Jij krijgt gewoon een oreo versiequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zou een zwarte moeten zijn, maar lijkt inderdaad op Iron gray, al is de foto van rukkwaliteit en hebben die aluminium geborstelde borders van de G3 nogal de neiging reflecterend op te treden. Niet dat ik 'em niet hoef als 'ie niet zwart is, zolang het maar geen zilver/chroom is.
Je hebt igg een zwart hoesje ipv zon lelijk opvallend geel dingquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zou een zwarte moeten zijn, maar lijkt inderdaad op Iron gray, al is de foto van rukkwaliteit en hebben die aluminium geborstelde borders van de G3 nogal de neiging reflecterend op te treden. Niet dat ik 'em niet hoef als 'ie niet zwart is, zolang het maar geen zilver/chroom is.
Lees eens boven je...quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand of Jenny ze nu morgen binnen krijgt of niet? Anders koop ik er ook wel een, genoeg afgewacht
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:11 schreef G-NiLES het volgende:
Nou, jenny stuurt een paar uur later alweer dit:
Hello!
I'm sorry i want to tell you that we don't have it in stock now ,it is very competitive in our market .Jiayu company doesn't product more now ,so if you want to buy it ,please wait for it or you can cancel the order to choose "buyer choose the wrong product " as a reason ,hope you can understand .
Good day !
Jenny
Ik zag het net te laatquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees eens boven je...(of hieronder nu
)
[..]
Wat is je "eindbedrag" geworden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:03 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb shiznuts gevolgd en een G3 besteld via MisterTao, ben zeeeerrr benieuwd!
en direct een mailtje naar LT gedaan om mijn order te cancellen. Spijtig maar goed.
Ook een zwarte dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:57 schreef shiznuts het volgende:
Sweet mother of Jesus. Ik dacht dat het een long shot was, maar...
[ afbeelding ]
.. de aanhouder wint, zeker?
Ik was min of meer toevallig al wakker en keek, toen stond 'ie opeens na dagen 'purchasing' op 'In stock'. Heel even later verversde ik de pagina, wachtte 'ie al op 2nd Pay, ik betalen (bij de status bleek er maar 8 minuten tussen te zitten). Dus nu kunnen ze 'em de deur uit doen.
Kosten:
Eh... gestort in eerste instantie: 174,- USD als tegoed. Daar komen 3% transactiekosten overheen, zit je op 179,22 USD kosten. Dan krijg je 10% bonus als eerste inleg met een nieuw account, wat dus 17,40 USD is, zit je op een tegoed van 191,40 USD.
Toen had ik twee gebouncte orders omdat ze bij 2 stores niet in Stock waren, ik denken '3x is scheepsrecht', gewoon een andere seller proberen (alleen sellers <180 USD + eigen foto's van G3's).
First Pay was: 178,54 USD, bleven er nog over: 12,86 USD (191,40 - 178,54).
Helaas pakte 'ie geen recommenderkorting nu (don't ask me, 'cause I don't know why, misschien omdat er al 'twee' orders geplaatst geweest waren of omdat ze zoveel hebben onderhandelt/moeite hebben gedaan om de G3 te krijgen dat ze dat voor de bestelling hadden uitgeschakeld?). Dus hoe dan ook. Dan maar volle commissie. Nog eens 7,82 aan tegoed erop gezet (incl. transactiekosten 3%: 8,05 USD) en de 2nd Pay van 20,67 USD betaald.
Overgeboekt heb ik dus in totaal: 179,22 + 8,05 = 187,27 USD , dat komt zo net onder de 150,- euro uit.
Zo'n 20,- USD duurder uiteindelijk dan onze speciale LT-deal, maar dan is er tenminste iets onderweg.
Let the waiting begin.
Mijn first payment was $178,54 , voor het artikel en shipping naar MisterTao dus.quote:
Uploaden op Imgur of iets dergelijks (niet imgstack) en dan de link plaatsenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef pinibo het volgende:
Ik heb hem binnen. De Jiayu G3. Donker rijs (iron gray).
Voelt zeer goed aan. Helemaal goed en boven verwachting.
Krijg hier niet zo een foto toegevoegd. Zal later eens kijken.
Vragen aan MisterTao, je kunt een message sturen vanaf de item pagina.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef dj_ko het volgende:
misschien een stomme vraag maar hoe kan je de voorraad checken bij een seller via mistertao?
Gisteren ochtend uit de verpakking gehaald op +-50% nu nog 17% over. Simkaart heeft er een uurtje of 4 in gezeten (waarvan 1.5 thethering aan!). Daarna weinig meer gebruikt.quote:
Waar gekocht??quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef pinibo het volgende:
Accu gaat hier wel razendsnel naar beneden. Had het scherm ook op volle helderheid staan.
Nu teru naar auto ...
Voordat ik het vergeet. Had even een screenshot voor je gemaakt:quote:Op donderdag 8 november 2012 12:35 schreef rene90 het volgende:
Heeft iemand al getest hoe de dual sim functie werkt?
Vergeet niet dat de accu ook nog een paar dagen moet ''settelen'' voordat hij optimaal werktquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef pinibo het volgende:
Accu gaat hier wel razendsnel naar beneden. Had het scherm ook op volle helderheid staan.
Nu teru naar auto ...
Thanks, dat zit dus wel goed weg gewerkt dat het ook goed werktquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voordat ik het vergeet. Had even een screenshot voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
Je kan hier instellen wat met welke sim moet gebeuren (of vragen of hij je moet laten kiezen).
Daarnaast zijn er in de apps zelf (bijvoorbeeld SMS en Telefoon) keuzes om snel te wisselen.
Ook bovenin in de instellingen balk kan je dit snel terug vinden.
[..]
Vergeet niet dat de accu ook nog een paar dagen moet ''settelen'' voordat hij optimaal werkt!
Krijg je korting op je eerste commissie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef FastFox91 het volgende:
Ik zit bijna tegen de 60 dagen aan van Lightake. 150 euro heb ik er ook al voor over eigenlijk. Morgen maar annuleren en wat anders regelen.
Heeft het nog voordelen als ik een recommender invul bij MisterTao?
Waarom zou je nog een extra telefoon willen als je nu een iphone 5 hebt denk ik dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef marco_sire het volgende:
Dure maand....... Vandaag iPhone 5 32gb binnen.
Ainol Fire onderweg.
Cube u30gt bijna afgeleverd.
En......via een kennis in Shanghai kan ik een Jiayu G3 voor 1200 yuan krijgen: doen?
Omdat meneer gek is op gadgets, tenminste dat denk ik kijkend naar zijn postgeschiedenis topics xDquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een extra telefoon willen als je nu een iphone 5 hebt denk ik dan?
Juistem: net als de meeste hier denk ik dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Omdat meneer gek is op gadgets, tenminste dat denk ik kijkend naar zijn postgeschiedenis topics xD
Komt neer op 190 dollar, als dat inclusief verzenden via DHL is is het een nette prijsquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef marco_sire het volgende:
Dure maand....... Vandaag iPhone 5 32gb binnen.
Ainol Fire onderweg.
Cube u30gt bijna afgeleverd.
En......via een kennis in Shanghai kan ik een Jiayu G3 voor 1200 yuan krijgen: doen?
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef tharonny het volgende:
Als je die telefoon annuleert(morgen is het zover), dan stuur ik gewoon een mailtje naar LT en zeg: Hallo, ik wil graag mijn order met ordernummer 13293293923 annuleren. gegroet mij.
Dan word de rest automatisch geregeld en gedaan (Terugstorten naar juiste rekening e.d.)?
Tussen annuleren bij LT en terugbetaling kan ook weer een paar dagen zitten waardoor je over die 60 dagen gaat hè....zou ik wel dus even rekening mee houden. Plus weekend..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef tharonny het volgende:
Als je die telefoon annuleert(morgen is het zover), dan stuur ik gewoon een mailtje naar LT en zeg: Hallo, ik wil graag mijn order met ordernummer 13293293923 annuleren. gegroet mij.
Dan word de rest automatisch geregeld en gedaan (Terugstorten naar juiste rekening e.d.)?
That's the idea, ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef tharonny het volgende:
Even melden naar Tina of Nicole dat dat zo is en haar supervisor (Jack) boekt het sneller over....tenminste dit maakte ze mij wij bij annulering.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tussen annuleren bij LT en terugbetaling kan ook weer een paar dagen zitten waardoor je over die 60 dagen gaat hè....zou ik wel dus even rekening mee houden. Plus weekend..
Ik vind gadgets ook leuk maar meestal vind ik een dikke bankrekening of bier leukerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Juistem: net als de meeste hier denk ik dan.
Wil toch ook eens Android proberen. En de Jiayu is toch wel leuk speelgoed. iPhone zit nog in de seal, denk er aan om die eventueel te verkopen en gewoon voor de Jiayu te gaan
Dan komt levering aan wholesalers dus dichter bijquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef rene90 het volgende:
Wat ik lees op het jiayu forum is dat de grijze versie nu volledig uitgeleverd is. Dus alle reserveringen voor die kleur zijn nu rond. Ze zitten over de helft van alle reserveringen. Het lijkt alsof ze nu wel wat meer op snelheid komen ook.
Mooi zou zijn als de grijze versie nu ook naar de wholesales gaan
Waarschijnlijk vragen ze morgen eerst of je je order wil omzetten en dan gewoon nog een keer mailen dat je hem gewoon wilt annuleren, heb je maandag of dinsdag je refundquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef tharonny het volgende:
Zo, cancel mail is verzonden. Moet inderdaad nog wel even binnen die 60 dagen vallen. Ik bestel hem wel opnieuw als die eindelijk in stock is. Vind het erg jammer, maar het is niet anders..
Is nog niets vergeleken met RobertNL, janesh of Shiznuts: die bestellen elke week een tabletquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Ik vind gadgets ook leuk maar meestal vind ik een dikke bankrekening of bier leuker
Kan je de coupon vaker gebruiken? Ik denk dat ik toch maar voor de G3 ga inplaats van de Neoquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef RobertNL het volgende:
Nice! had even een gokje gewaagd en op de Jiayumobileshop.com deze besteld:
http://www.jiayumobilesho(...)ge-for-jiayu-g3.html
Ze hadden een coupon van 5 dollar bij het aanmelden van de nieuwsbrief die toen nog prima op deze set werkte(dag daarna stond hij bij minimaal 70 dollar).
Heb nu dus een tracking ontvangen! Denk wel dat ik twee setjes onderweg heb (per ongeluk dubbel besteld). Maar ik denk dat hier wel een liefhebber zit voor die tweede set mocht die ook binnenkomen!
Extra batterij
Cradle (voor externe batterij)
Bumper (zwart)
Hardcase (zwart)
2 x screenprotector
Voor 15.32 dollar lijkt mij een goede koop!
THANKSFORYOUquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:12 schreef Majinster het volgende:
[..]
Kan je de coupon vaker gebruiken? Ik denk dat ik toch maar voor de G3 ga inplaats van de Neo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |