Nou, als ik de foto van gz_robert vergelijk met die van josi111 die ook een zwarte G3 in oktober al kreeg...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is dit wel die black hoor. Die grijze was veel meer "muisgrijs" dan donkergrijs.
Ik ben als voormalig Blade-gebruiker zeer blij met het formaat. Vind het echt super! Lekker groot, maar niet TE groot. Ik moet wel zeggen dat het net ietsje lastiger is om met je duim bij de bovenste icoontjes te komen, maar dat is het enige. Het typen van een bericht gaat bij mij prima en ik heb geen grote handen (gemiddeld).quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das inderdaad geen black meer, dus je bent de eerste in Europa met iron-gray huh?
Eh oh..
[..]
Want dan kan ik mooi verhoudingsgewijs zien in hoeverre de G3 nu uitsteekt of niet in je hand. Wat vind jij er van als ZTE Blade-gebruikers trouwens?
Nee, je ziet echt geen pixels. Het beeld is gewoon haarscherp! Misschien als je heeeeel erg je best doet en van 2cm afstand een icoontje nauwkeurig bestudeert, dat je dan enigszins pixels kunt waarnemen, maar neem van mij aan, ieder normaal mensen zal geen pixels zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Majinster het volgende:
Hoe is de pixeldichtheid van de G3? Kun je ze van dichtbij kijken nog onderscheiden?
Dan kan je 2 3 dingen doen: wachten op LT of een Chinees (die je kent) vragen te bestellenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Xu het volgende:
Nou wil ik des te meer de G3, alleen ben ik wel zo skeer dat ik niet meer dan 130 euro wil betalen
Kleuren zijn iets washed-out maar beeld ziet er goed uit!quote:
En geekbuying had hem als zwart gelist?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef gz_robert het volgende:
Dit is echt geen zwart hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had voor die foto de helderheid van het scherm wat lager gezet (op eenderde), zodat het makkelijker is om foto's te maken. Als je de helderheid verhoogt, ziet het er echt beter uit. Maar de kleuren zouden inderdaad wel ietsje beter kunnen. Ik ben echter zeer tevreden. Zoals ik in mijn reviewtje al zei, het is geen (Super) AMOLED of zo, maar het komt in de buurt.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kleuren zijn iets washed-out maar beeld ziet er goed uit!
Ja, geekbuying heeft alleen de 'black' en de 'silver' versie, en ik had dus de black versie besteld. Maar volgens mij ik heb nu toch echt de iron grey versie haha. Die kleur vond ik van te voren eigenlijk het minst, maar nu ik hem heb vind ik 'm echt mooi. Ben zeker niet teleurgesteld!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En geekbuying had hem als zwart gelist?Terugsturen dan maar eh?
Kap eens met die foto's!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef gz_robert het volgende:
Is het een beauty of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag toch wel aannemen dat er een instelling is om het beeldscherm ecologisch verantwoord in te kunnen stellen?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:50 schreef FreaZ het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd naar de prestaties van die mega accu. Vergeleken met een NEO is die 50% groter. Hoop dus op een langere gebruiksduur, maar heb 't idee dat het scherm die extra power zal opslurpen.
* RobertNL danst door de kamerquote:14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:25
1 Colli
Waar had je hem besteld?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL danst door de kamer!
Een aliexpress seller (waar ik altijd tablets koop/kocht), die had ik op QQ en dus even gevraagd of die er wat van wist. Had er zelf 1 onderweg die ik nu dus heb over genomenquote:
Dat heb ik ook dat het eerste stuk best snel zakt, daarna lijkt het wel langzamer te gaan. Ik haal hem elke dag tussen half zeven en zeven uur in de ochtend van de lader en dan gaat deze er rond 24:00 weer aan en dan heb ik op zijn slechts tot nu toe 17% over gehad. Er rekening mee houdend dat ik er nog relatief veel mee prul (is nieuw speeltje), en gebruik met carkit wat volgens mij best wat energie kost, vind ik het niet slecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef gz_robert het volgende:
Wat de batterij betreft. Vanochtend (08:15 uur) was 'ie helemaal opgeladen tot 100%. Ik heb tot nu toe heel even wat op facebook gezeten, een stuk of vier apps gedownload, gps aangezet om Google Maps uit te proberen, wat foto's gemaakt en heel even wat collega's de G3 laten zien. De battterij zit nu op 89%.
Ben benieuwd hoe het aan het einde van de dag is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |