SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
Haha, nice!no one caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Dan ook 88 goals.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens dit topic zijn er al 64 corners geweest.
op ze duitsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
ManCity kan inderdaad vaak in de laatste minuten goals scoren
hartjequote:
wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Wie is de Bassie van Manchester City?
Ja, dus dit mogen ze echt niet meer weggevenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
Ajax is alweer een minuut of 10 beter, trouwens.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dus dit mogen ze echt niet meer weggeven
quote:this De Jong guy is Deeecent
Ajax is toch altijd beter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
Ajax is alweer een minuut of 10 beter, trouwens.
tegen vitas was ie ook goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lijkt wel of Eriksen alleen tegen dit soort teams goed speelt.
HEB JIJ ZUURKOOL OPquote:
speelde tegen feyenoord ook goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lijkt wel of Eriksen alleen tegen dit soort teams goed speelt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
gelukkig tellen uitdoelpunten dubbel.
quote:
Maar ik wil ook naar wedstrijd kijken.quote:
77907887909quote:
Vorig seizoen belde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef Onnoman het volgende:
moet wel eerlijk zeggen.. zolang ik blind bij ajax zie voetballen.. neem ik het voetbal niet serieus..
die gast jongen omfg
2-2012quote:
Weet niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef tralalala het volgende:
Onderling resultaat of doelsaldo eerst?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef Onnoman het volgende:
moet wel eerlijk zeggen.. zolang ik blind bij ajax zie voetballen.. neem ik het voetbal niet serieus..
die gast jongen omfg
doet pijn hequote:
onderling resultaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef tralalala het volgende:
90+3quote:
volgens mij onderling resultaatquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef tralalala het volgende:
Houd je bek man. Zelfs als Feyenoorder moet je toegeven dat Blind een van de betere ajacieden is dit jaar.quote:
Dat was het ook, Eriksen speelde alleen niet afquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
2 tellen de bal.. " dit is weer het goeie positiespel"
True.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Houd je bek man. Zelfs als Feyenoorder moet je toegeven dat Blind een van de betere ajacieden is dit jaar.
alsof we daar blij mee moeten zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Houd je bek man. Zelfs als Feyenoorder moet je toegeven dat Blind een van de betere ajacieden is dit jaar.
omdat niemand bewoogquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was het ook, Eriksen speelde alleen niet af
Ik wist dat het niet best ging, maar zo slecht...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Misschien is dat dan wel tekenend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Anti voetbal...sja....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef dieselnoi het volgende:
Een uittrap van de keeper en het is een goal
is hij een Feyenoorder?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je kunt moeilijk Blind de schuld geven, dat ie één van de betere is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof we daar blij mee moeten zijn
Ja, dan zou ik me wel ff voor lul voelen staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou grappig zijn als hij de 2-3 maakt.
geen strootbaas?quote:
Daar is dit ook echt de wedstrijd voor jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Ajax talente een kans geven op de positie van Boerrigter.
Zo'n goal als tegen Twente een paar jaar terugquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ben niet voor feyenoord, maar al helemaal niet voor ajax.. zou het leuk vinden als ze winnen.. maar blind is het gewoon niet.. sorry pik... ik vind je lief.. maar het is wel zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Elke neger die een overtreding maakt, is Enoh
je vergeet Babelquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eriksen slechtste man bij ajax na Boerrichter trouwens
Blijft dan nog steeds een kut voetballer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed nieuws idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Shreyas het volgende:
Zo een redding kan Vermeer alleen maar maken in de CL. In de eredivisie is het een totaal andere keeper
soms heb ik het idee dat jij hersenen met epo bewerkt, maar dat werkt niet zo goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Onnoman het volgende:
soms heb ik echt het idee dat die topclubs hun spelers met epo pompen ofzo..
Meggooltjequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben niet voor feyenoord, maar al helemaal niet voor ajax.. zou het leuk vinden als ze winnen.. maar blind is het gewoon niet.. sorry pik... ik vind je lief.. maar het is wel zo
Dit seizoen wel al veel beter dan vorig seizoen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben niet voor feyenoord, maar al helemaal niet voor ajax.. zou het leuk vinden als ze winnen.. maar blind is het gewoon niet.. sorry pik... ik vind je lief.. maar het is wel zo
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Shreyas het volgende:
Zo een redding kan Vermeer alleen maar maken in de CL. In de eredivisie is het een totaal andere keeper
LOLquote:
voor welke club ben je dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |