star Wars gespeeld, nog wat op Facebook en Instagram gezeten, nu.nl app en een paar sites gekeken, en nog wel wat dingetjes gedaan. Batterij zit nu op 21%. Nou, dit had ik dus never nooit met mijn ZTE Blade gehaald. Batterij is voor mij gewoon top!
Wow, dit klinkt echt heel goed. Met licht gebruik dus misschien 3 dagenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef gz_robert het volgende:
Even nog over de batterij. Ik ben daar echt superpositief over! Gisteren en vandaag de hele dag niet opgeladen. Toch twee dagen lang aardig wat gebruikt: Spotify aan gehad, veel foto's gemaakt, scherm heel vaak aangehad om foto's van de G3 te maken, diverse apps gedownload, Wi-Fi lange tijd aangehad, aantal leveltjes van Angry Birds Star Wars gespeeld, nog wat op Facebook en Instagram gezeten, nu.nl app en een paar sites gekeken, en nog wel wat dingetjes gedaan. Batterij zit nu op 21%. Nou, dit had ik dus never nooit met mijn ZTE Blade gehaald. Batterij is voor mij gewoon top!
SPOILER: LockscreenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Homescreens/app drawerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De app drawer wil ik nog het e.e.a aan aanpassen (wellicht de icons) maar het voldoet zo al redelijk (wellicht nog één of twee icons erbij
Bronvermelding:
• Compact homescreen
• Bron foto
Benodigdheden:
• Icons
• Wallpaper zip
• UCCW
• Minimalistic text
• ssLauncher
• Widget lockerMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik kan me hier volledig bij aansluiten. Ik zit nu sinds vrijdagavond 20:00 uur op 33% van de batterij. Als ik hem straks "normaal" gebruik, weet ik zeker dat ie met gemak twee dagen mee gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef gz_robert het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 02:11 schreef RobertNL het volgende:
Vanavond ''even'' lopen prutsen met mijn homescreen etc op de Jiayu. Hier dan ook even het resultaat posten
SPOILER: LockscreenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer strak!SPOILER: Homescreens/app drawerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De app drawer wil ik nog het e.e.a aan aanpassen (wellicht de icons) maar het voldoet zo al redelijk (wellicht nog één of twee icons erbij
Bronvermelding:
• Compact homescreen
• Bron foto
Benodigdheden:
• Icons
• Wallpaper zip
• UCCW
• Minimalistic text
• ssLauncher
• Widget locker
Ik heb taobao al afgestruind naar Jiayu G3's. Vanavond maar vroeg naar bed en dan morgen vroeg opstaan om te bestellen bij mistertao!
quote:Op zondag 11 november 2012 02:11 schreef RobertNL het volgende:
Vanavond ''even'' lopen prutsen met mijn homescreen etc op de Jiayu. Hier dan ook even het resultaat posten
SPOILER: LockscreenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Homescreens/app drawerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De app drawer wil ik nog het e.e.a aan aanpassen (wellicht de icons) maar het voldoet zo al redelijk (wellicht nog één of twee icons erbij
Bronvermelding:
• Compact homescreen
• Bron foto
Benodigdheden:
• Icons
• Wallpaper zip
• UCCW
• Minimalistic text
• ssLauncher
• Widget locker![]()
Ja, te lang helaasquote:Op zondag 11 november 2012 09:26 schreef rene90 het volgende:
Ziet er mooi uit Robert, lang mee bezig geweest?
Hier wel goede ervaringen met de wifi maar dat kan ook liggen aan de versterker die er hier tussen gedrukt staatquote:Op zondag 11 november 2012 07:49 schreef pinibo het volgende:
[..]
Ik kan me hier volledig bij aansluiten. Ik zit nu sinds vrijdagavond 20:00 uur op 33% van de batterij. Als ik hem straks "normaal" gebruik, weet ik zeker dat ie met gemak twee dagen mee gaat.
Heb je trouwens geen slechte ervaring met wifi? Bij mij blijft het een slechte ontvangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |